Ik zat in een heel diep dal ja. Ander telefoonnummer genomen en veel vrienden van mij nu pas weer benaderd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"jouw sociale kring" ?
Ik zou het al zorgwekkend dit geheel virtuele contact als een 'sociaal' iets te zien, je weet juist eigenlijk helemaal niks van haar, buiten dat wat ze je _wil_ vertellen.
Maar als je ook nog eens stelt dat dit je enige sociale contact was, kan het dan kloppen dat je een beetje in een sociaal isolement leeft?
Zo jammer. Ze heeft je wel aan haar oom en oma voorgesteld ....quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.
Dat ik eerlijk ben geweest tegen haar geeft wel een goed gevoel en ik kan het hier mooi van mij af typen!
Klopt! Uit zichzelf, omdat ze naar eigen zeggen 'mij heel erg vertrouwd'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zo jammer. Ze heeft je wel aan haar oom en oma voorgesteld ....
Trouwens, je weet toch dat het niet deugd als ze verliefd is op een ander of verwikkeld is met een ander en ze geeft je zomaar haar nummer? Dan geeft ze gerust ook een ander haar nummer als ze wat met jou zou hebben. Lekker exemplaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.
Dat ik eerlijk ben geweest tegen haar geeft wel een goed gevoel en ik kan het hier mooi van mij af typen!
Dat is natuurlijk waar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Trouwens, je weet toch dat het niet deugd als ze verliefd is op een ander of verwikkeld is met een ander en ze geeft je zomaar haar nummer? Dan geeft ze gerust ook een ander haar nummer als ze wat met jou zou hebben. Lekker exemplaar.
Dat zegt ze tegen jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:35 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar!
Ik zei toen tegen haar 'ik wou je dit al langer vertellen en ik wou het maar doen nu je nog officieel vrijgezel bent'. Toen zei ze dat ze dat begreep en ik heus wel een andere leuke vrouw ga vinden maar dat ze gewoon verliefd is op die collega. Geen idee hoe dat nu verder gaat ook tussen hen en ik hoef er ook niks over te weten.
Ik ben blij dat ze het goed heeft opgepakt en ik mijn gevoel heb uitgesproken, dat vond ze ook heel dapper van me zei ze.
Wat ik al zei, behalve haar collega's op haar werk en 2 of 3 gamilieleden spreekt ze niemand irl. Ze is aan het werk of thuis.
Laatst had ze ook een vriendin van haar afgezegd zei ze die ze al 9 maanden niet had gezien. Daarom voel ik me ook niet 'aan het lijntje gehouden'.
Waar ik dan wel van 'baal' is dat die collega van haar 10 minuten van haar afwoont en ik 3 kwartier. Ik ben ergens gewoon een beetje jaloers op hem maar dat gaat wel steeds beter.
Ik betrap mezelf er dan wel is dat ik denk 'lucky guy' om zo'n vrouw als vriendin te hebben. Ik ben ook wat eenzaam denk ik.
om jou aan het lijntje te houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb ook geen reden om daar aan te twijfelen. Waarom zou ze liegen?
Hmm oke!quote:
Ik raad je aan om het contact te verbreken. Zij gaat nooit voor jou kiezen. Je had ook nooit een vriendschappelijke relatie met haar moeten beginnen, als je toen al verliefd op haar was. Laat het gaan, want ze gaat jou keer op keer teleurstellen. Een verspilling van jouw tijd en energie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Goeiedag,
Ik heb u een jaar contact met een hele leuke meid. Ik videobel elke dag met haar maar ik heb haar 3 keer ik denk 10 minuten in het echt gezien in een jaar tijd. Ik vond haar vanaf het begin al leuk.
Ik...
Bedankt voor de reactie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:04 schreef TheInnocent het volgende:
Jij bent gewoon haar psychologische steun en niets maar ook echt niets meer dan dat. Je zit duidelijk in de friendzone en geeft haar aandacht en bevestiging wat ze dagelijks nodig heeft. Zij gaat daarnaast door met haar leven en jij staat stil, of sterker nog, jij laat andere kansen liggen. Zoek een vriendin die jou wel aantrekkelijk vindt en ook een niet-vriendschappelijke relatie met je wil. Zij wil dat 100% niet. Als je vanwege haar niet verder kunt, dan moet je keuzes maken: of het contact verbreken of een psycholoog bezoeken lijkt mij.
Nee ze gaat nooit voor mij kiezen inderdaad. Ik heb dit soort situaties wel vaker meegemaakt en ik heb nou nog gewoon contact met haar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik raad je aan om het contact te verbreken. Zij gaat nooit voor jou kiezen. Je had ook nooit een vriendschappelijke relatie met haar moeten beginnen, als je toen al verliefd op haar was. Laat het gaan, want ze gaat jou keer op keer teleurstellen. Een verspilling van jouw tijd en energie.
Tenzij je natuurlijk de eeuwige gefriendzonede sukkeltje in dit verhaal wilt blijven. Doe dan vooral wat je nu doet. Je bent namelijk niet meer dan haar 'gay but-not-so-gay best friend'.
Hou je jezelf nu niet behoorlijk voor de gek? Zit je niet gewoon op stiekeme hoop te teren? Je moet het zelf weten, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat je je er overheen kunt zetten terwijl je intensief app en videobel contact hebt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:08 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Nee ze gaat nooit voor mij kiezen inderdaad. Ik heb dit soort situaties wel vaker meegemaakt en ik heb nou nog gewoon contact met haar.
Het is echt een hele lieve meid weetje. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik zal me er gewoon over heen moeten zetten.
Niet met wat voor jou het belangrijkste is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:08 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Nee ze gaat nooit voor mij kiezen inderdaad. Ik heb dit soort situaties wel vaker meegemaakt en ik heb nou nog gewoon contact met haar.
Het is echt een hele lieve meid weetje. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik zal me er gewoon over heen moeten zetten.
Ik snap wat je probeert te zeggen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hou je jezelf nu niet behoorlijk voor de gek? Zit je niet gewoon op stiekeme hoop te teren? Je moet het zelf weten, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat je je er overheen kunt zetten terwijl je intensief app en videobel contact hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:16 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen!
Ik weet nou hoe de vlag er bijhangt. Ik ben nog wat jaloers maar dat wordt met de dag minder.
Ze zei net nog 'ik kom volgende week wel even jouw kant op dan ben ik het hele weekend vrij'.
Vind ik leuk/gezellig en ik verwacht er ook niks van. Ik heb ook gezegd over bepaalde dingen gaan we het gewoon nirt hebben en daar was ze het helemaal mee eens.
Het houdt me inderdaad bezig op dit moment.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Niet met wat voor jou het belangrijkste is.
Maar het houdt je lekker bezig
Wat?quote:
Dan ben ik benieuwd of bepaalde dingen inderdaad niet meer ter sprake gaan komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb niet zo veel aan dit soort 'reacties'. Ik ben eerlijk geweest en ik ben het nu kwijt. Ze wil niet dan zal ik moeten accepteren dat meer dan vrienden en nooit in zal zitten.
Gezellig man, straks lekker kletsen over haar issues met haar vriend en exen, en wie ze allemaal gepaald heeft.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:19 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Het houdt me inderdaad bezig op dit moment.
En wat voor mij het 'belangrijkste' is, is niet meer zo belangrijk. Tuurlijk vind ik het jammer dat ik het voor haar niet ben en na alle reacties hier kan ik het steeds beter naast me neer leggen. Een vriend van mij zei ook 'ze is bang je kwijt te raken als vriend' en ik denk dat hij daar ook wel een punt heeft.
Ik heb haar 100x liever als goede vriendin in mijn leven dan een keertje seks hebben en een 'relatie' van 2 maanden en dan haar nooit meer spreken. Gevoel/verliefdheid kan je niet sturen en als zij gewoon een vriend heeft die goed voor haar is, is het prima zo. Ik vind wel weer iemand anders!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |