quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:19 schreef junkiesietze het volgende:
wss zware longkanker vanwege al het blowen. of dood.
Dus als je morgen dood moet vind je dat prima?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Vlinder het volgende:
Zolang ik dood ben voordat mijn man en kinderen gaan vind ik alles prima 👍🏼
zolang partner en kids nog leven wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als je morgen dood moet vind je dat prima?
Daar heb ik toch geen last van?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als je morgen dood moet vind je dat prima?
Zeiden ze in 2010 ook alquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 15 jaar bestaat FOK! niet meer vrees ik.
Dan wil ik dood.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 15 jaar bestaat FOK! niet meer vrees ik.
Blowjobs bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:19 schreef junkiesietze het volgende:
wss zware longkanker vanwege al het blowen. of dood.
Jij gunt jouw gezin een rouwperiode ipv het zelf door te maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Vlinder het volgende:
Zolang ik dood ben voordat mijn man en kinderen gaan vind ik alles prima 👍🏼
In 2016 welquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Over 7 jaar bestaat FOK! vast niet meer.
Volgens mij was er al eens zo’n topic, zo’n 20 jaar geleden. Daarin postte iemand met de naam Skaai, die toen zei dat ze oud dacht te worden, maar helaas is ze al op haar 35e overleden als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:17 schreef roos94 het volgende:
Ik heb altijd vermoedens gehad dat ik vroeg de pijp uit zou gaan dus ik denk dat ik tegen die tijd wel uitgestrooid ben.
Vertel hier jouw voorspelling en over 15 jaar moet dit topic dan gekickt worden.
wat verdrietig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Volgens mij was er al eens zo’n topic, zo’n 20 jaar geleden. Daarin postte iemand met de naam Skaai, die toen zei dat ze oud dacht te worden, maar helaas is ze al op haar 35e overleden als ik het me goed herinner.
Ja ik heb hem gevonden, dit was het topic, ik kon het me nog herinneren: LIF / Hoe oud word jij?
Dat is alweer 22 jaar geleden, hoeveel zouden er inmiddels zijn overleden.
Je begint nu al af te takelen, want 67 plus 15 is 82.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:58 schreef mvdejong het volgende:
Geen idee. Nu 67, in goede gezondheid, maar of ik 92 ga halen ? So-wie-so niet als een kasplantje in een tehuis, dan stap ik er wel uit voordat het zover is.
Als je het helaas vindt kan je er ook voor zorgen dat je het niet haalt.quote:
x2quote:Op maandag 10 november 2025 15:01 schreef Wandeling het volgende:
Ik maak me meer zorgen over hoe ik zal sterven dan over wanneer. Liefst van de ene dag op de andere, in mijn slaap, zonder dat ik er wat van merk.
Ik maak me enkel zorgen over iemand die ik tegenwoordig elke week zie, we kennen elkaar al sinds 1998, en hoewel er nog wel eens spanningen zijn, zou ik absoluut niet zonder haar kunnen. We hebben elke dag online contact, maar ooit reageerde ik niet meer en nam ook mijn telefoon niet meer op omdat ik van zattigheid in slaap gevallen was. Pas toen ik de volgende morgen wakker werd, zag ik dat ze zoveel - boze en verdrietige - berichten gestuurd had en wel tien keer geprobeerd had te bellen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Verder vind ik een eventueel einde voor naasten een stuk erger dan voor mezelf. Voor mezelf zal ik er vrede mee hebben.
Waarom?quote:Op maandag 10 november 2025 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik verwacht dat 2026 mijn laatste jaar word.
Ik heb eigenlijk geen doel meer, ik haal weinig tot geen plezier uit de dingen die ik doe en ik heb het gevoel dat ik alles wel zo'n beetje heb gezien.quote:
113quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb eigenlijk geen doel meer, ik haal weinig tot geen plezier uit de dingen die ik doe en ik heb het gevoel dat ik alles wel zo'n beetje heb gezien.
ik zit er niet op te wachten en dring er ook niet op aan. De titel gaat erover of je denkt dat je er over 15 jaar nog bent, en mijn antwoord is: nee, dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 10 november 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
Dit is bait, komt een heel lulverhaal, niet reageren.
Hoe oud/jong ben jij en wat voor gediagnoseerde ziekte(s) heb je?quote:Op maandag 10 november 2025 16:38 schreef -Deluzion- het volgende:
ik zit er niet op te wachten en dring er ook niet op aan. De titel gaat erover of je denkt dat je er over 15 jaar nog bent, en mijn antwoord is: nee, dat verwacht ik niet.
Wat is daar mis mee? Het kan toch gewoon zo zijn dat je het gevoel hebt dat je klaar bent met leven? Ik zie het probleem niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |