abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219147589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
heb je er nog iets van gezegd of de hele rit als een cuck in je bijrijderstoeltje gezeten?
Ik heb een leven gered door naar de weg te wijzen. Gezien ik geen wapen draag zeg ik verder inderdaad niks tegen iemand die rijd en er uitziet alsof ie een hoofdrol (pun intended) speelde in ISIS-filmpjes en ik bovendien mijn adres heb gegeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 30-10-2025 11:02:20 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:47:59 #52
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219147620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:37 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ach ja wij gaan daar, op termijn, gewoon achteraan.
Gaan? We zijn al een heel eind op die weg en dat gaat nog veel erger worden met het volgende kabinet 🥳🥳
"Hoka Hey!"
pi_219147847
Wat zijn dat trouwens voor mensen die een 22 jarige Afghaan in huis nemen? Als dank voor het verschaffen van onderdak liggen vader en zoon beiden in het ziekenhuis met steekwonden. Ik neem aan dat die nu wel voorgoed genezen zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 11:24:37 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219147965
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor mensen die een 22 jarige Afghaan in huis nemen?
Naïeve boomers en Christenen.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 11:36:37 #55
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_219148053
Dat hoort bij het leven in een grote stad
Ik ben inmiddels overleden
pi_219148106
quote:
15s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Enchanter het volgende:
Dat hoort bij het leven in een grote stad
In Amsterdam nemen ze je petje af voor je.

https://www.geenstijl.nl/(...)endief-van-amsterdam

Bekijk deze YouTube-video
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219148438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor mensen die een 22 jarige Afghaan in huis nemen?
Dit soort mensen:
pi_219148528
Leftist: we are on the same side, bruv
Islamist: no we are not

https://jihadwatch.org/20(...)v-muslim-no-were-not

quote:
The leftists in Iran thought they could ally with the Ayatollah Khomeini and become part of his government. Instead, he had them imprisoned and killed. Western leftists are looking at the same fate, which they have brought upon themselves.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219148687
Nouja, dit is een acceptabele prijs voor het feit dat we shoarma willen eten.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:57:27 #60
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219148854
Goh, dat doen die hoogopgeleide raketgeleerden anders nooooooit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_219149625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
Wat willen zij eigenlijk?? Dat hier toch eens echt de knop omgaat bij de tamme en brave Westerling?
Dat wij in opstand komen en hun gaan beginnen afslachten?

Je kan zo toch niet bezig blijven?
:D

Mooi altijd die mensen die doen alsof de wereld aan het vergaan is.
Moorden en geweld zijn van alle tijden en alle afkomsten doen er aan mee
blablablabla
pi_219149729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Is het gezellig daar onder het zand?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219149768
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is het gezellig daar onder het zand?
Meid stel je niet aan. Je moet niet zoveel naar Geertje zijn apocalyptische lulverhalen luisteren.
blablablabla
pi_219149779
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Meid stel je niet aan. Je moet niet zoveel naar Geertje zijn apocalyptische lulverhalen luisteren.
Ik luister nooit naar Geertje.
Ik woon niet eens in jouw land zoals je wel weet.
pi_219149830
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik luister nooit naar Geertje.
Ik woon niet eens in jouw land zoals je wel weet.
Nigel Farage dan of welke angstprofeet in jouw land de populistische scepter zwaait.
blablablabla
pi_219149837
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Nigel Farage dan of welke angstprofeet in jouw land de populistische scepter zwaait.
pi_219149875
En ook Nederland wil meer meer meer!
pi_219149947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar de wapenindustrie doet het vergaan van de wereld versnellen door aan labiele leiders wapens te leveren.
pi_219149987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar de wapenindustrie doet het vergaan van de wereld versnellen door aan labiele leiders wapens te leveren.
Ook labiele leiders zijn van alle tijden. En er komt heel veel voor kijken om de wereld compleet te laten vergaan.
blablablabla
pi_219150081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook labiele leiders zijn van alle tijden. En er komt heel veel voor kijken om de wereld compleet te laten vergaan.
Zeker. Maar plaatselijk is het best mogelijk om zand in de motor te strooien.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 15:41:02 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219150164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het zand van Elan.
What can change the nature of a man?
pi_219150168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar door de geleverde wapens kunnen tegenwoordig de labiele leiders veel sneller van a naar b.
pi_219150180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Tsja, kijk maar eens naar Libanon, dat was nog geen 50 jaar geleden een overwegend christelijk land (75% iirc) en toen besloten ze om Palestijnen toe te laten.

De rest is bekend.
pi_219150235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, kijk maar eens naar Libanon, dat was nog geen 50 jaar geleden een overwegend christelijk land (75% iirc) en toen besloten ze om Palestijnen toe te laten.

De rest is bekend.
Dat verklaart waarom Egypte geen Palestijnen toelaat. En waarom Jordanië geen Palestijnen toelaat. Het zijn trouwens geen Palestijnen, maar Egyptenaren of Jordaniërs.
pi_219150272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

De rest is bekend.
quote:
De moslims maken volgens de gegevens van het Libanese verkiezingssysteem en volkstelling ongeveer 40% van de bevolking uit, de christenen 45% en druzen overige 15%.[11] De officiële erkenning geldt voor vier religieuze gemeenschappen van de islam (o.a. sjiieten, soennieten, alawieten), voor de druzen en voor twaalf christelijke kerken.

Religie is in Libanon ook van uitermate groot belang in politiek, staat en recht (met name huwelijksrecht). In 1932 vormden christenen in Libanon met 53% nog de meerderheid van de bevolking, maar grootschalige emigratie van Libanese christenen naar de Verenigde Staten, Brazilië en Europa sinds 1880 tot na 1990 deden het evenwicht verschuiven. Tot het vredesakkoord van Taif hadden de christenen gezamenlijk 60% van de parlementszetels in het sterk geconfessionaliseerde Libanon in handen, terwijl de moslims met 40% van de zetels genoegen moesten nemen. Sinds het akkoord in 1989 zijn de zetels gelijkelijk verdeeld (50%, 50%), hoewel de christenen inmiddels niet langer een bevolkingsmeerderheid vormen.
Christenen: van 53% naar 45%. Das dus ook weer niet zo'n extreme verschuiving als dat jij het doet voorkomen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Libanon
Krekker is de bom!
pi_219150279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Het zand van Elan.
Wie een kuil graaft voor anderen....
Dat is het ding met populisten. Populisten zijn een veel groter gevaar voor destabilisering van de samenleving dan de gevaren waar ze voor prediken.
blablablabla
  donderdag 30 oktober 2025 @ 16:03:33 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219150369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is het ding met populisten. Populisten zijn een veel groter gevaar voor destabilisering van de samenleving dan de gevaren waar ze voor prediken.
Tuurlijk wordt de soep nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. In het Nederland hebben we het hartstikke goed.

Maar waarom zouden we nog meer debielen binnen halen als we er zelf al genoeg hebben?

Ik bedoel negatieve cijfers omtrent migranten groepen zijn er genoeg. Bijvoorbeeld for starters

Het voelt voor mij totaal irreeel om hier maar mee door te blijven gaan.

Nooit kan iemand mij een fatsoenlijk antwoord geven wat asielzoekers en de multiculturele samenleving ons brengt wat alle negatieve bij effecten opheft. Anders dan een moreel schouderklopje van kijk eens hoe goed we zijn.
pi_219150535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Tuurlijk wordt de soep nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. In het Nederland hebben we het hartstikke goed.

Maar waarom zouden we nog meer debielen binnen halen als we er zelf al genoeg hebben?

Ik bedoel negatieve cijfers omtrent migranten groepen zijn er genoeg. Bijvoorbeeld for starters

[ afbeelding ]

Het voelt voor mij totaal irreeel om hier maar mee door te blijven gaan.

Nooit kan iemand mij een fatsoenlijk antwoord geven wat asielzoekers en de multiculturele samenleving ons brengt wat alle negatieve bij effecten opheft. Anders dan een moreel schouderklopje van kijk eens hoe goed we zijn.
Oh er moet zeker een rem en misschien wel een stop op asielzoekers om allerlei redenen. Te beginnen dat er geen huizen zijn :')

Maar mensen die verwijzen naar Youtubefilmpjes van verpauperde binnensteden die dat 40 jaar geleden ook al waren ten tijden van de heroïne-epidemie of elk incident uitvergroten tot een ramp van globale proporties kunnen beter een pilletje nemen om te kalmeren.

Laten we ook niet vergeten hoeveel miljarden er op geestelijke gezondheidszorg is bezuinigd de afgelopen decennia zowel hier als in Engeland. Juist mensen uit een oorlogssituatie die met trauma kampen zullen eerder doordraaien en het nieuws halen. Dat kunnen asielzoekers zijn maar in de VS zijn dat ook heel regelmatig oorlogsveteranen die bijvoorbeeld in Irak gediend hebben en niet de juiste hulp kunnen krijgen.

quote:
Het COA zegt in een reactie te snappen dat er naar extra tbs-plekken wordt gezocht. De dienst is wel bang dat mensen die veel zorg nodig hebben nu langer in de opvanglocaties moeten verblijven voor ze terechtkunnen in een zorginstelling. "De COA-locaties zijn niet geschikt voor mensen met psychiatrische problematiek."
https://nos.nl/artikel/25(...)-ernstigste-gevallen
Gestoorde mensen aan hun lot over laten is nooit een goed idee. Maar de populisten gaan bezuinigen op GGZ voor asielzoekers want asielzoekers zijn kut. Vervolgens komen er natuurlijk onherroepelijk meer incidenten en spinnen ze daar zelf garen bij doordat meer mensen op hun partij stemmen.
blablablabla
  donderdag 30 oktober 2025 @ 16:46:24 #79
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219150708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh er moet zeker een rem en misschien wel een stop op asielzoekers om allerlei redenen. Te beginnen dat er geen huizen zijn :')

Maar mensen die verwijzen naar Youtubefilmpjes van verpauperde binnensteden die dat 40 jaar geleden ook al waren ten tijden van de heroïne-epidemie of elk incident uitvergroten tot een ramp van globale proporties kunnen beter een pilletje nemen om te kalmeren.

Laten we ook niet vergeten hoeveel miljarden er op geestelijke gezondheidszorg is bezuinigd de afgelopen decennia zowel hier als in Engeland. Juist mensen uit een oorlogssituatie die met trauma kampen zullen eerder doordraaien en het nieuws halen. Dat kunnen asielzoekers zijn maar in de VS zijn dat ook heel regelmatig oorlogsveteranen die bijvoorbeeld in Irak gediend hebben en niet de juiste hulp kunnen krijgen.
[..]
Gestoorde mensen aan hun lot over laten is nooit een goed idee. Maar de populisten gaan bezuinigen op GGZ voor asielzoekers want asielzoekers zijn kut. Vervolgens komen er natuurlijk onherroepelijk meer incidenten en spinnen ze daar zelf garen bij doordat meer mensen op hun partij stemmen.
Je hebt het nog steeds over incidenten, dat zijn het allang niet meer. Verder eens hoor.
pi_219150758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je hebt het nog steeds over incidenten, dat zijn het allang niet meer. Verder eens hoor.
Het is tegenwoordig bijna gewoon dagelijkse kost, de ene keer in Duitsland, dan weer in het VK, dan weer in Frankrijk....en 99% van de tijd is de dader een aanhanger van de religie van de vrede.
pi_219150930
Islam is vrede, toch. Diversiteit is kracht.
pi_219150978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is dat wel echt zo? Por lang genoeg en uiteindelijk word je kwaad genoeg :{
Er zijn ook mensen die in een heel rustig dorp wonen en daar geen last van hebben he? ( van agressie, criminaliteit etc.)

Of die expres nu in een heel rustig dorp gaan wonen. (zoals ik)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219151126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen die in een heel rustig dorp wonen en daar geen last van hebben he? ( van agressie, criminaliteit etc.)

Of die expres nu in een heel rustig dorp gaan wonen. (zoals ik)
Oh wees maar gerust, daar gaat de spreidingswet ook verandering in brengen, ook jouw dorp komt aan de beurt.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:12:55 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219151257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Refragmental het volgende:
Nouja, dit is een acceptabele prijs voor het feit dat we shoarma willen eten.
Bro.. ik zit hier net shoarma te eten…komt wel dichtbij
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219151398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
Wat willen zij eigenlijk?? Dat hier toch eens echt de knop omgaat bij de tamme en brave Westerling?
Dat wij in opstand komen en hun gaan beginnen afslachten?

Je kan zo toch niet bezig blijven?
Eindelijk het rechtse licht gezien?
pi_219151500
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
De oplossing is om de wapenindustrie te beletten om wapens te leveren aan labiele leiders, zodat die labiele leiders niet meer zo snel van A naar B kunnen, waardoor het rustiger en overzichtelijker zou worden in de steden en dorpen.
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 18:52:36 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219151576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Feyenoord kampioen is een incident, dit inderdaad niet.
What can change the nature of a man?
pi_219151751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh you sweet summer child
pi_219151779
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Pendule het volgende:

[..]
Eindelijk het rechtse licht gezien?
Eindelijk?
Heb het trouwens eerder nog ergens geschreven hier. Bijna niemand is ÉCHT rechts. Ze willen gewoon terug een rustig leuk landje, met de gewone problemen.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:41:58 #90
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219152074
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eindelijk?
Heb het trouwens eerder nog ergens geschreven hier. Bijna niemand is ÉCHT rechts. Ze willen gewoon terug een rustig leuk landje, met de gewone problemen.
Dit. Ik ben zie mezelf op economisch en sommige sociale kwesties als vrij links, maar als het op (de uitwassen van) immigratie aankomt, ben ik extreem rechtsconservatief.
pi_219152139
quote:

[..]
Eindelijk?
Iedereen die de wapenindustrie niet belet om wapens te leveren aan labiele leiders is toch rechts? Terwijl de wapenindustrie ervoor heeft gezorgd dat de labiele leiders heel snel van A naar B kunnen, waardoor er geen overzichtelijke en rustige landjes meer zijn.
pi_219152457
quote:

[..]
Eindelijk?
En gewoon onze regering, die onze belangen dient en voor onze belangen opkomt in de EU en de wereld..
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219153497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Gestoorde mensen aan hun lot over laten is nooit een goed idee.
Gestoorde mensen hier opvangen en loslaten in de samenleving is nooit een goed idee. Maar de emo-populisten blijven maar drammen om iedere schooier die 4000km door veilige landen afreist als een zielige kwetsbare vluchteling te beschouwen.
pi_219153904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Gestoorde mensen hier opvangen en loslaten in de samenleving is nooit een goed idee. Maar de emo-populisten blijven maar drammen om iedere schooier die 4000km door veilige landen afreist als een zielige kwetsbare vluchteling te beschouwen.
Nou nee niet iedereen, er zijn gewoon quota voor.
blablablabla
pi_219153976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Iedereen die de wapenindustrie niet belet om wapens te leveren aan labiele leiders is toch rechts? Terwijl de wapenindustrie ervoor heeft gezorgd dat de labiele leiders heel snel van A naar B kunnen, waardoor er geen overzichtelijke en rustige landjes meer zijn.
En hoe kan ik dat beletten?
pi_219154098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En hoe kan ik dat beletten?
Niet gaan werken voor de wapenindustrie en hen verraden als men weet wie voor de wapenindustrie werkt.
pi_219154131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Niet gaan werken voor de wapenindustrie en hen verraden als men weet wie voor de wapenindustrie werkt.
Eerste doe ik niet, tweede: ik ken niemand.
En aan wie moet ik ze verraden? Het zijn toch legale werknemers?
pi_219154265
Het wordt eens tijd dat er orde op zaken wordt gesteld.
pi_219154591
quote:

[..]
Eindelijk?
Wanneer was dat? 1870?

Ik weet dat we begin jaren 90 bepaalde delen van hoog Catharijne moesten vermijden omdat je daar overvallen werd. Hier in Japan kan ik mijn portomonee laten liggen om mijn tafel gereserveerd te houden.

In Nederland is dat nooit mogelijk geweest
pi_219154608
Voor dit soort daden met direct bewijs kan men toch wel de doodstraf hanteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')