abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219161656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]
"jouw sociale kring" ?
Ik zou het al zorgwekkend dit geheel virtuele contact als een 'sociaal' iets te zien, je weet juist eigenlijk helemaal niks van haar, buiten dat wat ze je _wil_ vertellen.

Maar als je ook nog eens stelt dat dit je enige sociale contact was, kan het dan kloppen dat je een beetje in een sociaal isolement leeft?
Ik zat in een heel diep dal ja. Ander telefoonnummer genomen en veel vrienden van mij nu pas weer benaderd.

Zij was naast familie en een andere goede vriend van mij de enige met wie ik een tijd heel veel contact had.
  Spellchecker vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:45:02 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219161678
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.

Dat ik eerlijk ben geweest tegen haar geeft wel een goed gevoel en ik kan het hier mooi van mij af typen!
Zo jammer. Ze heeft je wel aan haar oom en oma voorgesteld ....
pi_219161803
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef maily het volgende:

[..]
Zo jammer. Ze heeft je wel aan haar oom en oma voorgesteld ....
Klopt! Uit zichzelf, omdat ze naar eigen zeggen 'mij heel erg vertrouwd'.

Ik heb natuurlijk verder niks met haar collega te maken. Alles wat ik van hem weet heb ik van haar gehoord. Ik merk wel dat ik nu ik alleen thuis ben gewoon behoefte heb om met iemand te praten ofzo maar ze belde me gisteren en vanochtend ook al uit zichzelf om te vragen hoe het ging, gesprekken gaan eigenlijk nergens over.

Mijn sociale leven is een beetje ingestort de afgelopen tijd maar dat gaat langzaam aan steeds beter gelukkig. Ik ben ook al weer 2 jaar alleen en ik vind haar oprecht een hele lieve, leuke en knappe vrouw.

Als het niet meer is dan vrienden, jammer dan. Ik heb mijn beste poging gewaagd en that's it. Het heeft ook geen enkele zin om me nog af te vragen 'wat als ik dit eerder tegen haar had gezegd toen dit met die collega nog niet speelde?

En dat ik me dan 'zorgen' maaken over dat het een collega van haar is hij net vrijgezel is en weet ik het allemaal dat zijn mijn zaken allemaal niet. Ik begin het een beetje een plekje te geven heb ik het idee.
pi_219162081
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.

Dat ik eerlijk ben geweest tegen haar geeft wel een goed gevoel en ik kan het hier mooi van mij af typen!
Trouwens, je weet toch dat het niet deugd als ze verliefd is op een ander of verwikkeld is met een ander en ze geeft je zomaar haar nummer? Dan geeft ze gerust ook een ander haar nummer als ze wat met jou zou hebben. Lekker exemplaar.
pi_219162281
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Trouwens, je weet toch dat het niet deugd als ze verliefd is op een ander of verwikkeld is met een ander en ze geeft je zomaar haar nummer? Dan geeft ze gerust ook een ander haar nummer als ze wat met jou zou hebben. Lekker exemplaar.
Dat is natuurlijk waar!

Ik zei toen tegen haar 'ik wou je dit al langer vertellen en ik wou het maar doen nu je nog officieel vrijgezel bent'. Toen zei ze dat ze dat begreep en ik heus wel een andere leuke vrouw ga vinden maar dat ze gewoon verliefd is op die collega. Geen idee hoe dat nu verder gaat ook tussen hen en ik hoef er ook niks over te weten.

Ik ben blij dat ze het goed heeft opgepakt en ik mijn gevoel heb uitgesproken, dat vond ze ook heel dapper van me zei ze.

Wat ik al zei, behalve haar collega's op haar werk en 2 of 3 gamilieleden spreekt ze niemand irl. Ze is aan het werk of thuis.

Laatst had ze ook een vriendin van haar afgezegd zei ze die ze al 9 maanden niet had gezien. Daarom voel ik me ook niet 'aan het lijntje gehouden'.

Waar ik dan wel van 'baal' is dat die collega van haar 10 minuten van haar afwoont en ik 3 kwartier. Ik ben ergens gewoon een beetje jaloers op hem maar dat gaat wel steeds beter.

Ik betrap mezelf er dan wel is dat ik denk 'lucky guy' om zo'n vrouw als vriendin te hebben. Ik ben ook wat eenzaam denk ik.
  Spellchecker vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:39:41 #81
197773 crew  maily
pi_219162317
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:35 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk waar!

Ik zei toen tegen haar 'ik wou je dit al langer vertellen en ik wou het maar doen nu je nog officieel vrijgezel bent'. Toen zei ze dat ze dat begreep en ik heus wel een andere leuke vrouw ga vinden maar dat ze gewoon verliefd is op die collega. Geen idee hoe dat nu verder gaat ook tussen hen en ik hoef er ook niks over te weten.

Ik ben blij dat ze het goed heeft opgepakt en ik mijn gevoel heb uitgesproken, dat vond ze ook heel dapper van me zei ze.

Wat ik al zei, behalve haar collega's op haar werk en 2 of 3 gamilieleden spreekt ze niemand irl. Ze is aan het werk of thuis.

Laatst had ze ook een vriendin van haar afgezegd zei ze die ze al 9 maanden niet had gezien. Daarom voel ik me ook niet 'aan het lijntje gehouden'.

Waar ik dan wel van 'baal' is dat die collega van haar 10 minuten van haar afwoont en ik 3 kwartier. Ik ben ergens gewoon een beetje jaloers op hem maar dat gaat wel steeds beter.

Ik betrap mezelf er dan wel is dat ik denk 'lucky guy' om zo'n vrouw als vriendin te hebben. Ik ben ook wat eenzaam denk ik.
Dat zegt ze tegen jou :Y
pi_219162341
Ik spraak haar ook vanochtend nog via WA en ineens belde ze me, ze weet wanneer ik pauze heb. Ging over dat ze het in haar nieuwe functie heel goed naar der zin heeft en het allemaal steeds beter gaat. Hoe het met mij ging en ze zei van 'je ziet er goed uit'. Geen woord over die collega of ondertussen vriend denk ik. Alleen maar over haar, mezelf, haar werk, mijn werk etc. Koetjes en kalfjes.
Ze ging de hele dag niks doen zei ze nog.

En het dan toch opvatten als een 'kansje' ofzo alleen omdat ze zegt 'je ziet er goed uit'. Ach ik heb Badoo maar aangemaakt.
pi_219162351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:39 schreef maily het volgende:

[..]
Dat zegt ze tegen jou :Y
Klopt, en ik heb ook geen reden om daar aan te twijfelen. Waarom zou ze liegen?
  Spellchecker vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:43:16 #84
197773 crew  maily
pi_219162360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Klopt, en ik heb ook geen reden om daar aan te twijfelen. Waarom zou ze liegen?
om jou aan het lijntje te houden

:W
pi_219162384
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:43 schreef maily het volgende:

[..]
om jou aan het lijntje te houden

:W
Hmm oke!

Vorige wek zaterdag was dat ze belde mij rond 8 uur s'avonds en ik vroeg alleen ga je nog wat doen vanavond. Ze zegt 'nee ik had eigenlijk al weken geleden met een vriendin afgesproken maar ik ben echt kapot en morgen moet ik weer werken'.

Ik geloof niet dat ze liegt. Zou kunnen wat je zegt hoor.
pi_219162406
Hoe ik mij nu voel is ook raar. Ik wil haar graag spreken puur omdat ik nou alleen thuis zit en tegelijkertijd vraag ik me af zou ze nou met die collega van haar afspreken.

Hmmm, gelukkig wordt het wel minder. Redelijk kansloos wel, alsof mij het wat aangaat met wie ze wel afspreekt op vrijdagavond of weet ik veel wat.

Misschien eens met een pschycholoog gaan praten.
pi_219163122
Jij bent gewoon haar psychologische steun en niets maar ook echt niets meer dan dat. Je zit duidelijk in de friendzone en geeft haar aandacht en bevestiging wat ze dagelijks nodig heeft. Zij gaat daarnaast door met haar leven en jij staat stil, of sterker nog, jij laat andere kansen liggen. Zoek een vriendin die jou wel aantrekkelijk vindt en ook een niet-vriendschappelijke relatie met je wil. Zij wil dat 100% niet. Als je vanwege haar niet verder kunt, dan moet je keuzes maken: of het contact verbreken of een psycholoog bezoeken lijkt mij.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:18:48 #88
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_219163333
Het beste is contact verbreken lijkt mij anders blijf je maar in een cirkeltje denken hoe moeilijk ook, lijkt veel op friend zoned. Dat is het beroerdste waar je in terecht kan komen. Vergeet haar en ga verder met je leven anders word je krankjorum.
pi_219164548
Welcome to the club!

Ga iets doen en blijf niet piekeren over haar. Door dingen te doen, wordt lid van een club, ga d'r op uit, probeer vrienden/kennissen te maken, neem een hond, dan kom je vanzelf anderen tegen of maak een single-reis.

Kortom, verzet je zinnen en langzaamaan word je weer de oude (met een hoop levenservaring erbij).
En word je weer een alleenstaande ipv een eenzame. Alleen zijn is een feitelijke toestand; eenzaamheid is een psychische toestand.

Verliefd zijn is een raar fenomeen waar verstand en gevoel (in jouw situatie) een mix van emoties opleveren: wat doet zij vanavond/houdt zij mij voor de gek of aan het lijntje/wat wil zij eigenlijk van en met mij?

Blijf bij jezelf en ga geen dingen voor haar invullen. Is best wel moeilijk, maar hee, je moet toch iets?
Het hier van je afschrijven is al een goed begin, nu de rest nog. ^O^

Omdat een onbeantwoorde liefde absurde psychische denkbeelden met zich meebrengt, kan je zelf ook wel eens wat absurds doen, zoals het compleet irreële raadplegen van "je dagkaart bij Tarot kaartleggingen". Dan heb je iets om voor jezelf over na te denken. En nee, ik ben geen zweverd!!!
https://www.tarotweb.nl/
En/of bel de SOS telefonische hulplijn; je zorgen uiten tegenover een onbekende. Het van-je-afpraten kan ook helpen.

Nu een schrale troost, je bent in ieder geval verliefd geweest. Ik ken een paar mensen die nog nooit verliefd zijn geweest.
En nog schraler; de tijd heelt alle wonden. Maar is wel waar. ;)

Of je blijft 'huisvriend' van haar en als je "mazzel" hebt, dan is zij 'de jouwe' na 4 anderen, zoals ik heb gezien bij de huisvriend van een ex. toen ik haar ontmoette. Ik heb die huisvriend altijd gewantrouwd en jawel hoor; na een ex van voor mij en na ex na mij (heeft haar met kind geschopt) rook hij 6 jaar later zijn kans, trok bij haar in, trouwden, kregen samen een kind. Na nog geen twee jaar was ook hij vertrokken. En zij bleef zitten met haar twee kinderen met 6 jaar leeftijdsverschil, wat ook niet erg leuk is.

Tien jaar nadat ik het uitmaakte (omdat ik haar niet meer vertrouwde) (klink makkelijk, is irl moeilijk) belde zij mij plotsklaps op; we hebben wat gerommeld en daar bleef het bij.
Ik persoonlijk zou nooit zo'n 'huisvriend' willen zijn, maar uiteraard is de keuze aan jou. Ik zou wegwezen.
En weet je wat het leuke is, je kan nog eens verliefd worden. :Y
Sterkte
pi_219165192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Goeiedag,

Ik heb u een jaar contact met een hele leuke meid. Ik videobel elke dag met haar maar ik heb haar 3 keer ik denk 10 minuten in het echt gezien in een jaar tijd. Ik vond haar vanaf het begin al leuk.

Ik...
Ik raad je aan om het contact te verbreken. Zij gaat nooit voor jou kiezen. Je had ook nooit een vriendschappelijke relatie met haar moeten beginnen, als je toen al verliefd op haar was. Laat het gaan, want ze gaat jou keer op keer teleurstellen. Een verspilling van jouw tijd en energie.

Tenzij je natuurlijk de eeuwige gefriendzonede sukkeltje in dit verhaal wilt blijven. Doe dan vooral wat je nu doet. Je bent namelijk niet meer dan haar 'gay but-not-so-gay best friend'.

[ Bericht 29% gewijzigd door Cockwhale op 01-11-2025 09:20:27 ]
pi_219165629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:04 schreef TheInnocent het volgende:
Jij bent gewoon haar psychologische steun en niets maar ook echt niets meer dan dat. Je zit duidelijk in de friendzone en geeft haar aandacht en bevestiging wat ze dagelijks nodig heeft. Zij gaat daarnaast door met haar leven en jij staat stil, of sterker nog, jij laat andere kansen liggen. Zoek een vriendin die jou wel aantrekkelijk vindt en ook een niet-vriendschappelijke relatie met je wil. Zij wil dat 100% niet. Als je vanwege haar niet verder kunt, dan moet je keuzes maken: of het contact verbreken of een psycholoog bezoeken lijkt mij.
Bedankt voor de reactie!

Het is nou ongeveer 2 weken geleden dat ik het haar heb verteld en ik heb er steeds meer vrede mee.

Ik vind het wel gezellig met haar en ik beschouw haar ook echt wel als een hele goede vriendin waar ik echt heel veel mentale steun aan heb gehad. Dat meer er niet in zit is nu meer dan duidelijk.

Ik vind wel weer iemand anders.
pi_219165644
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik raad je aan om het contact te verbreken. Zij gaat nooit voor jou kiezen. Je had ook nooit een vriendschappelijke relatie met haar moeten beginnen, als je toen al verliefd op haar was. Laat het gaan, want ze gaat jou keer op keer teleurstellen. Een verspilling van jouw tijd en energie.

Tenzij je natuurlijk de eeuwige gefriendzonede sukkeltje in dit verhaal wilt blijven. Doe dan vooral wat je nu doet. Je bent namelijk niet meer dan haar 'gay but-not-so-gay best friend'.
Nee ze gaat nooit voor mij kiezen inderdaad. Ik heb dit soort situaties wel vaker meegemaakt en ik heb nou nog gewoon contact met haar.

Het is echt een hele lieve meid weetje. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik zal me er gewoon over heen moeten zetten.
pi_219166798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:08 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Nee ze gaat nooit voor mij kiezen inderdaad. Ik heb dit soort situaties wel vaker meegemaakt en ik heb nou nog gewoon contact met haar.

Het is echt een hele lieve meid weetje. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik zal me er gewoon over heen moeten zetten.
Hou je jezelf nu niet behoorlijk voor de gek? Zit je niet gewoon op stiekeme hoop te teren? Je moet het zelf weten, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat je je er overheen kunt zetten terwijl je intensief app en videobel contact hebt.
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 12:03:26 #94
197773 crew  maily
pi_219166830
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:08 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]

Niet met wat voor jou het belangrijkste is.

Maar het houdt je lekker bezig _O-
pi_219166947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hou je jezelf nu niet behoorlijk voor de gek? Zit je niet gewoon op stiekeme hoop te teren? Je moet het zelf weten, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat je je er overheen kunt zetten terwijl je intensief app en videobel contact hebt.
Ik snap wat je probeert te zeggen!

Ik weet nou hoe de vlag er bijhangt. Ik ben nog wat jaloers maar dat wordt met de dag minder.

Ze zei net nog 'ik kom volgende week wel even jouw kant op dan ben ik het hele weekend vrij'.

Vind ik leuk/gezellig en ik verwacht er ook niks van. Ik heb ook gezegd over bepaalde dingen gaan we het gewoon nirt hebben en daar was ze het helemaal mee eens.
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 12:17:00 #96
197773 crew  maily
pi_219166953
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:16 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen!

Ik weet nou hoe de vlag er bijhangt. Ik ben nog wat jaloers maar dat wordt met de dag minder.

Ze zei net nog 'ik kom volgende week wel even jouw kant op dan ben ik het hele weekend vrij'.

Vind ik leuk/gezellig en ik verwacht er ook niks van. Ik heb ook gezegd over bepaalde dingen gaan we het gewoon nirt hebben en daar was ze het helemaal mee eens.
:')
pi_219166992
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef maily het volgende:

[..]
Niet met wat voor jou het belangrijkste is.

Maar het houdt je lekker bezig _O-
Het houdt me inderdaad bezig op dit moment.

En wat voor mij het 'belangrijkste' is, is niet meer zo belangrijk. Tuurlijk vind ik het jammer dat ik het voor haar niet ben en na alle reacties hier kan ik het steeds beter naast me neer leggen. Een vriend van mij zei ook 'ze is bang je kwijt te raken als vriend' en ik denk dat hij daar ook wel een punt heeft.

Ik heb haar 100x liever als goede vriendin in mijn leven dan een keertje seks hebben en een 'relatie' van 2 maanden en dan haar nooit meer spreken. Gevoel/verliefdheid kan je niet sturen en als zij gewoon een vriend heeft die goed voor haar is, is het prima zo. Ik vind wel weer iemand anders!
pi_219167006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef maily het volgende:

[..]
:')
Wat?

Ik heb niet zo veel aan dit soort 'reacties'. Ik ben eerlijk geweest en ik ben het nu kwijt. Ze wil niet dan zal ik moeten accepteren dat meer dan vrienden en nooit in zal zitten.
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 12:22:28 #99
197773 crew  maily
pi_219167027
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Wat?

Ik heb niet zo veel aan dit soort 'reacties'. Ik ben eerlijk geweest en ik ben het nu kwijt. Ze wil niet dan zal ik moeten accepteren dat meer dan vrienden en nooit in zal zitten.
Dan ben ik benieuwd of bepaalde dingen inderdaad niet meer ter sprake gaan komen.
pi_219167282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:19 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Het houdt me inderdaad bezig op dit moment.

En wat voor mij het 'belangrijkste' is, is niet meer zo belangrijk. Tuurlijk vind ik het jammer dat ik het voor haar niet ben en na alle reacties hier kan ik het steeds beter naast me neer leggen. Een vriend van mij zei ook 'ze is bang je kwijt te raken als vriend' en ik denk dat hij daar ook wel een punt heeft.

Ik heb haar 100x liever als goede vriendin in mijn leven dan een keertje seks hebben en een 'relatie' van 2 maanden en dan haar nooit meer spreken. Gevoel/verliefdheid kan je niet sturen en als zij gewoon een vriend heeft die goed voor haar is, is het prima zo. Ik vind wel weer iemand anders!
Gezellig man, straks lekker kletsen over haar issues met haar vriend en exen, en wie ze allemaal gepaald heeft. c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')