Ja dat vind ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
Voor dit soort daden met direct bewijs kan men toch wel de doodstraf hanteren?
Laatst hier op dit forum als reactie op een soortgelijk bericht: "nee de filmpjes zouden met AI gemaakt kunnen zijn dus dan weet je het nog niet zeker".quote:
Ik zeg het al jaren. Koop gezamenlijk een eiland ergens op de stille oceaan, ver weg van de beschaving. Dump deze gasten daar. Dan zoeken ze het verder maar lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
Voor dit soort daden met direct bewijs kan men toch wel de doodstraf hanteren?
Dat hoef je ook niet te proberen in een wit Nederland. Tenzij je in een ons kent ons gehucht woont.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 02:19 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Wanneer was dat? 1870?
Ik weet dat we begin jaren 90 bepaalde delen van hoog Catharijne moesten vermijden omdat je daar overvallen werd. Hier in Japan kan ik mijn portomonee laten liggen om mijn tafel gereserveerd te houden.
In Nederland is dat nooit mogelijk geweest
Dat zegt hij toch? Lees de laatste zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te proberen in een wit Nederland. Tenzij je in een ons kent ons gehucht woont.
Ah ja! Verachtelijke cultuur dus, die Hollandsequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Lees de laatste zin.
En de Gelderse cultuur?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ah ja! Verachtelijke cultuur dus, die Hollandse
In een rechtszaak komt dat wel naar voren. Sommige zaken zijn zo overduidelijk, Breivik bijv ook. Dan is het wat mij betreft een kwestie van vonnis uitspreken, geen beroepsmogelijkheden en direct uit de rechtszaal voor het vuurpeleton.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Laatst hier op dit forum als reactie op een soortgelijk bericht: "nee de filmpjes zouden met AI gemaakt kunnen zijn dus dan weet je het nog niet zeker".
Ben het er helemaal mee eens hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
In een rechtszaak komt dat wel naar voren. Sommige zaken zijn zo overduidelijk, Breivik bijv ook. Dan is het wat mij betreft een kwestie van vonnis uitspreken, geen beroepsmogelijkheden en direct uit de rechtszaal voor het vuurpeleton.
Dat was een best heroïne hol toen ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 02:19 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Wanneer was dat? 1870?
Ik weet dat we begin jaren 90 bepaalde delen van hoog Catharijne moesten vermijden omdat je daar overvallen werd. Hier in Japan kan ik mijn portomonee laten liggen om mijn tafel gereserveerd te houden.
In Nederland is dat nooit mogelijk geweest
Je zou ze kunnen verraden aan de goede minderjarigen, zodat die tijdig weten wie de labiele leiders/gekken voorzien van wapens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerste doe ik niet, tweede: ik ken niemand.
En aan wie moet ik ze verraden? Het zijn toch legale werknemers?
Ik vind het vreemd om altijd maar terug te verwijzen naar vroeger. Inmiddels zijn die problemen allang opgelost en moeten we geen nieuwe problemen erbij nemen. Het is alsof je eindelijk de ketting van je fiets een keer goed hebt gesmeerd en dan ineens gare banden erop zet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was een best heroïne hol toen ja.
50.000+ nieuwe problemen per jaar er bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd om altijd maar terug te verwijzen naar vroeger. Inmiddels zijn die problemen allang opgelost en moeten we geen nieuwe problemen erbij nemen. Het is alsof je eindelijk de ketting van je fiets een keer goed hebt gesmeerd en dan ineens gare banden erop zet.
Ja, in het jaar 1500 was de wereld ook een stuk duisterder en naarder. Betekent dat dat we alle vooruitgang ineens niet meer hoeven te koesteren onder dat mom en niet naar huidige achteruitgang kunnen kijken?
Correct.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Veel kiezers in het Westen vinden het kennelijk prima
Correct.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom Egypte geen Palestijnen toelaat. En waarom Jordanië geen Palestijnen toelaat. Het zijn trouwens geen Palestijnen, maar Egyptenaren of Jordaniërs.
Dude je kan toch niet al die mensen over een kam scheren vanwege een paar krankzinnige excessen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
50.000+ nieuwe problemen per jaar er bij.
Meisje dat geen hoofddoekje wil dragen VS een vreemde op straat doodsteken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:28 schreef Elan het volgende:
Al die proleten die ineens voor de doodstraf zijn zijn geen haar beter dan de gekkies die eerwraak hanteren.
Ga lekker in zo'n enge rode staat in De VS wonen.
Wat staat hier anders dan dat anderen ook gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude je kan toch niet al die mensen over een kam scheren vanwege een paar krankzinnige excessen?
Pak als Nederland die rotte appels nou eens aan en stel fatsoenlijk beleid op om mensen direct te kunnen verwijderen uit Nederland als ze zich misdragen. Of laat ze simpelweg niet toe als hun identiteit niet kan worden vastgesteld. Begin daar eens mee.
Want hoe de situatie nu is kan iemand die in Nigeria een seriemoordenaar is en gezocht word als asielzoeker het land verlaten en doodleuk hier in de opvang terecht komen.
Tijd voor je pilletjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen verraden aan de goede minderjarigen, zodat die tijdig weten wie de labiele leiders/gekken voorzien van wapens.
Jawel, dat kan wel. Hoeveel van die 50.000 mensen zijn écht in staat om zich cultureel aan te passen aan Nederland, de taal te leren, dragen geen substantiële trauma's, hebben een opleiding of skills die passen bij onze arbeidsmarkt en kunnen zichzelf bedruipen? Hoeveel geld moet er geïnvesteerd worden als je al deze facetten enigszins zou willen rechttrekken, als dat al mogelijk is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude je kan toch niet al die mensen over een kam scheren vanwege een paar krankzinnige excessen?
Pak als Nederland die rotte appels nou eens aan en stel fatsoenlijk beleid op om mensen direct te kunnen verwijderen uit Nederland als ze zich misdragen. Of laat ze simpelweg niet toe als hun identiteit niet kan worden vastgesteld. Begin daar eens mee.
Want hoe de situatie nu is kan iemand die in Nigeria een seriemoordenaar is en gezocht word als asielzoeker het land verlaten en doodleuk hier in de opvang terecht komen.
Met 50.000+ problemen in een jaar bedoel ik ook dat ze een extra negatief effect hebben op de huizenwachtlijsten in diverse gemeenten en last zijn op de sociale voorzieningen die in dit land alsmaar verder worden uitgekleed omdat er steeds meer mensen uit dezelfde ruif moeten vreten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Pretty please, with sugar on top.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:13 schreef Richestorags het volgende:
überhaupt geen land dat moet inzetten op bevolkingsgroei.
Wat is er dan zo gek aan het gegeven, dat iemand verraders wil bij de vijanden van de mensheid?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog zo'n pareltje die een vader van 3 kinderen doodstak omdat hij afgewezen werd.
https://www.dailymail.co.(...)cation-rejected.htmlIk haal mezelf nog even omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Levenslang voor asielzoeker die van Nederland naar VK ging en daar willekeurige klant in een bank doodstak
https://www.telegraaf.nl/(...)dstak/101309457.html
Prachtig is het toch, die open grenzen.♥
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |