Ja dat was onervarenheid, hand overspeeld. Mijn analyse is dat hij geëvalueerd heeft en coute que coute een keer in de regering wilde, de foutieve analyse maakte dat dat als één grote linkse partij kansrijker was (remember de Woppert en Rutte die niet met twee linkse partijen wilden). En met deze uitslag was bij een gesplitste PvdA/GL dat wel de logische uitkomst geweest, vanuit het motorblok D66, VVD, CDA zouden ze dan moeten kiezen uit drie gelijken (JA21/PvdA/GL), dat had dan een van de laatste twee moeten worden. Ook omdat het voor de VVD veel lastiger is om twee verschillende lijsttrekkers de demoniseren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jesse zelf was te principieel op thema migratie (nu zouden we lachen om die maatregelen).
Wouter KoolMees?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wedstrijd gestaakt na 'sfeeractie'.quote:
Die stijl van interviewen was altijd al wel zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat heb ik een teringhekel aan Sven Kockelman. Was die vroeger ook altijd al zo? Ook altijd met die irritante manier van vragen stellen waarbij degene maar moet raden waar hij precies op doelt.
Habtamu.quote:Op zondag 2 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie verwachten we als nieuwe leider GroenLinks-PvdA (of is dit al besproken)?
Ik was vroeger wel team Moorman (maar vooral team niet-timmermans), maar ben nu toch verschoven naar Westerveld. Denk dat Moorman in haar ervaring toch te Amsterdams is en dat gaat vaak mis bij iig de PvdA.
Het zal dus wel Jesse Klaver worden.
Het lijkt mij nog vrij onzeker of Westerveld überhaupt er zelf interesse voor heeft. Ik verwacht ook ‘gewoon’ Klaver.quote:Op zondag 2 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie verwachten we als nieuwe leider GroenLinks-PvdA (of is dit al besproken)?
Ik was vroeger wel team Moorman (maar vooral team niet-timmermans), maar ben nu toch verschoven naar Westerveld. Denk dat Moorman in haar ervaring toch te Amsterdams is en dat gaat vaak mis bij iig de PvdA.
Het zal dus wel Jesse Klaver worden.
Nee, en juist daarom moet je het doen.quote:Op zondag 2 november 2025 14:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan racistisch Nederland dat aan?
2028 pas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Stijn inmiddels niet een keer 30?
Dan ben ik al ouder dan 40.quote:
Dat ben ik volgend jaar alquote:
Wat is dit voor een logica? Die groep die 40.000 jaar geleden naar Eurazie kwam was toch de homo sapiens, hebben we dus angst voor ons zelf?quote:Op zondag 2 november 2025 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De angst voor een invasie van zwarte mensen uit Afrika zit nu eenmaal in ons DNA, en wel in de 2% DNA die we van de Neanderthaler hebben. We hebben zo'n 40 duizend jaar geleden al eens een invasie van zwarte mensen uit Afrika gehad, wat uiteindelijk leidde tot het uitsterven van de Neanderthaler. Dat we toch een deel Neanderthaler DNA hebben, komt doordat die zwarte mannen uit Afrika massaal onze Neanderthaler vrouwen pakten.
Dit forum blijft toch onovertroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |