Jaaaa dan gaan weer dubbelquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is nog niet open en het regent nu nog. Maar ik ga straks wel.
Ik kijk ook net op buienradar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
Er komt veel regen aan, dus ik ga voorlopig niet. Misschien vanmiddag nog even.
Hmm, ik zie het. Misschien net voor het donker hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ook net op buienradar.![]()
Lijkt erop dat het überhaupt niet droog gaat worden vandaag.
Morguhquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ook net op buienradar.![]()
Lijkt erop dat het überhaupt niet droog gaat worden vandaag.
Morguh Stigquote:
Dotje schmoepsiequote:
RIP Haags. Gezellig de meubelboulevard in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo naar een meubel boulevard
Volgende week worden de woonkamer, gal/hang gestucd. Dus we gaan eens even vernieuwen 😎
Ja nou ja soms ontkom je er niet aan. En vandaag nog altijd beter dan op zo'n feestdag waar heel Nederland geen reet te doen heeft dus maar daarheen gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP Haags. Gezellig de meubelboulevard in.![]()
Ja, ik zag het. Je zei dat je naar de meubelboulevard zou gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:45 schreef Haags het volgende:
Sjezus ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik
Schrijf de gekste woorden op
Maken jullie er echt een uitje van?quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nou ja soms ontkom je er niet aan. En vandaag nog altijd beter dan op zo'n feestdag waar heel Nederland geen reet te doen heeft dus maar daarheen gaat.
*Kijkt op buienradar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Vooralsnog is het hier droog
Nee dat valt wel mee hoor. Mijn vriendin en ik hebben eigenlijk altijd dezelfde smaak gehad dus we weten precies welke zaken we moeten hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Maken jullie er echt een uitje van?
ikeaquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee hoor. Mijn vriendin en ik hebben eigenlijk altijd dezelfde smaak gehad dus we weten precies welke zaken we moeten hebben.
Oeps ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo naar een meubelboulevard
Volgende week worden de woonkamer, gang/hal gestucd. Dus we gaan eens even vernieuwen 😎
Voor de woonkamer heb ik daar nog nooit iets gekocht. Slaapkamer idem dito.quote:
We kunnen er toch niets aan veranderen, wat komt komtquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt op buienradar.
Ah ja, de drie noordelijke provincies, maar wees maar niet bang , het komt er aan.
Ik denk niet dat ik je ga zien. Jij woont best een eind van mij vandaan volgens mij dus de kans dat we naar precies dezelfde gaan lijkt me bijna 0quote:
Wij gaan wel wat verder weg vandaag, hier in de buurt niets gevonden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ga zien. Jij woont best een eind van mij vandaan volgens mij dus de kans dat we naar precies dezelfde gaan lijkt me bijna 0
quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Vooralsnog is het hier droog
Ja het ziet er niet vrolijk uit buiten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ziet er hier goed grijs en grauw uit.. misschien ook wel regen..
wilde nog naar markt..
maar eens kijken of het nog wat beter wordt..
Als je daar een regenpak aandoet, ben je toch sowieso direct nat met al dat vocht?quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ik had na de regen van de afgelopen dagen nieuwe regenpak besteld. Hebben we al 2 dagen strakblauwe lucht
hilder helder heineken!quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Het drinkwater in de regio Utrecht moet voor gebruik gekookt worden, omdat er een bacterie in is ontdekt. Dat meldt drinkwaterbedrijf Vitens.
Het gaat om enterokokken, een bacterie die van nature ook voorkomt in de darmen van mensen. De bacterie werd afgelopen nacht ontdekt in een drinkwateropslag in Utrecht.
https://nos.nl/artikel/25(...)esmetting-drinkwater
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een regenpak aandoet, ben je toch sowieso direct nat met al dat vocht?
En hier in Nederland hele dag in je winterjas zitten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetMaar had een keer gelezen dat je lichaam er zich redelijk aan kan passen als minimaal 30 dagen hier bent
hmm jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En hier in Nederland hele dag in je winterjas zitten.
WIe is Truusje?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:06 schreef Karzai het volgende:
een en al treurnis als ik naar buiten kijk tis nog hartstikke donker en het regent
truusje is wel al lekker aan soppen, zo nog even met hassan de boel zuigen en bep aan het werk zetten
Hmm, ja, ik heb dat ding meestal op de fiets aan. Als je dan een half uur moet fietsen, helpt het niet heel veel in de zomer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee valt mee. Ik ben hier niet constant bezweetMaar had een keer gelezen dat je lichaam er zich redelijk aan kan passen als minimaal 30 dagen hier bent
quote:
Wie weet heb je ooit wel eens naast een FOK!ker gestaan zonder dat je het weetquote:
Oh dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet heb je ooit wel eens naast een FOK!ker gestaan zonder dat je het weet
Oquote:
Lola met haar lange haren...quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oik doe het nog steeds met Lola ( de afwasborstel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |