Ze zorgen ervoor dat de coalitie niet over rechts kan, dat vind ik persoonlijk dusdanig hilarisch dat ik het niet eens heel erg vind.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zorgen er weer voor dat coalitievorming zo goed als onmogelijk is en Nederland nauwelijks bestuurbaar. Lekker bezig
Heel veel mensen hebben net zo goed strategisch D66 gestemd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt hele hordes idioten die strategisch PVV hebben gestemd zodat ze de grootsten worden. Laat hun maar zien dat het geen drol uitmaakt.
Wat is dat voor faal stad. Serieusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
Op RTL4 werd net gemeld dat een woordvoerder uit Amsterdam heeft gezegd dat de definitieve uitslag pas morgenavond komt
Maar dat kan ECHT niet @Femkequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
Op RTL4 werd net gemeld dat een woordvoerder uit Amsterdam heeft gezegd dat de definitieve uitslag pas morgenavond komt
Werkschuw tuig daarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ach, iemand is zuur.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben net zo goed strategisch D66 gestemd.
Het is niet alsof Nederlandse kiezers nou zo honk vast zijn
Altijd weer die buitenlanders die niet doorwerken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
Shitholequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is dat voor faal stad. Serieus
Wat op zich ook weer een onduidelijk bericht van RTL is, want gaat dat om de uitslag op kandidatenniveau of op partijniveau. Dat eerste is niet vreemd, het tweede zou niet fraai zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ECHT niet @:Femke
Knap dat je uit mijn post kan halen dat ik zogenaamd zuur zou zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, iemand is zuur.
"Ja maar hullie" doet het nooit goed.
Lasbril lijkt mij wel zo'n iemand, die zou zijn vrouw nog verkopen als hij daar mee zou kunnen regeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs met een meerderheid aan die zijde is het inderdaal al ongekend lastig, of iemand moet ineens bloed geil van regeren worden.
Maar als dat op 75 blijft is het bij voorbaat al kansloos.
Ja hoi, zwevende D66 stemmer hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knap dat je uit mijn post kan halen dat ik zogenaamd zuur zou zijn
Jij denkt dat D66 van 9 naar 26 zetels gaat puur op eigen kracht? Daar zitten geen hoop zwevende en strategische stemmers bij?
Dan denk jij dat niet joh, whateverquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoi, zwevende D66 stemmer hier.
Dat heeft toch niets met strategisch stemmen te maken
Beetje zoals in de VS, waar Trumpisten destijds helemaal van het padje waren dat bepaalde staten tóch naar Biden gingen ondanks dat urenlang duidelijk was dat er nog heel erg veel stemmen uit Democratische bolwerken moesten komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, D66 wordt de grootste. Kan niet anders als je kijkt wat er nog moet binnenkomen.
Lijkt spannend, is het niet.
Makkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:56 schreef xzaz het volgende:
Dat gaat D66 toch wel winnen met Amsterdam?
Ligt eraan hoeveel stemmen er in Amsterdam nog moeten worden geteld, die hebben al wel een voorlopige uitslag opgegeven toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:56 schreef xzaz het volgende:
Dat gaat D66 toch wel winnen met Amsterdam?
Het hangt natuurlijk af van de vraag of je 'constructieve oppositie' gaat krijgen of dat oppositiepartijen vooral nee gaan zeggen omdat een plan van de regering afkomt. En zeker ook als het zwaartepunt daarmee juist richting een flank uitvalt, kunnen respectievelijk D66 of VVD daar toch niet heel content mee zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het probleem niet om D66/CDA/VVD te doen.
De kamer is dan dusdanig verdeeld verder dat je altijd wel een meerderheid voor je plannen vindt, onmogelijk dat iedereen tegen stemt.
En meteen geen gezeik met verkeerde combi's die de gemeenteraadsverkiezingen gaan kosten.
Las nog 20% ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel stemmen er in Amsterdam nog moeten worden geteld, die hebben al wel een voorlopige uitslag opgegeven toch?
Jepquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje zoals in de VS, waar Trumpisten destijds helemaal van het padje waren dat bepaalde staten tóch naar Biden gingen ondanks dat urenlang duidelijk was dat er nog heel erg veel stemmen uit Democratische bolwerken moesten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |