abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 12:55:03 #101
441859 crew  Lenny77
pi_219167367
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:16 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen!

Ik weet nou hoe de vlag er bijhangt. Ik ben nog wat jaloers maar dat wordt met de dag minder.

Ze zei net nog 'ik kom volgende week wel even jouw kant op dan ben ik het hele weekend vrij'.

Vind ik leuk/gezellig en ik verwacht er ook niks van. Ik heb ook gezegd over bepaalde dingen gaan we het gewoon nirt hebben en daar was ze het helemaal mee eens.
Ze gaat volgend weekend niet jouw kant opkomen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219168255
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze gaat volgend weekend niet jouw kant opkomen...
Zoals het er nu voor staat en het was hier idee dus wel maar we gaan het zien.

Ik ga verder niet over die 'vriend' van haar beginnen en zij ook niet. We hebben afgesproken dat we het niet over mijn of haar liefdesleven gaan hebben en ik ben hier wel blij mee.

Ik wil haar niet kwijt als goede vriendin. Zoveel goede vrienden heb ik niet.
pi_219168306
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Gezellig man, straks lekker kletsen over haar issues met haar vriend en exen, en wie ze allemaal gepaald heeft. c_/
Ik.moet een beetje grinniken toen ik dit las. Maar nee, dat was nou juist niet het plan. Gewoon even lunchen hier in de stad op haar vrije dag en dan gaat ze weer naar huis. Misschien nog even haar de stad laten zien oid.

Ik ben er wel over uit als ze in mij relatiemateriaal had gezien had ze allang een 'move' kunnen maken.

Ze heeft nogal een verleden mer heftige relaties, is alles wat ze had jwijtngeraakt en heeft weer vanaf 0 moeten beginnen.
pi_219168984
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Ik.moet een beetje grinniken toen ik dit las. Maar nee, dat was nou juist niet het plan. Gewoon even lunchen hier in de stad op haar vrije dag en dan gaat ze weer naar huis. Misschien nog even haar de stad laten zien oid.

Ik ben er wel over uit als ze in mij relatiemateriaal had gezien had ze allang een 'move' kunnen maken.

Ze heeft nogal een verleden mer heftige relaties, is alles wat ze had jwijtngeraakt en heeft weer vanaf 0 moeten beginnen.
Ding is, je veroverd/versierd een vrouw niet door haar simpelweg te vertellen dat je verliefd op haar bent. Je kunt het zelfs beter niet zeggen voordat je weet dat ze zich tot je aangetrokken voelt.
pi_219169104
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ding is, je veroverd/versierd een vrouw niet door haar simpelweg te vertellen dat je verliefd op haar bent. Je kunt het zelfs beter niet zeggen voordat je weet dat ze zich tot je aangetrokken voelt.
Nee man, heb je helemaal gelijk in.
Ik heb denk ik dingen willen zien die er helemaal niet zijn. Ik denk dat zij gewoon tegen mij praat als tegen 1 van haar vriendinnen. Ook gisteren toen ze zei 'je ziet er goed uit' zoek ik daar nog een heel klein beetje wat achter ofzo. Moet ik helemaal niet doen.

Weetje, die collega van haar ziet ze iedere dag op het werk hij werkt 5 dagen in de week. Zij werkt er nou ongeveer 5 maanden en ze heeft hem 2 keer irl gezien/gesproken. 1 keer zijn ze wat gaan drinken met z'n tweeën in een hele andere plaats omdat ze bang was voor de reacties als mensen ze samen zouden zien. Volgens mij is het de normaalste zaak dat je in je privetijd wat gaat drinken met een collega. Hij was toen ook net vrijgezel. Zijn ze ff 2 uurtjes wat gaan drinken en 2 weken geleden zijn ze even met elkaar de stad in geweest 2 uurtjes. Daarom dscht ik ook waarom na al die bullshit wat je over je heen hebt gekregen zet je jezelf in zo'n situatie, datbzijn mijn zaken helemaal niet besef ik me nu 100 procent.

We zien het wel volgende week. Als zij zo gelukkig is met die gozer heb ik daar niks van te vinden.
En tuurlijk wat ik al een paar schreef ik ben ergens een beetje jaloers maar dat lijkt me ook wel logisch.
  zaterdag 1 november 2025 @ 19:13:46 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219170627
Je zit duidelijk in een soort friendzone en ze vind je niet leuk voor een relatie.

Geen energie in steken.
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 20:14:01 #107
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219171137
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Nee man, heb je helemaal gelijk in.
Ik heb denk ik dingen willen zien die er helemaal niet zijn. Ik denk dat zij gewoon tegen mij praat als tegen 1 van haar vriendinnen. Ook gisteren toen ze zei 'je ziet er goed uit' zoek ik daar nog een heel klein beetje wat achter ofzo. Moet ik helemaal niet doen.

Weetje, die collega van haar ziet ze iedere dag op het werk hij werkt 5 dagen in de week. Zij werkt er nou ongeveer 5 maanden en ze heeft hem 2 keer irl gezien/gesproken. 1 keer zijn ze wat gaan drinken met z'n tweeën in een hele andere plaats omdat ze bang was voor de reacties als mensen ze samen zouden zien. Volgens mij is het de normaalste zaak dat je in je privetijd wat gaat drinken met een collega. Hij was toen ook net vrijgezel. Zijn ze ff 2 uurtjes wat gaan drinken en 2 weken geleden zijn ze even met elkaar de stad in geweest 2 uurtjes. Daarom dscht ik ook waarom na al die bullshit wat je over je heen hebt gekregen zet je jezelf in zo'n situatie, datbzijn mijn zaken helemaal niet besef ik me nu 100 procent.

We zien het wel volgende week. Als zij zo gelukkig is met die gozer heb ik daar niks van te vinden.
En tuurlijk wat ik al een paar schreef ik ben ergens een beetje jaloers maar dat lijkt me ook wel logisch.
Jij kent heel die tijdlijn :Y
pi_219171706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef maily het volgende:

[..]
Jij kent heel die tijdlijn :Y
Heeft ze zelf verteld en vlak daarna ik dat ik haar toch wel erg leuk vond. Dat moest ze even laten bezinken en kwam er later op terug.

Ik belde haar daarstraks en ze nam niet op. Krijg ik net een appje 'geen zorgen hoor alles is goed ik bel je morgen even hoe is het met jou?'.
pi_219177059
Als 50 minuten reistijd een probleem is om elkaar vaker te zien kan ik wel invullen hoeveel potentie dit heeft.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 november 2025 @ 17:33:57 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219178207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Heeft ze zelf verteld en vlak daarna ik dat ik haar toch wel erg leuk vond. Dat moest ze even laten bezinken en kwam er later op terug.

Ik belde haar daarstraks en ze nam niet op. Krijg ik net een appje 'geen zorgen hoor alles is goed ik bel je morgen even hoe is het met jou?'.
Als ze dat zegt dan is het al duidelijk dat ze niet geïnteresseerd is in je op relatie niveau.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 november 2025 @ 18:05:50 #111
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_219178429
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als ze dat zegt dan is het al duidelijk dat ze niet geïnteresseerd is in je op relatie niveau.
Em met vrouwen die niet geïnteresseerd zijn op dat niveau verspil je alleen je tijd. Zoek gewoon iemand anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 02-11-2025 19:05:48 ]
pi_219178796
Wat wil je nou TS? Als je gewoon "vrienden" zijn ook oké vindt, dan is het nu toch allemaal in orde?
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 20:15:19 #113
197773 crew  maily
pi_219179307
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 14:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als 50 minuten reistijd een probleem is om elkaar vaker te zien kan ik wel invullen hoeveel potentie dit heeft.
Ja maar volgende week komt ze echt hoor :Y
pi_219179560
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 18:59 schreef Cockwhale het volgende:
Wat wil je nou TS? Als je gewoon "vrienden" zijn ook oké vindt, dan is het nu toch allemaal in orde?
Ja man. Ben er nou wel oke mee.

Het is oke zo. Weet je wat het ook is, ik heb vanwege priveomstandigheden al mijn vrienden een tijdje aan de kant gezet. Zij was eigenlijk de enige die ik toen nog 'sprak'. Ik ben haar daar heel dankbaar voor. Ze heeft me nooit laten vallen en ik kon altijd bij haar terecht ondanks dat ze zelf genoeg aan haar hoofd heeft.

Ik hoor net van haar dat ze vandaag bij die collega thuis was filmpje kijken. Ik werd niet eens jaloers tot mijn grote verbazing, het is wat het is en goed zo.
pi_219179580
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:15 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar volgende week komt ze echt hoor :Y
Wss wel ja en gewoon als een goede vriendin. Snap jouw reacties ook niet zo goed maar het zal wel.

Het is niks, wordt niks en het is nooit wat tussen ons geweest. Blijft over dat ik er een hele goede vriend(in) aan heb die mij door dik en dun steunt en dat is ook heel veel waard.
pi_219179610
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is nou ongeveer 2 weken geleden inderdaad.

En dat klopt ze wou 'mij niet kwetsen' toen wist ik al genoeg.

Een ander had gelijk gezegd ik wil helemaal geen contact meer daarom dat ik zeg ik vind haar reactie heel relax.

Het is dikke mik tussen haar en die collega van der en ik weet waar ik aan toe ben. 'Probleem' waar ik mee zat is puur mijn 'probleem'. Het gaat mij geen zak aan wat zij van hem is en wat ze doet met wie.
pi_219179667
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Em met vrouwen die niet geïnteresseerd zijn op dat niveau verspil je alleen je tijd. Zoek gewoon iemand anders.
Mwhoa 'verspil' ik tijd als iemand er altijd voor mij is, het 70 procent van de tijd over mij gaat en ze er in 1 van de moeilijkste tijden van mijn leven tot nu toe heel veel gesteund heeft.

Ik zie dat niet als 'aan het lijntje houden'. Ik heb gezegd wat ik voor haar voel, dat is duidelijk niet wederzijds en ergens vind ik dat jammer maar ik heb er wel vrede mee.

Het hier opschrijven heeft ook wel behoorlijk geholpen.
  zondag 2 november 2025 @ 20:56:47 #118
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219179740
Waarschijnlijk zal je stiekem altijd hopen dat ze toch nog wat in je gaat zien en 'kwel' je jezelf door met haar om te blijven gaan maar liever dat dan haar helemaal niet meer zien.
To BG or not to BG!
  zondag 2 november 2025 @ 21:01:01 #119
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_219179763
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 20:48 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Mwhoa 'verspil' ik tijd als iemand er altijd voor mij is, het 70 procent van de tijd over mij gaat en ze er in 1 van de moeilijkste tijden van mijn leven tot nu toe heel veel gesteund heeft.

Ik zie dat niet als 'aan het lijntje houden'. Ik heb gezegd wat ik voor haar voel, dat is duidelijk niet wederzijds en ergens vind ik dat jammer maar ik heb er wel vrede mee.

Het hier opschrijven heeft ook wel behoorlijk geholpen.
Wat jij wil, het is jouw leven.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 november 2025 @ 21:02:01 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219179768
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Dat is nou ongeveer 2 weken geleden inderdaad.

En dat klopt ze wou 'mij niet kwetsen' toen wist ik al genoeg.

Een ander had gelijk gezegd ik wil helemaal geen contact meer daarom dat ik zeg ik vind haar reactie heel relax.

Het is dikke mik tussen haar en die collega van der en ik weet waar ik aan toe ben. 'Probleem' waar ik mee zat is puur mijn 'probleem'. Het gaat mij geen zak aan wat zij van hem is en wat ze doet met wie.
Nou, zet het van je af.

Ga. Niet. Hopen.

Ga op zoek naar iemand anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219180172
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:56 schreef oppiedoppie het volgende:
Waarschijnlijk zal je stiekem altijd hopen dat ze toch nog wat in je gaat zien en 'kwel' je jezelf door met haar om te blijven gaan maar liever dat dan haar helemaal niet meer zien.
Zit wat in.

Ze heeft officieel een vriend nu. Als zij er gelukkig mee is en blij mee is ben ik dat ook voor haar. Oprecht.

'Kwellen' is wel een heel groot woord maar ik wil haar inderdaad niet kwijt als vriend. Ik dat eerder meegemaakt toen ik jaren geleden wat toen een goede vriendin was de liefde verklaard en toen was het ook ineens gelijk klaar. 3 maanden later had ik een vriendin waar ik 2 jaar een realtie mee heb gehad. Gevoelens gaan ook weer weg op den duur.

Zij heeft een vriend, ze ziet mij niet zitten maar waardeert mij wel als goed vriend in haar leven en ze hoopt dat we vrienden kunnen blijven. Dat is het en dat heb ik gewoon te accepteren.
pi_219180193
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, zet het van je af.

Ga. Niet. Hopen.

Ga op zoek naar iemand anders.
Ik heb al 3 matches op Badoo hahaha.

Ik was gisteren voor het eerst in 4 maanden weer eens uit met wat vrienden, deed me erg goed na een behoorlijk zware periode.

Tuurlijk baal ik er ergens van dat ik het niet voor haar ben, dat wordt wel minder. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het vreemdgangers.
  zondag 2 november 2025 @ 21:43:52 #123
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219180223
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:35 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Zit wat in.

Ze heeft officieel een vriend nu. Als zij er gelukkig mee is en blij mee is ben ik dat ook voor haar. Oprecht.

'Kwellen' is wel een heel groot woord maar ik wil haar inderdaad niet kwijt als vriend. Ik dat eerder meegemaakt toen ik jaren geleden wat toen een goede vriendin was de liefde verklaard en toen was het ook ineens gelijk klaar. 3 maanden later had ik een vriendin waar ik 2 jaar een realtie mee heb gehad. Gevoelens gaan ook weer weg op den duur.

Zij heeft een vriend, ze ziet mij niet zitten maar waardeert mij wel als goed vriend in haar leven en ze hoopt dat we vrienden kunnen blijven. Dat is het en dat heb ik gewoon te accepteren.
Je hoeft een vrouw helemaal niet de 'liefde te verklaren' zo werkt dat mi niet. Als je iemand treft waar het mee klikt gaat het helemaal vanzelf en hoef je dat niet expliciet kenbaar te maken. Maar dat is mijn ervaring altijd geweest met mijn relaties die ik heb gehad. 4 stuks en met de 4e ben ik dus getrouwd. Ik weet niet hoe oud je bent, jong denk ik, maar dat komt vast goed als je iemand treft die jou ook leuk vind.
To BG or not to BG!
pi_219180375
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Je hoeft een vrouw helemaal niet de 'liefde te verklaren' zo werkt dat mi niet. Als je iemand treft waar het mee klikt gaat het helemaal vanzelf en hoef je dat niet expliciet kenbaar te maken. Maar dat is mijn ervaring altijd geweest met mijn relaties die ik heb gehad. 4 stuks en met de 4e ben ik dus getrouwd. Ik weet niet hoe oud je bent, jong denk ik, maar dat komt vast goed als je iemand treft die jou ook leuk vind.
Dankjewel voor je reactie. Ja ik ben nog jong en ik word wel weer opnieuw verliefd.

Ik maakt me zorgen over haar dat ze al zoveel bullshit over zich heen heeft gehad en nou het met een collega aanlegt. Dat zijn mijn zaken helemaal niet, ook niet als hij haar 'pijn' doet. Ik dacht bij mezelf ik ben dan toch echt de betere optie met mijn koophuis. Ik moet wel zeggen en dan zij een goede vriend van mij ook misschien heb je bepaalde gevoelens door elkaar gehaald, dat zou kunnen. Aan de andere kant 'baalde' ik er weer van dat ze het geen kans wou geven.

Ik heb veel over rmijzelf geleerd de afgelopen periode en hoe gek het misschien klinkt nu het sinds vandaag officieel is tussen die twee heb ik een soort rust gevonden. Ook al zal ze bij wijze van spreke hierna weer vrijgezel zijn binnen een week, ik weet waar ik aan toe ben en ik moet aan mezelf gaan werken nog voor een groot gedeelte.
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 22:06:27 #125
197773 crew  maily
pi_219180385
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Dankjewel voor je reactie. Ja ik ben nog jong en ik word wel weer opnieuw verliefd.

Ik maakt me zorgen over haar dat ze al zoveel bullshit over zich heen heeft gehad en nou het met een collega aanlegt. Dat zijn mijn zaken helemaal niet, ook niet als hij haar 'pijn' doet. Ik dacht bij mezelf ik ben dan toch echt de betere optie met mijn koophuis. Ik moet wel zeggen en dan zij een goede vriend van mij ook misschien heb je bepaalde gevoelens door elkaar gehaald, dat zou kunnen. Aan de andere kant 'baalde' ik er weer van dat ze het geen kans wou geven.

Ik heb veel over rmijzelf geleerd de afgelopen periode en hoe gek het misschien klinkt nkunhet sinds vandaag officieel is tussen die twee heb ik een soort rust gevonden.
Heeft die collega geen koophuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')