Jaaaa dan gaan weer dubbelquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is nog niet open en het regent nu nog. Maar ik ga straks wel.
Ik kijk ook net op buienradar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
Er komt veel regen aan, dus ik ga voorlopig niet. Misschien vanmiddag nog even.
Hmm, ik zie het. Misschien net voor het donker hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ook net op buienradar.![]()
Lijkt erop dat het überhaupt niet droog gaat worden vandaag.
Morguhquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ook net op buienradar.![]()
Lijkt erop dat het überhaupt niet droog gaat worden vandaag.
Morguh Stigquote:
Dotje schmoepsiequote:
RIP Haags. Gezellig de meubelboulevard in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo naar een meubel boulevard
Volgende week worden de woonkamer, gal/hang gestucd. Dus we gaan eens even vernieuwen 😎
Ja nou ja soms ontkom je er niet aan. En vandaag nog altijd beter dan op zo'n feestdag waar heel Nederland geen reet te doen heeft dus maar daarheen gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP Haags. Gezellig de meubelboulevard in.![]()
Ja, ik zag het. Je zei dat je naar de meubelboulevard zou gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:45 schreef Haags het volgende:
Sjezus ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik
Schrijf de gekste woorden op
Maken jullie er echt een uitje van?quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nou ja soms ontkom je er niet aan. En vandaag nog altijd beter dan op zo'n feestdag waar heel Nederland geen reet te doen heeft dus maar daarheen gaat.
*Kijkt op buienradar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Vooralsnog is het hier droog
Nee dat valt wel mee hoor. Mijn vriendin en ik hebben eigenlijk altijd dezelfde smaak gehad dus we weten precies welke zaken we moeten hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Maken jullie er echt een uitje van?
ikeaquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee hoor. Mijn vriendin en ik hebben eigenlijk altijd dezelfde smaak gehad dus we weten precies welke zaken we moeten hebben.
Oeps ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo naar een meubelboulevard
Volgende week worden de woonkamer, gang/hal gestucd. Dus we gaan eens even vernieuwen 😎
Voor de woonkamer heb ik daar nog nooit iets gekocht. Slaapkamer idem dito.quote:
We kunnen er toch niets aan veranderen, wat komt komtquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt op buienradar.
Ah ja, de drie noordelijke provincies, maar wees maar niet bang , het komt er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |