Als links die schadelijke en ongezonde producten niet geproduceerd heeft, is er toch nog slechts rechts over die daar de daders van kunnen zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Hiermee suggereer je dat rechtse partijen dat wel doen.
Mijn mening is dat iemand die geen schadelijke of ongezonde producten produceert meer waard is dan iemand die wel schadelijke en ongezonde producten produceert.quote:Verder vind ik het wel een bijzonder standpunt dat iemand die iets niet doet heel veel toevoegt aan de maatschappij.
Wat begrijp je niet aan de zin 'in dit topic wel'quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Waar dan? Want in dit topic is er sinds donderdag 4 keer de naam “Nanninga” gevallen, waarvan 2 keer in deze post en een keer in jouw post hierboven.
Discussie is primaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
No offense, maar wat verwacht je op een discussieforum?
Welk topic dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de zin 'in dit topic wel'
Que?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dit topic wellicht ja. Alles over Nanninga gister ben je vakkundig uit de weg gegaan.
Ik stel je een simpele vraag. En jouw pohi vormt hier het bewijs.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha je had zelf dus geen voorbeeld en moest jezelf weer verlagen tot een ja maar moslims!!! zonder enig bewijs. Obsessie much?
Over welke producten hebben we het dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Als links die schadelijke en ongezonde producten niet geproduceerd heeft, is er toch nog slechts rechts over die daar de daders van kunnen zijn?
[..]
Mijn mening is dat iemand die geen schadelijke of ongezonde producten produceert meer waard is dan iemand die wel schadelijke en ongezonde producten produceert.
PvdA en SP schofferen hun eigen achterban: "Jullie denken niet zoals wij willen dat jullie denken!".quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat en alles wat rechts is wegzetten als “extreem”, “radicaal” of “fascistisch”.
Nou, kom maar op: welk schadelijke en ongezonde producten produceert de PVV en waar zijn die te koop?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Als links die schadelijke en ongezonde producten niet geproduceerd heeft, is er toch nog slechts rechts over die daar de daders van kunnen zijn?
[..]
Toch weet je geen enkel ongezond of schadelijk product te noemen dat wordt geproduceerd door een rechtse partij.quote:Mijn mening is dat iemand die geen schadelijke of ongezonde producten produceert meer waard is dan iemand die wel schadelijke en ongezonde producten produceert.
Helemaal niks. Ik vind veel in die religie erg kut. Wat je je zou moeten afvragen is hoe naar jij en je extreem rechtse kliek moeten zijn om iemand die anti islam is mijn pohi te geven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Que?
HowardRoark in POL / Nederlandse Politiek #625 Les jeux sont faits
Ik heb vervolgens van jou geen reactie meer gezien.
[..]
Ik stel je een simpele vraag. En jouw pohi vormt hier het bewijs.
Wat trekt je zo aan in de Islam en moslims?
Met extreem rechts valt niet te discussiëren. Het is een gemis aan valide argumenten, maar dat vinden zij van niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Discussie is prima
Maar soms twijfel ik of dit een discussie is of gewoon moddergooien.
Nou, die topte op 34 zetels meende ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
PvdA en SP schofferen hun eigen achterban: "Jullie denken niet zoals wij willen dat jullie denken!".
Een nieuwe links conservatieve partij zou zo 35+ zetels binnenhalen. De vraag is of dit land nog échte sociaaldemocraten kent. Het nieuwe links zit vuistdiep in de woke fuik.
Waar verdedig ik de PVV? En waarom kom je hier zo laat op terug?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je over 10 jaar nog normaal wil kunnen stemmen, dan zou ik eens ophouden met accurate omschrijvingen een frame noemen. Vanavond is weer een nieuw dieptepunt van de PVV en dit kan heel snel grimmig worden. Vorige maand is het D66 kantoor nog bijna de fik in gegaan.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb vervolgens van jouw kant geen reactie meer vernomen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.
Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
Maar welke partijen vind jij extreemrechts, dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met extreem rechts valt niet te discussiëren. Het is een gemis aan valide argumenten, maar dat vinden zij van niet.
Dit is natuurlijk gaslighting. Je hebt er blijkbaar wel degelijk iets mee, anders zou je een religie en diens adepten niet zo driftig aan het verdedigen zijn. De vraag blijft dus staan: wat trekt jou zo in deze religie en mensen aan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik vind veel in die religie erg kut. Wat je je zou moeten afvragen is hoe naar jij en je extreem rechtse kliek moeten zijn om iemand die anti islam is mijn pohi te geven.
Extreemrechts? Ik heb afgelopen week nog VVD gestemd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik vind veel in die religie erg kut. Wat je je zou moeten afvragen is hoe naar jij en je extreem rechtse kliek moeten zijn om iemand die anti islam is mijn pohi te geven.
Bijzonder dat dit je reactie is op iemand die spreekt over `Hamas geknuffel'quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat en alles wat rechts is wegzetten als “extreem”, “radicaal” of “fascistisch”.
PVV en BBB. VVD neigt er naar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:19 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Maar welke partijen vind jij extreemrechts, dan?
1) Het zijn onder anderen quotes van Hans Teeuwenquote:
Dan begrijp ik het helemaal niet, persoonlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
PVV en BBB. VVD neigt er naar.
Waarom is dat bijzonder?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat dit je reactie is op iemand die spreekt over `Hamas geknuffel'
Wel fijn om telkens bevestigd te krijgen hoe rechts antisemitisme per kant verschillend beoordeeld. Je zou bijna denken dat het een fluïde begrip isquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
1) Het zijn onder anderen quotes van Hans Teeuwen
2) Zij deed die uitspraken als satirisch columnist
3) Met als doel de discussie rondom de vrijheid van meningsuiting op scherp te zetten
Sinds zij volksvertegenwoordiger is heeft zij deze uitspraken niet meer gedaan.
Voor alle duidelijkheid: dit gaat om uitspraken van 2009(!) - 2016.
Beoordeel haar nou eens gewoon op haar doen en laten als volksvertegenwoordiger, en niet als satirisch columnist.
Je kent de betekenis van het woord “satire”, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn om telkens bevestigd te krijgen hoe rechts antisemitisme per kant verschillend beoordeeld. Je zou bijna denken dat het een fluïde begrip is
VVD vind ik toch heel rechtsaf geslaan tegenwoordig. Snap ik wel. Het is lastig shoppen aan de rechterzijde.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het helemaal niet, persoonlijk.
PVV en FvD, oké, de BBB: alleen op stikstof. Maar verder…
Ik ben ook niet van de VVD, maar om die nou als extreemrechts-ish te bestempelen. Ik vind het heel ver gaan.
Omdat de continue vermenging van pro-Hamas met pro-Palestina in de discussie niks anders als doel heeft dan haatzaaien en polariseren En gezien je kennelijk zo in de bres springt tegen extremiteitquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Je kent de betekenis van het woord “satire”, mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |