Dat is inderdaad een absurde beredenering. En dat soort radicaal (links of rechts) geframe is precies het probleem in dit land en wat tijdens de verkiezingen kei en keihard is afgestraft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De redenatie zal wel zijn dat iedereen die PVV, FvD, JA21 of BBB heeft gestemd bevattelijk is voor fascisme. (26+7+9+4)/150 * 100 = 30,7. Dat is uiteraard een absurde redenering.
eerste de beste website op de mobiel die van een gemeente blijkt te zijn. My bad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
37/150*100=24,667%
Zullen we het maar op een rekenfoutje houden?
Shit happensquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
eerste de beste website op de mobiel die van een gemeente blijkt te zijn. My bad.
Het zijn juist dit soort kreten die nergens op slaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geert Wilders probeert vrije verkiezingen van je af te pakken en je komt nog steeds met GeenStijl memes als klimaatpaus die 10 jaar geleden al niet meer grappig waren. Je staart je blind op de splinter in je duim terwijl een balk in je oog zit.
Ik hoorde dat er een orgie heeft plaatsgevonden op de stembiljetten en dat deze nu naar zweet en hummus ruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Met het stemmen tellen in Amsterdam zijn zaken gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wantrouwen is goed, de basis van betrouwbare verkiezingen, die dan ook wantrouwenbestendig moeten zijn door het wettelijk systeem. Vertrouw ons nou maar, we hebben de beste intenties, is geen basis voor betrouwbare verkiezingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar één gekkie te vinden met wantrouwen.
Kleinschalig gesjoemel is wel OK? Helemaal niet gesjoemeld is geen eis meer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je denkt dat er grootschalig gesjoemeld wordt mag je je prima aansluiten bij Greet en co.
Hij zou moeten weten wat mag en niet mag en dat staat in de wet. Dus ja, eigenlijk wel. Maar ik heb verder ook nog helemaal niemand van de gemeente Amsterdam of zo naar de wet horen verwijzen. Ik heb het er nog niet in gevonden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vertrouw het systeem ook niet meer omdat user Caland de kieswet niet van voor tot achter kent.
Het is nagenoeg onmogelijk om in deze opzet te sjoemelen en het staat eenieder ook vrij om toezicht te houden op mogelijk sjoemelen. Veel mooier kan ik het niet maken voor je makkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wantrouwen is goed, de basis van betrouwbare verkiezingen, die dan ook wantrouwenbestendig moeten zijn door het wettelijk systeem. Vertrouw ons nou maar, we hebben de beste intenties, is geen basis voor betrouwbare verkiezingen.
[..]
Kleinschalig gesjoemel is wel OK? Helemaal niet gesjoemeld is geen eis meer?
[..]
Hij zou moeten weten wat mag en niet mag en dat staat in de wet. Dus ja, eigenlijk wel. Maar ik heb verder ook nog helemaal niemand van de gemeente Amsterdam of zo naar de wet horen verwijzen. Ik heb het er nog niet in gevonden.
Die nonchalance, het maakt allemaal niet zoveel uit, het zal hooguit kleinschalig zijn geweest, dat is helemaal de verkeerde houding.
Dit soort dingen ongefundeerd roepen doen ze maar lekker in shithole USA, maar laat dat nou ver weg van dit land.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zijn juist dit soort kreten die nergens op slaan.
Toen Wilders won zou de democratie afgeschaft worden, zou Nederland een apartheidsstaat worden, mensen buitensluiten en noem alle jankberichten maar op.
Misschien stoppen met mensen demoniseren omdat ze wat anders naar de wereld kijken dan jij.
We zullen zien of landsbelang boven partijbelang gaat. Ben er bang voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als "fatsoenlijke" partijen nu nog niet wakker worden dat ze hun eigen egotjes even opzij moeten zetten en zich moeten verenigen tegen deze stroming dan zijn ze geen knip voor de neus waard. Hoofdrol voor de VVD hierin die voor de verkiezingen al de PvdA uitsloot nadat ze in de vorige termijn de PVV hebben gesteund. Schandalig.
Ik ben het om zich met je eens, maar dat is omdat de opzet in de wet staat en strikt nageleefd wordt. Als dat niet het geval is hebben we een probleem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nagenoeg onmogelijk om in deze opzet te sjoemelen en het staat eenieder ook vrij om toezicht te houden op mogelijk sjoemelen. Veel mooier kan ik het niet maken voor je makker
Nouja, de zoveelste ophitsende uitspraak van doorgedraaide Geert zorgt er natuurlijk nog niet voor dat we het land maar kunnen opgeven.quote:
Ik ben zo sportief om toe te geven dat je aan Geert Wilders absoluut helemaal niks hebt. Als hij de kans krijgt om wat in de melk te brokkelen laat hij de boel vallen en gaat ie er vandoor, dat heeft hij al nu al twee keer bewezen. Denk dus vooral niet dat ik iets post namens Wilders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, de zoveelste ophitsende uitspraak van doorgedraaide Geert zorgt er natuurlijk nog niet voor dat we het land maar kunnen opgeven.
Tuurlijk. Geert wordt altijd tegengewerkt! Nu weer door zo'n linkse hobby als de democratie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:32 schreef Caland het volgende:
Uiteraard gaat boze Greet meteen over op aantijgingen met betrekking tot verkiezingsfraude
Ach ach ach
Er moeten in beide gevallen dingen gebeuren die nooit eerder voorgevallen zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef TLC het volgende:
Verschil was toch niet zo groot, hoe weten ze dan zo zeker dat D66 niet meer ingehaald kan worden ? Er zijn nog -tig stemmen te tellen
Ach zout toch op. We hebben dit extreem rechtse speelboekje de afgelopen jaren iets te vaak gezien om nog zo naïef te zijn. Grote groepen mensen verdienen het om gedemoniseerd te worden. Als je stemt op iemand die de verkiezingen verdacht maakt zonder reden en daarbij niet politieke individuen verdacht maakt ben je echt geen knip voor de neus waard. Dit soort kutzooi stuur je niet rond tot je 1 weet of het klopt en 2 je daadwerkelijk enige indicatie hebt dat die persoon wat fouts gedaan heeft:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zijn juist dit soort kreten die nergens op slaan.
Toen Wilders won zou de democratie afgeschaft worden, zou Nederland een apartheidsstaat worden, mensen buitensluiten en noem alle jankberichten maar op.
Misschien stoppen met mensen demoniseren omdat ze wat anders naar de wereld kijken dan jij.
quote:Hij stuurt een bericht rond waarin staat dat de beveiliging van de verkiezingssoftware is onderzocht door een bedrijf dat eigendom is van een vertrouwenspersoon van D66. "Klopt dit bericht?", schrijft Wilders boven de tekst.
We hebben een politiek van kleingeestige idioten. De verkiezingsthema's gingen ook deze keer niet verder dan de lokale dijk. Ik ben er zeker van dat rechtse partijen gaan flirten met de PVV om meer concessies van D66 te gaan krijgen voor een kabinet. Slim onderhandelen zullen te veel aanhangers het noemen. Een steek in de rug van vrijheid en democratie is wat het daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We zullen zien of landsbelang boven partijbelang gaat. Ben er bang voor.
Hij vraagt of het klopt. Meer niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ach zout toch op. We hebben dit extreem rechtse speelboekje de afgelopen jaren iets te vaak gezien om nog zo naïef te zijn. Grote groepen mensen verdienen het om gedemoniseerd te worden. Als je stemt op iemand die de verkiezingen verdacht maakt zonder reden en daarbij niet politieke individuen verdacht maakt ben je echt geen knip voor de neus waard. Dit soort kutzooi stuur je niet rond tot je 1 weet of het klopt en 2 je daadwerkelijk enige indicatie hebt dat die persoon wat fouts gedaan heeft:
[..]
Het verschil is groot zat. Alles kan natuurlijk, want het blijven prognoses. En aan dat waterkansje moeten Wilders en zijn vriendjes zich natuurlijk vasthouden, niet dat het in de praktijk wat uitmaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef TLC het volgende:
Verschil was toch niet zo groot, hoe weten ze dan zo zeker dat D66 niet meer ingehaald kan worden ? Er zijn nog -tig stemmen te tellen
Hij stelt gewoon vragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij vraagt of het klopt. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |