Hij ziet er nu al slecht uit. Hij gaat dat niet nog 20 jaar volhoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"U bent tot mijn 80'ste nog niet van me af."
Nou lekker dan. Zitten we nog een 20 jaar mee opgescheept met die mafketel.
Qua huizenmarkt veranderd er dus weinig, neem ik aan. HRA gaat niet afgeschaft worden voorlopig (of niet erg snel) wat voor mij prima is daar niet van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een linkse liberaal die de droom van de VVD uit mag voeren.
Hij ziet er al uit alsof ie 80 is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tenzij in de 70 sterft aan ouderdomskwalen.
Dat dacht ik 3 jaar geleden idd, maar een half jaar geleden zei ik ook al dat Timmermans vervangen moest worden. Hij kwam een soort uitgevlust terug, dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Grappig om dit uit jouw mond te horen, toen hij terugkwam uit Brussel stond jij vooraan om te roepen dat hij wel even premier zou worden.
Het kan raar lopen.
Dit is de schuld van Wilders. Hij is afgehaakt bij dat debat, Jetten nam zijn plaats in en ging er als een raket vandoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voordat de campagne begon zag niemand Jetten ook als een fris gezicht.
Moorman als tussenpaus en De Hoop klaarstomen voor de volgende verkiezingen lijkt me realistisch.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nu Klaver als fractievoorzitter, maar dan wel met de opmerking dat er een lijsttrekkerscampagne komt voor de volgende verkiezingen. Dat lijkt me het verstandigst.
Als je nu Moorman of De Hoop op 1 zet en Klaver staat daar achter, dan is Klaver vrees ik toch echt de fractieleider.
Letterlijk alle partijen willen gaan bouwen, BBB weg betekent ook dat het grootste obstakel weg is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Qua huizenmarkt veranderd er dus weinig, neem ik aan. HRA gaat niet afgeschaft worden voorlopig (of niet erg snel) wat voor mij prima is daar niet van.
Maar heb ook niet het idee dat men daadwerkelijk veel meer gaat bouwen met dit kabinet. Of zit ik ernaast.
Je zit er naast. Er komen 10 nieuwe steden. Waar dan allemaal migranten kunnen wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Qua huizenmarkt veranderd er dus weinig, neem ik aan. HRA gaat niet afgeschaft worden voorlopig (of niet erg snel) wat voor mij prima is daar niet van.
Maar heb ook niet het idee dat men daadwerkelijk veel meer gaat bouwen met dit kabinet. Of zit ik ernaast.
Wilders heeft er zelf voor gezorgd dat de D66 de grootste ia gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Wilders. Hij is afgehaakt bij dat debat, Jetten nam zijn plaats in en ging er als een raket vandoor.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wilders heeft er zelf voor gezorgd dat de D66 de grootste ia geworden
Hm ja, maar dat wil men altijd. Of het daadwerkelijk gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Letterlijk alle partijen willen gaan bouwen, BBB weg betekent ook dat het grootste obstakel weg is.
Ja, Zie de immigratiecijfers de afgelopen 2 jaar dat de 0 allochtonen/alle grenzen dicht partij in het kabinet heeft gezeten.....Laat me raden, immigratie cijfers zijn hoger dan ooit...Stem lekker weer op je Witgekuifde leider die scheeuwt minder minder minder, maar niet levertquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sure. Dan had je vast op de vertrouwde PVV-verbastering "Partij van de Allochtonen" gestemd. Terwijl de rest van Nederland ze wijst op de standpunten die dicht tegen die van GL zitten
Even lang als Jetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval een fris gezicht komen. Geen Klaver. Dat is er ook zo een die al te lang meedraait.
Denk niet dat Baudet daar nog aan de touwtjes trekt, de rechtervleugel van FvD heeft het nu wel echt overgenomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij FvD? Waar Baudet de frisse secretaresse op één heeft gezet, en zelf als nummer twee aan de touwtjes trekt?
In Den Haag zien ze JA21 niet als extreem rechts.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Kan mij nog steeds niet voorstellen dat D66 met het extreem rechtse Ja21 in een coalitie stapt. Als VVD vasthoudt aan uitsluiting van Pvda/GL dan zie ik een minderheidskabinet nog als een logischere optie.
Yep en dat komt vooral omdat anderen dat niet wilden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over wanen gesproken. De PVV heeft noch in de regering, noch in de oppositie iets noemenswaardigs voor elkaar gekregen.
Maar voor Wilders boeit het weinig. Jetten heeft zetels gepakt van PvdA, CDA en VVD. Niet (of heel weinig) van de PVV.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Wilders. Hij is afgehaakt bij dat debat, Jetten nam zijn plaats in en ging er als een raket vandoor.
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat JA21 een deel zou kunnen worden van een D66/CDA+ kabinet, in veel gevallen is JA21 de meest rechtse partij.....Het enige wat JA21 uitstraalt zijn de personen in de top3, welke enigzins redelijk en niet extreem ogen, maar Ja21 zou wel veel water bij de wijn moeten doen om naar het midden te groeien..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Kan mij nog steeds niet voorstellen dat D66 met het extreem rechtse Ja21 in een coalitie stapt. Als VVD vasthoudt aan uitsluiting van Pvda/GL dan zie ik een minderheidskabinet nog als een logischere optie.
Nou voor die 10 nieuwe steden geef ik groen licht, en met dat vreselijke boerenwijf langs de zijlijn kun je het ook nog ver schoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zit er naast. Er komen 10 nieuwe steden. Waar dan allemaal migranten kunnen wonen.
Denk bij D66 wel. In ieder geval het electoraat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
In Den Haag zien ze JA21 niet als extreem rechts.
Ik zie eigenlijk vooral CDA als kingmaker hier. VVD heeft een duidelijke voorkeur, D66 heeft een duidelijke voorkeur, allebei hebben ze het CDA nodig voor hun wens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef Perrin het volgende:
VVD en in zekere mate JA21 gaan een beste onderhandelingspositie hebben in de formatie
Eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Jaeger85 het volgende:
'Woke docenten ontslaan' is niet extreem, haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
In Den Haag zien ze JA21 niet als extreem rechts.
De Slimste Mens viel ook nogal gelukkig uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat JA21 een deel zou kunnen worden van een D66/CDA+ kabinet, in veel gevallen is JA21 de meest rechtse partij.....Het enige wat JA21 uitstraalt zijn de personen in de top3, welke enigzins redelijk en niet extreem ogen, maar Ja21 zou wel veel water bij de wijn moeten doen om naar het midden te groeien..
JA21 neemt genoegen met 100% water. Al is voor heen een kabinet zonder GL-PvdA al pure wijn zonder water, dan hoeven ze zelf echt niets binnen te halen (behalve wat standpunten die ze met VVD delen).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat JA21 een deel zou kunnen worden van een D66/CDA+ kabinet, in veel gevallen is JA21 de meest rechtse partij.....Het enige wat JA21 uitstraalt zijn de personen in de top3, welke enigzins redelijk en niet extreem ogen, maar Ja21 zou wel veel water bij de wijn moeten doen om naar het midden te groeien..
Heb geen idee wat je hier zegt of probeert te zeggen. Maar de resultaten van de PVV zijn een verantwoordelijkheid van de PVV, niet van anderen. De PVV heeft nooit goede bestuurders en politici kunnen leveren. Daar hebben anderen niets mee te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep en dat komt vooral omdat anderen dat niet wilden.
De PVV verwijten dat anderen haar niet moeten, is wegkijken dat haar dat ook niet werd vergund.
Iemand schuld geven die de gunst niet heeft (gekregen) is zeggen dat gras groen is.
Nogmaals, PVV heeft wmb weldegelijk een rol en dat is (en hopelijk nooit meer) in -of als regering.
In de oppositie zorgt de PVV ervoor dat andere partijen hun koers wat - blijven - matigen.
Worden dat vooral sociale huur woningen dan? Anders gaan er gewoon nederlanders wonen denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zit er naast. Er komen 10 nieuwe steden. Waar dan allemaal migranten kunnen wonen.
Of hij wordt geneukt. Geen idee wat zijn rol is.quote:
Moet 'ie daar dan op de fiets heen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
De meest hypocriete kneus van het circus, Jetten met zijn vriendje en de hele familie naar Argentinië vliegen.
Dat mensen daar op stemmen vind ik ongelofelijk
Yesilgoz heeft boter op haar hoofd, die gaat 100% in een kabinet als ze de kans krijgtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:28 schreef Kickinalfa het volgende:
In zoverre opent het vertrek van Timmermans misschien wat deuren bij de VVD.
Imago en een goed pak, doet veel in beeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De Slimste Mens viel ook nogal gelukkig uit.
die zijn wel nodig ook jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens onmogelijk. Jetten en D66 dan heb je het over de rubberen rug in optima forma, ofwel hoe de wind waait.....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Op naar een centrum rechts kabinet onder Jetten 🤩
Nice, lebensraum.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |