Het is daarbij extra sneu om het in een context van een meerpartijenstelsel te doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:43 schreef Szura het volgende:
Goh de geblondeerde fascist begint twijfel te zaaien over de verkiezingsuitslag, waar kennen we dat draaiboek toch van
Dat dacht ik ook. Het Heitinga-effect, waarbij je tegelijk hoopt dat zij wint en verliestquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positieve takeaway van de VVD-uitslag is wel dat het geweldig zou zijn als Dilan nog een ronde gaat doen, want die gaat nooit een verkiezing winnen.
Onderschat NOOIT het Nederlandse volk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positieve takeaway van de VVD-uitslag is wel dat het geweldig zou zijn als Dilan nog een ronde gaat doen, want die gaat nooit een verkiezing winnen.
Mensen zijn allang de Douwe Bob ellende vergeten en vinden nu yesilgoz een geweldige doorzetterquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onderschat NOOIT het Nederlandse volk.
Het geinige is dat de VVD in 2017 al eens serieus heeft onderhandeld met Groenlinks. Dat is toen vooral vanuit het CDA afgekapt, als ik me niet vergis. Die hadden liever de ChristenUnie (in tegenstelling tot D66).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar samenwerken met Groenlinks, dat is pas echt erg
En Rutte I ook he. Rutte was helemaal oké met Paars + (GL van Femke). Dat heeft Cohen toen laten klappen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het geinige is dat de VVD in 2017 al eens serieus heeft onderhandeld met Groenlinks. Dat is toen vooral vanuit het CDA afgekapt, als ik me niet vergis. Die hadden liever de ChristenUnie (in tegenstelling tot D66).
Alweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilders heeft zichzelf nu permanent gediskwalificeerd
W. Dukquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie gaat ons vanavond bij de talkshows vertellen dat Geert alleen maar vragen stelt?
Bij de NOS ook 'echte Nederlanders' die aan het linedancen waren, en een medewerker van KFC die klaagde over teveel buitenlandse invloed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland moet weer van ons worden, spraken ze terwijl ze al Halloween vierend door de straten liepen.
Orban en Fico lachen hem toch uit in zijn gezichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geert Milders allen.
Nog een geluk dat hij niets kan. Maar wat een waanzin dat we dit allemaal überhaupt meemaken.
Geert is een hobbyist als je hem met dat soort gasten vergelijkt. Komen we nog goed mee weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Orban en Fico lachen hem toch uit in zijn gezicht
Ook gelachen toen Trump naar hem werd gevraagd op de NAVO-top en zei: I don’t know the guyquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Orban en Fico lachen hem toch uit in zijn gezicht
Ik denk dat we het meest moeten vrezen van Brekelmans.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geert is een hobbyist als je hem met dat soort gasten vergelijkt. Komen we nog goed mee weg.
Jan Huzen zit tegenwoordig bij het Forum.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:19 schreef Fretwork het volgende:
Probeert Greetje nog om een stel neonazi's op de been te krijgen of gaat hij terug in zn hok?
Jesse zelf was te principieel op thema migratie (nu zouden we lachen om die maatregelen).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het geinige is dat de VVD in 2017 al eens serieus heeft onderhandeld met Groenlinks. Dat is toen vooral vanuit het CDA afgekapt, als ik me niet vergis. Die hadden liever de ChristenUnie (in tegenstelling tot D66).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |