abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219160115
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:31 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
De redenatie zal wel zijn dat iedereen die PVV, FvD, JA21 of BBB heeft gestemd bevattelijk is voor fascisme. (26+7+9+4)/150 * 100 = 30,7. Dat is uiteraard een absurde redenering.
Dat is inderdaad een absurde beredenering. En dat soort radicaal (links of rechts) geframe is precies het probleem in dit land en wat tijdens de verkiezingen kei en keihard is afgestraft.

Vandaar dat ik @Glazenmaker vriendelijk wijs op een rekenfoutje.

Kan iedereen overkomen.
pi_219160130
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
37/150*100=24,667%

Zullen we het maar op een rekenfoutje houden?
eerste de beste website op de mobiel die van een gemeente blijkt te zijn. My bad.
pi_219160137
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
eerste de beste website op de mobiel die van een gemeente blijkt te zijn. My bad.
Shit happens ^O^
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:40:52 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219160164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Geert Wilders probeert vrije verkiezingen van je af te pakken en je komt nog steeds met GeenStijl memes als klimaatpaus die 10 jaar geleden al niet meer grappig waren. Je staart je blind op de splinter in je duim terwijl een balk in je oog zit.
Het zijn juist dit soort kreten die nergens op slaan.

Toen Wilders won zou de democratie afgeschaft worden, zou Nederland een apartheidsstaat worden, mensen buitensluiten en noem alle jankberichten maar op.

Misschien stoppen met mensen demoniseren omdat ze wat anders naar de wereld kijken dan jij.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219160171
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Met het stemmen tellen in Amsterdam zijn zaken gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik hoorde dat er een orgie heeft plaatsgevonden op de stembiljetten en dat deze nu naar zweet en hummus ruiken.
pi_219160188
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk maar één gekkie te vinden met wantrouwen.
Wantrouwen is goed, de basis van betrouwbare verkiezingen, die dan ook wantrouwenbestendig moeten zijn door het wettelijk systeem. Vertrouw ons nou maar, we hebben de beste intenties, is geen basis voor betrouwbare verkiezingen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen idee, maar als je denkt dat er grootschalig gesjoemeld wordt mag je je prima aansluiten bij Greet en co.
Kleinschalig gesjoemel is wel OK? Helemaal niet gesjoemeld is geen eis meer?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vertrouw het systeem ook niet meer omdat user Caland de kieswet niet van voor tot achter kent.
Hij zou moeten weten wat mag en niet mag en dat staat in de wet. Dus ja, eigenlijk wel. Maar ik heb verder ook nog helemaal niemand van de gemeente Amsterdam of zo naar de wet horen verwijzen. Ik heb het er nog niet in gevonden.

Die nonchalance, het maakt allemaal niet zoveel uit, het zal hooguit kleinschalig zijn geweest, dat is helemaal de verkeerde houding.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:46:10 #82
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219160198
Na de fratsen van de vorige kamervoorzitter lijkt wat wantrouwen naar d66 me niet vreemd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:46:54 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219160204
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wantrouwen is goed, de basis van betrouwbare verkiezingen, die dan ook wantrouwenbestendig moeten zijn door het wettelijk systeem. Vertrouw ons nou maar, we hebben de beste intenties, is geen basis voor betrouwbare verkiezingen.
[..]
Kleinschalig gesjoemel is wel OK? Helemaal niet gesjoemeld is geen eis meer?
[..]
Hij zou moeten weten wat mag en niet mag en dat staat in de wet. Dus ja, eigenlijk wel. Maar ik heb verder ook nog helemaal niemand van de gemeente Amsterdam of zo naar de wet horen verwijzen. Ik heb het er nog niet in gevonden.

Die nonchalance, het maakt allemaal niet zoveel uit, het zal hooguit kleinschalig zijn geweest, dat is helemaal de verkeerde houding.
Het is nagenoeg onmogelijk om in deze opzet te sjoemelen en het staat eenieder ook vrij om toezicht te houden op mogelijk sjoemelen. Veel mooier kan ik het niet maken voor je makker :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:49:26 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219160218
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Toen Wilders won zou de democratie afgeschaft worden, zou Nederland een apartheidsstaat worden, mensen buitensluiten en noem alle jankberichten maar op.

Misschien stoppen met mensen demoniseren omdat ze wat anders naar de wereld kijken dan jij.
Dit soort dingen ongefundeerd roepen doen ze maar lekker in shithole USA, maar laat dat nou ver weg van dit land.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:55:00 #85
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219160243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als "fatsoenlijke" partijen nu nog niet wakker worden dat ze hun eigen egotjes even opzij moeten zetten en zich moeten verenigen tegen deze stroming dan zijn ze geen knip voor de neus waard. Hoofdrol voor de VVD hierin die voor de verkiezingen al de PvdA uitsloot nadat ze in de vorige termijn de PVV hebben gesteund. Schandalig.
We zullen zien of landsbelang boven partijbelang gaat. Ben er bang voor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:00:08 #86
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219160279
Wat triest van Wilders, dacht dat hij niet lager kon zakken maar had het verkeerd.
pi_219160395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is nagenoeg onmogelijk om in deze opzet te sjoemelen en het staat eenieder ook vrij om toezicht te houden op mogelijk sjoemelen. Veel mooier kan ik het niet maken voor je makker :)
Ik ben het om zich met je eens, maar dat is omdat de opzet in de wet staat en strikt nageleefd wordt. Als dat niet het geval is hebben we een probleem.
pi_219160399
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:17:08 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219160427
quote:
Nouja, de zoveelste ophitsende uitspraak van doorgedraaide Geert zorgt er natuurlijk nog niet voor dat we het land maar kunnen opgeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219160468
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja, de zoveelste ophitsende uitspraak van doorgedraaide Geert zorgt er natuurlijk nog niet voor dat we het land maar kunnen opgeven.
Ik ben zo sportief om toe te geven dat je aan Geert Wilders absoluut helemaal niks hebt. Als hij de kans krijgt om wat in de melk te brokkelen laat hij de boel vallen en gaat ie er vandoor, dat heeft hij al nu al twee keer bewezen. Denk dus vooral niet dat ik iets post namens Wilders.
pi_219160663
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:32 schreef Caland het volgende:
Uiteraard gaat boze Greet meteen over op aantijgingen met betrekking tot verkiezingsfraude

Ach ach ach
Tuurlijk. Geert wordt altijd tegengewerkt! Nu weer door zo'n linkse hobby als de democratie! :(
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_219160777
Verschil was toch niet zo groot, hoe weten ze dan zo zeker dat D66 niet meer ingehaald kan worden ? Er zijn nog -tig stemmen te tellen :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:45:39 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219160787
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef TLC het volgende:
Verschil was toch niet zo groot, hoe weten ze dan zo zeker dat D66 niet meer ingehaald kan worden ? Er zijn nog -tig stemmen te tellen :?
Er moeten in beide gevallen dingen gebeuren die nooit eerder voorgevallen zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219160822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ach zout toch op. We hebben dit extreem rechtse speelboekje de afgelopen jaren iets te vaak gezien om nog zo naïef te zijn. Grote groepen mensen verdienen het om gedemoniseerd te worden. Als je stemt op iemand die de verkiezingen verdacht maakt zonder reden en daarbij niet politieke individuen verdacht maakt ben je echt geen knip voor de neus waard. Dit soort kutzooi stuur je niet rond tot je 1 weet of het klopt en 2 je daadwerkelijk enige indicatie hebt dat die persoon wat fouts gedaan heeft:
quote:
Hij stuurt een bericht rond waarin staat dat de beveiliging van de verkiezingssoftware is onderzocht door een bedrijf dat eigendom is van een vertrouwenspersoon van D66. "Klopt dit bericht?", schrijft Wilders boven de tekst.
pi_219160877
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
We zullen zien of landsbelang boven partijbelang gaat. Ben er bang voor.
We hebben een politiek van kleingeestige idioten. De verkiezingsthema's gingen ook deze keer niet verder dan de lokale dijk. Ik ben er zeker van dat rechtse partijen gaan flirten met de PVV om meer concessies van D66 te gaan krijgen voor een kabinet. Slim onderhandelen zullen te veel aanhangers het noemen. Een steek in de rug van vrijheid en democratie is wat het daadwerkelijk is.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:53:47 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219160882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ach zout toch op. We hebben dit extreem rechtse speelboekje de afgelopen jaren iets te vaak gezien om nog zo naïef te zijn. Grote groepen mensen verdienen het om gedemoniseerd te worden. Als je stemt op iemand die de verkiezingen verdacht maakt zonder reden en daarbij niet politieke individuen verdacht maakt ben je echt geen knip voor de neus waard. Dit soort kutzooi stuur je niet rond tot je 1 weet of het klopt en 2 je daadwerkelijk enige indicatie hebt dat die persoon wat fouts gedaan heeft:
[..]

Hij vraagt of het klopt. Meer niet.

En dan heb jij het over afpakken van vrije verkiezingen. Beetje dramatisch vind je zelf ook niet?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219160927
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef TLC het volgende:
Het verschil is groot zat. Alles kan natuurlijk, want het blijven prognoses. En aan dat waterkansje moeten Wilders en zijn vriendjes zich natuurlijk vasthouden, niet dat het in de praktijk wat uitmaakt natuurlijk.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:59:08 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219160958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hij vraagt of het klopt. Meer niet.
Hij stelt gewoon vragen

We hebben een bruine bingo dames en heren *O* w/
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219161051
Wat wordt ik toch ontzettend moe van Wilders met zijn gedram. Zeiken en zieken, maar praktisch nut hebben ho maar.

Lekker met pensioen gaan !
pi_219161509
Jetten die de overwinning claimt op basis van wat Talpa zegt is schandalig antidemocratisch. Eerst Ipsos al een vals voorschot nemen, klakkeloos overgenomen door de media uiteraard, nu hijzelf en het premierschap van Jetten wordt al als een voldongen feit gepresenteerd.

Dat was ook de tactiek van de Bush campagne in 2000 om zo de oorlogspresident te worden. Het werkte toen wel, mede dankzij gerommel met het stemproces. Nog even de restzetel erbij en ReNew Europa kan samen met het CDA met een minimale meerderheid het EU leger, de eurobonds, het CBDC, het digitale ID, One Health van de WHO (klimaat=gezondheid) en de rest van de machtsgreep er door rammen. En dan zijn we mooi op tijd klaar voor agenda 2030.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')