https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar kan ik meer lezen over Dijk en Poetin? Ik vond het niet per se slecht dat ie die 3,5/5% norm een Trump norm noemde en dat we Oekraïne ook kunnen steunen zonder zo extreem veel aan defensie uit te geven.
Ik snap die afkeer wel. Maar voor de samenleving is het toch een stuk beter als de SP 25 zetels heeft dan de PVV (als dat de 2 opties zijn)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:04 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)poetin-wel-begrijpen
Walgelijke frames alsof het westen ‘trekt’ aan Oekraïne en het in de EU of NAVO wil dwingen, alsof de Oekraïners geen eigen wil of toekomstbeeld hebben maar een speelbal van het westen zijn om Poetin te provoceren. Die arme arme Poetin die we gewoon beter moeten ‘begrijpen’! Als je Poetins revisionistische stukken en toespraken tot je neemt, begrijp je al snel dat het helemaal niet gaat over een lidmaatschapje hier of daar - dat was Zelenski al vóór de invasie bereid om op de onderhandelingstafel te leggen - maar een schaamlap is om z’n werkelijke doel te maskeren: de totale onderwerping van Oekraïne en een herstel van de Groot-Russische visie. Maar goed misschien dwalen we wat af richting mijn afkeer voor dit soort types en soortgelijke figuren als Thieme, Engelen en hun PvdD-afsplitsing.
Aids of tyfus, mij niet gezien. Poetin-Verstehers mogen van mij linea recta de kliko in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die afkeer wel. Maar voor de samenleving is het toch een stuk beter als de SP 25 zetels heeft dan de PVV (als dat de 2 opties zijn)
'Echte Nederlanders'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Slobeend het volgende:
Dit voxpopje van Marieke de Vries met twee linedancers met hoed uit Lelystad![]()
Forum!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
D66, VVD, JA21 en CDA mogen er nog een partij naar keuze bij doen
Called it!quote:
Vooral dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uiteraard een meevaller voor Pvv en Fvd, typisch. Enige voordeel dat de optie met JA21 geen meerderheid meer heeft.
Alsof ieniemienie niet voor optie 2 gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vooral dit.
En heel fijn dat Ieniemienie nu veel korter een kutspelletje kan spelen. Het is doorpakken of het land op pauze houden.
Met de gemeenteraadsverkiezingen die er aan komen? Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof ieniemienie niet voor optie 2 gaat
De enige 2 opties zijn:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof ieniemienie niet voor optie 2 gaat
Dit wordt maandenlang praten praten en nog eens praten. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat er geen coalitie gevormd kan worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De enige 2 opties zijn:
D66-VVD-GLPVDA-CDA
D66-VVD-CDA-JA21-BBB/SGP/FVD/CU
Allebei volstrekt onmogelijk dus er gaat nooit een meerderheidskabinet komen. Gaaf land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |