Ik heb een leven gered door naar de weg te wijzen. Gezien ik geen wapen draag zeg ik verder inderdaad niks tegen iemand die rijd en er uitziet alsof ie een hoofdrol (pun intended) speelde in ISIS-filmpjes en ik bovendien mijn adres heb gegeven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
heb je er nog iets van gezegd of de hele rit als een cuck in je bijrijderstoeltje gezeten?
Gaan? We zijn al een heel eind op die weg en dat gaat nog veel erger worden met het volgende kabinet 🥳🥳quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach ja wij gaan daar, op termijn, gewoon achteraan.
Naïeve boomers en Christenen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor mensen die een 22 jarige Afghaan in huis nemen?
In Amsterdam nemen ze je petje af voor je.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Enchanter het volgende:
Dat hoort bij het leven in een grote stad
Dit soort mensen:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor mensen die een 22 jarige Afghaan in huis nemen?
quote:The leftists in Iran thought they could ally with the Ayatollah Khomeini and become part of his government. Instead, he had them imprisoned and killed. Western leftists are looking at the same fate, which they have brought upon themselves.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
Wat willen zij eigenlijk?? Dat hier toch eens echt de knop omgaat bij de tamme en brave Westerling?
Dat wij in opstand komen en hun gaan beginnen afslachten?
Je kan zo toch niet bezig blijven?
Is het gezellig daar onder het zand?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mooi altijd die mensen die doen alsof de wereld aan het vergaan is.
Moorden en geweld zijn van alle tijden en alle afkomsten doen er aan mee
Meid stel je niet aan. Je moet niet zoveel naar Geertje zijn apocalyptische lulverhalen luisteren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het gezellig daar onder het zand?
Ik luister nooit naar Geertje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Meid stel je niet aan. Je moet niet zoveel naar Geertje zijn apocalyptische lulverhalen luisteren.
Nigel Farage dan of welke angstprofeet in jouw land de populistische scepter zwaait.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Geertje.
Ik woon niet eens in jouw land zoals je wel weet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nigel Farage dan of welke angstprofeet in jouw land de populistische scepter zwaait.
Maar de wapenindustrie doet het vergaan van de wereld versnellen door aan labiele leiders wapens te leveren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mooi altijd die mensen die doen alsof de wereld aan het vergaan is.
Moorden en geweld zijn van alle tijden en alle afkomsten doen er aan mee
Ook labiele leiders zijn van alle tijden. En er komt heel veel voor kijken om de wereld compleet te laten vergaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar de wapenindustrie doet het vergaan van de wereld versnellen door aan labiele leiders wapens te leveren.
Zeker. Maar plaatselijk is het best mogelijk om zand in de motor te strooien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook labiele leiders zijn van alle tijden. En er komt heel veel voor kijken om de wereld compleet te laten vergaan.
Het zand van Elan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zeker. Maar plaatselijk is het best mogelijk om zand in de motor te strooien.
Maar door de geleverde wapens kunnen tegenwoordig de labiele leiders veel sneller van a naar b.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook labiele leiders zijn van alle tijden. En er komt heel veel voor kijken om de wereld compleet te laten vergaan.
Tsja, kijk maar eens naar Libanon, dat was nog geen 50 jaar geleden een overwegend christelijk land (75% iirc) en toen besloten ze om Palestijnen toe te laten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zeker. Maar plaatselijk is het best mogelijk om zand in de motor te strooien.
Dat verklaart waarom Egypte geen Palestijnen toelaat. En waarom Jordanië geen Palestijnen toelaat. Het zijn trouwens geen Palestijnen, maar Egyptenaren of Jordaniërs.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, kijk maar eens naar Libanon, dat was nog geen 50 jaar geleden een overwegend christelijk land (75% iirc) en toen besloten ze om Palestijnen toe te laten.
De rest is bekend.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, kijk maar eens naar Libanon, dat was nog geen 50 jaar geleden een overwegend christelijk land (75% iirc) en toen besloten ze om Palestijnen toe te laten.
De rest is bekend.
Christenen: van 53% naar 45%. Das dus ook weer niet zo'n extreme verschuiving als dat jij het doet voorkomen.quote:De moslims maken volgens de gegevens van het Libanese verkiezingssysteem en volkstelling ongeveer 40% van de bevolking uit, de christenen 45% en druzen overige 15%.[11] De officiële erkenning geldt voor vier religieuze gemeenschappen van de islam (o.a. sjiieten, soennieten, alawieten), voor de druzen en voor twaalf christelijke kerken.
Religie is in Libanon ook van uitermate groot belang in politiek, staat en recht (met name huwelijksrecht). In 1932 vormden christenen in Libanon met 53% nog de meerderheid van de bevolking, maar grootschalige emigratie van Libanese christenen naar de Verenigde Staten, Brazilië en Europa sinds 1880 tot na 1990 deden het evenwicht verschuiven. Tot het vredesakkoord van Taif hadden de christenen gezamenlijk 60% van de parlementszetels in het sterk geconfessionaliseerde Libanon in handen, terwijl de moslims met 40% van de zetels genoegen moesten nemen. Sinds het akkoord in 1989 zijn de zetels gelijkelijk verdeeld (50%, 50%), hoewel de christenen inmiddels niet langer een bevolkingsmeerderheid vormen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |