Ik kan dus kringloopwinkel/marktplaats aanraden. Maar hangt natuurlijk wel van je smaak af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:52 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
Bestek, dat zoek ik nog. Maar bij de gemiddelde kookwinkel hebben ze amper sets liggen die zowel groot als klein bestek in de set hebben zitten, en dat wil ik toch echt.
Mannenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
UItslaapdag. Bleek helaas ook snoozedag voor de man.![]()
![]()
![]()
Hoeveel stemmers waren er bij jou ook weer? Je zee het van de week, maar niet precies onthouden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:42 schreef fietsie het volgende:
Wow ik heb toch ineens een beter beeld van de mensen in dit gehucht...
Waar er in 2023 nog 144 stemmen waren op de PVV, was dat dit keer 'nog maar' 78.
En die zijn vrijwel allemaal geswitched naar CDA en D66 en JA21.
Er zijn +- 430 inwoners in het dorp + lintbebouwing die boven de 18 zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel stemmers waren er bij jou ook weer? Je zee het van de week, maar niet precies onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik ben het hier wel mee eens hoor, maar in Spanje hadden ze ook zo'n regel. Daar kon je maximaal 9k aan aflossing en rente aftrekken per jaar. Dit was ook vooral voordelig voor de hogere inkomens. Dat was één reden om het af te schaffen, en verder moest et de druk van de koopmarkt af te nemen. Dat heeft ook wel gewerkt, maar tergelijkertijd nam de druk op de huurmarkt toe. Het is dus niet alleen maar voordelig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aangezien de HRA de woningprijzen opdrijft is het eigenlijk een subsidie aan hypotheekverstrekkers. Gratis geld voor de bank.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn +- 430 inwoners in het dorp + lintbebouwing die boven de 18 zijn.
Omdat het stembureau aan de doorgaande woon-werk route van 2 andere dorpen ligt zijn er best veel 'gast' stemmers, die door de ligging niet hoeven te lopen (auto kan zo'n beetje op de stoep)
Ah, er zijn er 484 langsgekomen zie ik.Ah, helemaal SchiermonnikoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het kleinste stembureau was als ik het zo snel goed zie 217 stemmers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah, helemaal Schiermonnikoog
Wij hebben streepjes, blijkbaar wordt die Slowfox genoemd (gemaakt van '58 tot '75): https://www.gekopbestek.nl/contents/nl/d5567879.htmlquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Er is dus een site met allerlei verschillende series van Gero. Heb redelijk wat hier van. Moeilijk te vinden staat er, misschien omdat de magazijnmeester (vader van mn moeder) redelijk wat heeft afgekeurd? Meerdere mensen in de familie hebben dit. https://www.gekopbestek.nl/contents/nl/d5567946.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |