800 meter gemiddeld bij 140km per uur zonder gladheid. En al heb je nog maar een snelheid van 10km per uur dan nog is het een giga klap. Een politie agent schijnbaar met niet al te veel ervaring vroeg mij dat ook een keer bij een aanrijding. Die was snel gedekseld en bood zijn excuus aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
Het is duidelijk dat die vrachtwagen helemaal fout zat, maar had die trein dit niet ook nog op tijd kunnen zien? Een gewone intercity heeft toch niet zo'n lange remweg dat-ie er met volle snelheid op moet knallen toch?
De peer pressure werd hem teveel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Marsenal het volgende:
Als ik die vrachtwagenchauffeur was, was ik 'm gepeerd.
Waren het tiger pears?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.wellnerfruit.nl/contact
Hij kwam of ging naar voetakkerweg 2b
Er was ergens geen rotonde verderop, of een XL parkeerplaats? Man wat een dom volk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was in het journaal dat ze altijd dat stukje gebruikten om hun vrachtwagen te keren
Alleen nu kwam er een trein aan![]()
Perensap nu dus
Ik heb al meerdere van dit soort filmpjes gezien door de jaren. Blijkbaar is bevriezen een veelvoorkomende reactie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Pure paniek zo te zien. Vrachtwagenchauffeur dacht “shit, moet hier links in”, rijdt even achteruit om de bocht te nemen en toen het getingel van de spoorwegovergang. Daarna zie je hem totaal niet weten wat te doen. Waarschijnlijk doodsbenauwd om schade te veroorzaken aan de spoorbomen.
Tja, vluchten, vechten of bevriezen. In dit soort situaties is er maar 1 die werkt helaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere van dit soort filmpjes gezien door de jaren. Blijkbaar is bevriezen een veelvoorkomende reactie.
Bij circa 30 sec beginnen de bomen te sluiten. Tel daar circa 10 sec bij op totdat ze in het geheel gesloten zijn en bij 52 heeft de trein de overweg bereikt. Zo snel gaat dat.quote:
Op het terrein van aflever of ophaal adres ruimte zat om te draaien zonder te kerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:00 schreef Alpha0 het volgende:
Er was ergens geen rotonde verderop, of een XL parkeerplaats? Man wat een dom volk.
Hij wilde inderdaad keren en achteruit naar afleveradres rijdenquote:
Die zit nu ergens in Polen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Marsenal het volgende:
Als ik die vrachtwagenchauffeur was, was ik 'm gepeerd.
Wat een waanzinnige debiel.quote:
Nee hij reed erover en zet hem toen in achteruit om te keren, toen de bomen dichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:01 schreef -Sigaartje het volgende:
Is die gast nou doorgereden terwijl de bomen al dicht gingen?
Daarom zo’n moeite altijd met de toedracht moet nog onderzocht worden blabla.quote:
Jij denkt dat deze pik een rijbewijs heeft?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:32 schreef RealistAtheist het volgende:
En rijbewijs innemen en nooit weer teruggeven.
"Zo snel gaat dat", hij ging alles behalve snel. Hij had kans op kans. Was rechtdoor gereden, was sneller achteruit gereden, had vol gas door die hefbomen geknald, maar dit is echt gewoon ronduit totaaldebiel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bij circa 30 sec beginnen de bomen te sluiten. Tel daar circa 10 sec bij op totdat ze in het geheel gesloten zijn en bij 52 heeft de trein de overweg bereikt. Zo snel gaat dat.
Ik bedoel dat een trein de overweg heeft bereikt 12 sec nadat de bomen in gesloten toestanmd liggen. En dat is nog vrij lang. Vaak is dat 7 a 10 sec. op de vrije baan. Maw je hebt geen tijd om te klooien. Dan is dit ook nog een druk baanvak.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"Zo snel gaat dat", hij ging alles behalve snel. Hij had kans op kans. Was rechtdoor gereden, was sneller achteruit gereden, had vol gas door die hefbomen geknald, maar dit is echt gewoon ronduit totaaldebiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |