Tja studentenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Echt die generatie die zo overdreven Engels proberen in te mengen

Wanneer is de fok meet daarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Alleen autisten houden van Finland

Lekker manquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in Bailey's nu. Product placement werkt wel..

Heel hoerig ziet het eruitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Die tieten van denies schreeuwen om uitgelaten te worden.

Fakking Chillquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Echt die generatie die zo overdreven Engels proberen in te mengen

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Die tieten van denies schreeuwen om uitgelaten te worden.

Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in Bailey's nu. Product placement werkt wel..

Ik moest dit weer opzoekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin in

Ook lekker. Vooral op zo'n herfstavond als nu. Lekker warmend drankje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin in

Zij heeft een heel positieve energie, vind ik leuk !quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
Krullenlesbo is leuker dan die andere

Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook lekker. Vooral op zo'n herfstavond als nu. Lekker warmend drankje.
Grand Marnier vind ik dan ook lekker, als ik zin heb in iets zoeters.

Zo al?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.

Wekker gaat om 6, morgen weer lange dag, ben bezig met een opleiding, Iets met Invorderingsrecht / boekenonderzoeker voor het MKB / GOquote:

Vind ik inderdaad ook nice, meestal met wat muziek aan idd. Even paar uurtjes op bed nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.

Ze zeggen beide ja want ze weten dat ze anders vrijgezel blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat nee zeggen? Die rooie of stille jongen?

Mijne om tien voor 6. Maar ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekker gaat om 6, morgen weer lange dag, ben bezig met een opleiding, Iets met Invorderingsrecht / boekenonderzoeker voor het MKB / GO
 Ik ben een eigenwijze hark.
 Ik ben een eigenwijze hark.

Heerlijk. Pod-cast ( De Moordzaak ) luisteren is mijn favoriet !quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad ook nice, meestal met wat muziek aan idd. Even paar uurtjes op bed nog.
Gisteren een weizen gepakt, maar eigenlijk veel te koud. Denk vandaag ook maar een glaasje cognac, of whisky.

Ach, staat je leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne om tien voor 6. Maar ik snap je helemaal.Ik ben een eigenwijze hark.
 Ik heb er ook een handje van. Soms iets te veel. Maar goed, ga ik lekker niks mee doen
 Ik heb er ook een handje van. Soms iets te veel. Maar goed, ga ik lekker niks mee doen  

Femke is overal en ziet allesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Het is eng om in Amsterdam te rijden

Ik hou zo van de nachtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach, staat je leukIk heb er ook een handje van. Soms iets te veel. Maar goed, ga ik lekker niks mee doen

Die ken ik niet, eens luisteren. Kreeg laatst ook de tip Darknet Diaries, schijnt beetje hacker/cybercrime achtig te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heerlijk. Pod-cast ( De Moordzaak ) luisteren is mijn favoriet !

Je kunt de uitspraken die gedaan zijn zo uittekenen van te voren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef DKUp het volgende:
HEEL ERG BLIJ DAT JE EEN VROUW BENT zegt de ik val op mensen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |