SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
VVD valt niet uit te sluiten met deze uitslag. Gewoon onmogelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:49 schreef Diabool het volgende:
jetten moet die vvd muts uitsluiten he
Even die arrogante smoel van haar gezicht halenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:49 schreef Diabool het volgende:
quote:D66 – VVD – CDA – CU – Volt – PvdD
27 + 23 + 19 + 2 + 1 + 3 = 75 zetels
➡ Net geen meerderheid, maar heel dicht in de buurt.
➡ Inhoudelijk mogelijk (vergelijkbaar met Rutte IV, maar met D66 dominant).
💬 Waarschijnlijkste basis voor onderhandelingen.
Een enkele extra zetel (bijv. via 50Plus of SGP) zou dit stabiel maken.
Wordt gewoon een centrum-rechts kabinet met JA21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:49 schreef Diabool het volgende:
Dat is eigenlijk het meest rampzalige aan deze uitslag als je het mij vraagt. Je kunt niet om ze heen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:49 schreef Diabool het volgende:
Nou jetten was wel bikkelhard tegen de vvd mutsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
VVD valt niet uit te sluiten met deze uitslag. Gewoon onmogelijk.
Dat is zij ook he.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dilan die zich als winnaar presenteert
Ik kwam gemakkelijker van mijn bedwantsen af dan van dit volgevreten kutvolkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het meest rampzalige aan deze uitslag als je het mij vraagt. Je kunt niet om ze heen.
Ga nou eens tellen, zonder VVD kom je nooit aan een coalitie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:51 schreef Diabool het volgende:
[..]
Nou jetten was wel bikkelhard tegen de vvd muts
vooral het eerste debat waar wilders niet op kwam dagen
Vier partijen, waarbij D66 en JA21 elkaar niet mogen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt gewoon een centrum-rechts kabinet met JA21.
En dit wordt gewoon weer net zo tegenstrijdig en vechten als Rutte 3 en Rutte 4 (nog wel meer).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:51 schreef probeer het volgende:
D66, CDA, VVD, Ja21.
Verdomme. Neoliberaal als de neten.
Moest hier even hardop lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik kwam gemakkelijker van mijn bedwantsen af dan van dit volgevreten kutvolk
weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ga nou eens tellen, zonder VVD kom je nooit aan een coalitie.
4 partijen zijn altijd nodig en ik verwacht meer gedoe tussen Yeşilgöz en een GL-PvdA vice-premier dan tussen D66 en JA21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vier partijen, waarbij D66 en JA21 elkaar niet mogen.
Bovendien moet JA21 nog uitkijken voor interne rotzooi ook.
Wordt dus weer erg stabiel (not).
Nou nee, 1 zetel verlies waarschijnlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |