wat rust en een op het eerste gezicht stabiele normale lijsttrekker met een partij kan doen zie je hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk wel de stille overwinnaar. En meest onverwachte. 50+ is terug in de kamer. Het is blijkbaar nog nog nooit gebeurt dat een weggestemde partij terugkeert. Met Jan Struijs als nieuwe leider en oudgediende Corry van Brenk als 2e.
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu uitpakt. Al lijken me dit wat stabielere types dan Henk Krol of Liane den Haan.
Ik ben 59 en zelfs dan past die partij mij niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:53 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
De naam van deze partij moet toch gewoon 67+ zijn? Alsof iemand van 51 precies dezelfde behoeftes heeft als iemand van 82...
Vreemd, ik ben geen 50+ en stem er wel op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:09 schreef Knipoogje het volgende:
50+, de fuck you, I've got mine partij bij uitstek. En dat zeg ik als kinderloze 50+er.
Ik ken een paar 50+ stemmers en allemaal vallen ze in die categorie. "Waarom moet al dat geld naar klimaat? Het zal mijn tijd toch wel duren." En natuurlijk pensioen terug naar 65 en elk jaar lekker omhoog indexeren. Laat de volgende generaties maar extra betalen.
Ik heb er wel eens over gedacht om ook die mentaliteit te gaan hanteren, maar het voelt gewoon kut.
Dat klinkt wel als een uiterst constructieve, richtinggevende, toekomstgerichte en visionaire keuze voor een partij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat ik het gezeik van al die millennials wel beu ben.
Ik ben zelf bijna 60, heb een aardig vermogen opgebouwd door meer dan gemiddeld te werken en geen domme dingen te doen met mijn geld. Ik vind het wel prettig dat er partijen zijn die (willen) voorkomen dat andere generaties in mijn geld lopen te graaien. Ik zou zeggen, steek de handen uit de mouwen. Mogelijkheden genoeg als je de kansen grijpt. Met jalouzie schiet je niets op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik ben 59 en zelfs dan past die partij mij niet.
Het is meer voor de vroeger vroeg gepensioneerden. De gasten die alles mee hadden. Met tonnen winst op hun premie A-B-c woning
Mooi kan ik meteen aan de slag bij D66quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een uiterst constructieve, richtinggevende, toekomstgerichte en visionaire keuze voor een partij.
Ja, en zoals PVV'ers dat wijten aan buitenlanders, gooi jij het op boomers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Maarre je lijkt wel tamelijk vervreemd van jongeren die nu moeite hebben een betaalbare woning te krijgen.
Nee, dat gooi ik niet. Dat gooi ik op een tekort aan woningbouw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en zoals PVV'ers dat wijten aan buitenlanders, gooi jij het op boomers.
Ah en volk dat gaat schelden op boomers is wat, 'sociaal bevlogen'?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, dat gooi ik niet. Dat gooi ik op een tekort aan woningbouw.
Maar boomers die gaan schelden dat het de schuld van jongeren is die het gratis zouden willen. die zijn inderdaad wel intens dom of kwaadaardig of beide..
Dat stel ik nergens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah en volk dat gaat schelden op boomers is wat, 'sociaal bevlogen'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |