Wij gaan wel wat verder weg vandaag, hier in de buurt niets gevonden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ga zien. Jij woont best een eind van mij vandaan volgens mij dus de kans dat we naar precies dezelfde gaan lijkt me bijna 0
quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Vooralsnog is het hier droog
Ja het ziet er niet vrolijk uit buiten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ziet er hier goed grijs en grauw uit.. misschien ook wel regen..
wilde nog naar markt..
maar eens kijken of het nog wat beter wordt..
Als je daar een regenpak aandoet, ben je toch sowieso direct nat met al dat vocht?quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ik had na de regen van de afgelopen dagen nieuwe regenpak besteld. Hebben we al 2 dagen strakblauwe lucht
hilder helder heineken!quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Het drinkwater in de regio Utrecht moet voor gebruik gekookt worden, omdat er een bacterie in is ontdekt. Dat meldt drinkwaterbedrijf Vitens.
Het gaat om enterokokken, een bacterie die van nature ook voorkomt in de darmen van mensen. De bacterie werd afgelopen nacht ontdekt in een drinkwateropslag in Utrecht.
https://nos.nl/artikel/25(...)esmetting-drinkwater
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een regenpak aandoet, ben je toch sowieso direct nat met al dat vocht?
En hier in Nederland hele dag in je winterjas zitten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetMaar had een keer gelezen dat je lichaam er zich redelijk aan kan passen als minimaal 30 dagen hier bent
hmm jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En hier in Nederland hele dag in je winterjas zitten.
WIe is Truusje?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:06 schreef Karzai het volgende:
een en al treurnis als ik naar buiten kijk tis nog hartstikke donker en het regent
truusje is wel al lekker aan soppen, zo nog even met hassan de boel zuigen en bep aan het werk zetten
Hmm, ja, ik heb dat ding meestal op de fiets aan. Als je dan een half uur moet fietsen, helpt het niet heel veel in de zomer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetMaar had een keer gelezen dat je lichaam er zich redelijk aan kan passen als minimaal 30 dagen hier bent
quote:
Wie weet heb je ooit wel eens naast een FOK!ker gestaan zonder dat je het weetquote:
Oh dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet heb je ooit wel eens naast een FOK!ker gestaan zonder dat je het weet
Oquote:
Lola met haar lange haren...quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oik doe het nog steeds met Lola ( de afwasborstel)
quote:
Ja, die regen zit nu hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ik had na de regen van de afgelopen dagen nieuwe regenpak besteld. Hebben we al 2 dagen strakblauwe lucht
Zit overal.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die regen zit nu hier.
tijd om daar ook regen te droppenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft strakblauwe lucht.
Overal in Nederland dan, wijsneusquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft strakblauwe lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |