Dat niet, maar de andere mogelijke premier weer wel.quote:
Gewoon ontwikkelingssubsidies intrekken als hij niet welkom is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Of hij daar zijn zegje over ook durft te doen...
Hij is 38, geen 12.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Twiitch het volgende:
Jetten is veel te jong om premier te zijn. Die wordt nergens serieus genomen.
Juist niet, dan tochquote:
Dit. Godzijdank zijn we geen Amerika waar hoogbejaarde mannen aan de macht komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is 38, geen 12.
Met inmiddels aardig wat jaren in de politiek op de teller.
Hij is niet overduidelijk homo. Hij is niet nichterig vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.
En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Belachelijk inderdaad om zijn sexualiteit erbij te betrekken. Wat dondert het wat iemand in zijn priveleven doet. Ik ben meer benieuwd of hij het vak van premier aan zou kunnen. Of dat hij iemand anders naar voren schuift.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
Hij heeft wel amper bestuurlijke ervaring. En zijn kort beschoren periode als minister van Klimaat en Energie stond bol van beginnersfouten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is 38, geen 12.
Met inmiddels aardig wat jaren in de politiek op de teller.
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Je noemde Jetten zijn gedrag nichterig.
Dat slaat ook echt nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
We zouden juist niet voor dit soort figuren moeten bukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.
En dat mag jij ook vinden. Zijn geaardheid is wat mij betreft helemaal geen thema.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij is niet overduidelijk homo. Hij is niet nichterig vind ik.
Het is natuurlijk ook homofobie als je een punt maakt of gaat zeiken over de geaardheid van een premier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat mag jij ook vinden. Zijn geaardheid is wat mij betreft helemaal geen thema.
Sloeg meer aan op het predikaat 'homofobie' wat gelijk weer wordt uitgedeeld.
Ik hoop juist dat ze haar rug recht houd, doet ze dat niet dan draait ze hoogst waarschijnlijk haar eigen partij de nek om. Haar hele inzet was “stem op mij voor een centrum rechts kabinet”, dan kun je niet ineens gaan draaien en GL/PvdA tolereren in een nieuw kabinet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens op.
De conservatieve aap komt hier even vies uit de mouw.
Wat betreft de VVD kan ik alleen maar hopen dat Yesilgoz de uitspraken van het uitsluiten van PvdAGL in de prullenbak gooit. Ik hoop op D66 - GLPVDA - VVD - CDA. Dan heb je toch nog kans op in elk geval een beetje sociaal beleid.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.
Nee want dat doen politici nooit, draaien.quote:
Nou ja, er werd mij in AMV op het hart gedrukt dat politici doorgaans niet liegen. We zullen zien of ze haar rug recht houd, deze keer staat de geloofwaardigheid van heel de VVD op het spel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee want dat doen politici nooit, draaien.
Deze keer na de voorgaande 285 keren échtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ja, er werd mij in AMV op het hart gedrukt dat politici doorgaans niet liegen. We zullen zien of ze haar rug recht houd, deze keer staat de geloofwaardigheid van heel de VVD op het spel.
Jetten en D66 zijn economisch rechts. Die linkse slachtofferrol gaat dus niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is die absurde drang toch om iedereen op links die succes heeft meteen te moeten schofferen.
Maar wel heel progressief wat volgens vele hier ook betekent dat ze links zijn!!1quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jetten en D66 zijn economisch rechts. Die linkse slachtofferrol gaat dus niet op.
Ja, nou nee. De lijn is vrij dun maar satirische grappen over zijn homofilie is niet gelijk homofobie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook homofobie als je een punt maakt of gaat zeiken over de geaardheid van een premier.
Een mens mag hopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze keer na de voorgaande 285 keren écht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |