abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219139181
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 15:23 schreef maily het volgende:

[..]
Je bent gewoon reserve. Uithuilvriend. Praatpaal.

En dat gaat nooit meer worden.

Sterkte!
Bedankt voor je reactie!

Maar zo zie ik het niet, het gaat meer over mij dan over haar in het algemeen! Toen ik door een bestbwel moeilijke periode ging was ze er altijd en kon ik altijd bij haar terecht. Ik ben haar daar ook heel dankbaar voor.
pi_219139185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Nou, ze heeft zelf meerdere keren aangegeven als het om die collega van haar ging dat ze eerst er 'misschien beter met mij niet over kan hebben'. Ze weet dat ik die gevoelens heb op dit moment en ze gaat er heel relax mee om vind ik.

Maar de boodschap is denk ik wel helder: de wens is vaak de vader van de gedachte. Ik heb dingen willen zien die er niet zijn en meer dan vrienden zit er niet in. Als zij maar gelukkig is met die collega!

Ik zal het hoe dan ook moeten accepteren dat meer dan vrienden er niet in zit!
Lukt dat laatste met de gevoelens die je voor haar hebt?
pi_219139214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lukt dat laatste met de gevoelens die je voor haar hebt?
Ik denk het wel. Ik weet waar ik aan toe ben. Ik kreeg alleen even een andere indruk van haar maar wat ik al eerder zei misschien heb ik dingen willen zien die er niet zijn.

Binnenkort spreek ik een keer met haar af ik denk volgende week ergens. Ik vind wel weer iemand anders, ze betekent wel veel voor me.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:19:14 #54
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219147348
De meeste wijven - zo niet alle - trekken je mentaal/emotioneel door het prikkeldraad in de liefde, die zijn misleidend en ze hebben altijd een dubbele agenda. Dus TS, pas op met deze mind games en kijk verder.
Le Diable
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:28:39 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_219147426
Zij is superdom en jij bent gewoon haar mentale afvalbak en wellicht digitaal maatje maar zeker niet meer als ik de OP zo lees.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_219147478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 14:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Tweede keus inderdaad, maar volgens mij ben ik nooit een keuze geweest.

Ze ziet verder ook niemand behalve haar oom en oma. Ze leeft voor haar werk.

Wat ik mij dan afvraag: waarom besteed ze zoveel tijd aan mij. Zo bijzonder ben ik niet.

Je bent eenvoudig beinvloedbaar, trouw en door haar geheel te controleren (zeker als ze je goed op afstand houd en het enkel online chat-contact is);
Een tamagotchi of een hondje

Sowieso is het voor sommige mensen ego-strelend als ze iemand aanhoudend die hen helemaal adoreert en altijd netjes ja-knikt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219147511
Mijn ervaring : als je iemand zo lang alleen al appt en nooit in het echt gaat het heel raar worden.
Je kent elkaar namelijk niet 'echt' maar alleen via via.
Alle nonverbale communicatie mist ook al die tijd.
Lachen joh.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:39:04 #58
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219147525
KANSLOOS!!!
"Hoka Hey!"
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:40:31 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_219147541
En welke zelf respecterende persoon gaat allemaal verhalen aan horen over hoe zij seks heeft en verliefd is met anderen maar nog steeds blijven hopen dat jij haar vriendje kan worden :') cuckmateriaal.
Daarbij, wat vals als zij echt TS als potentieel vriendje zou zien waarom dan dat soort gesprekken hebben dat hou je dan toch voor je zelf?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_219148546
ze wil je testen of je wel goed genoeg bent voor haar
pi_219148570
Bedankt voor de reacties!

Beetje overdreven gesteld allemaal denk ik. Dame in kwestie heeft in 6 maanden tijd een personeelfeestje gehad bij iemand thuis en is 1 keer met een vriendin naar het terras geweest. Ze zit de hele avond alleen thuis in een soort bouwval wasr se enorm veel stress van krijgt en dus 'ontvlucht' ze haar woonplek.

Ik heb veel met haar besproken en 70% van de tijd ging het alleen over mijzelf. En ja ook over mijn ex en dat zij ondertussen al 4 jaar vrijgezel is. Wat mijn bodycount is en die van haar. Ze heeft ook zelf aangegeven dat ze het met mij niet meer over die collega gaat hebben toen ze mij vertelde dat het niks gaat worden tussens ons omdat ze gewoon heel erg verliefd is op iemand anders. Daar heb ij het mee te doen en ik beschouw haar als een hele goede vriend(in). Ze heeft me echt met van alles geholpen toen het slecht met mij ging. Eigenlijk was ze de enige van mijn sociale kring waar ik echt heel goed contact mee had op dat moment. Dus misschien, maar dat weet ik zelf niet eens heb ik gevoelens wel door elkaar gehaald.

Ik voel mij niet aan het lijntje gehouden on ieder geval. Maar misschien ben ik ziende blind dat zou kunnen. Ik denk dat het voor mij ook een stuk makkelijker zou zijn als zij gewoon officieel een vriend heeft.
pi_219148583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef CruzerXtreme het volgende:
Waarom denk je dat?
pi_219148625
als je zo knap bent als zij beweert zal het wel niet zo moeilijk zijn om zelf iemand anders te vinden
pi_219148856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:37 schreef Pajanus het volgende:
Mijn ervaring : als je iemand zo lang alleen al appt en nooit in het echt gaat het heel raar worden.
Je kent elkaar namelijk niet 'echt' maar alleen via via.
Alle nonverbale communicatie mist ook al die tijd.
Nouja dat eerste denk ik dus ook. Vandaar dat ik ook ergens denk dat ze het 'spannend' vindt. Eerst wil ze alleen met mij op een terras gaan zitten om gewoon wat te gaan drinken, dat was haar idee. Toen veranderde dat naar 'ik wil je graag aan mijn vrienden voorstellen' wat ik prima vond en 3 dagen van te voren zegt ze af voor de zaterdag. Ze is toen ook gewoon de hele dag thuis geweest omdat ze weer 6 dagen had gewerkt.
pi_219148862
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef CruzerXtreme het volgende:
als je zo knap bent als zij beweert zal het wel niet zo moeilijk zijn om zelf iemand anders te vinden
Ik vind mezelf gewoon normaal maar ik ben zeker niet lelijk.
pi_219149032
Je moet er maar zin in hebben, zeg. Ik werd al moe van enkel het lezen van de OP....
pi_219149036
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Nouja dat eerste denk ik dus ook. Vandaar dat ik ook ergens denk dat ze het 'spannend' vindt. Eerst wil ze alleen met mij op een terras gaan zitten om gewoon wat te gaan drinken, dat was haar idee. Toen veranderde dat naar 'ik wil je graag aan mijn vrienden voorstellen' wat ik prima vond en 3 dagen van te voren zegt ze af voor de zaterdag. Ze is toen ook gewoon de hele dag thuis geweest omdat ze weer 6 dagen had gewerkt.
Beste is om iets af te spreken waar je af en toe praat maar niet praten het enige is. Een activiteit of een film (alhoewel film juist weer weinig praten is)

misschien een escaperoom
Lachen joh.
pi_219149226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Eigenlijk was ze de enige van mijn sociale kring waar ik echt heel goed contact mee had op dat moment
"jouw sociale kring" ?
Ik zou het al zorgwekkend dit geheel virtuele contact als een 'sociaal' iets te zien, je weet juist eigenlijk helemaal niks van haar, buiten dat wat ze je _wil_ vertellen.

Maar als je ook nog eens stelt dat dit je enige sociale contact was, kan het dan kloppen dat je een beetje in een sociaal isolement leeft?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219149230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Bedankt voor de reacties!

Beetje overdreven gesteld allemaal denk ik. Dame in kwestie heeft in 6 maanden tijd een personeelfeestje gehad bij iemand thuis en is 1 keer met een vriendin naar het terras geweest. Ze zit de hele avond alleen thuis in een soort bouwval wasr se enorm veel stress van krijgt en dus 'ontvlucht' ze haar woonplek.

Ze zit altijd thuis zeg je. Maar ze ontvlucht haar woonplek? Dat klopt dus niet he?
Dan zou naar jou vluchten toch heerlijk zijn?
Plus ze werkt 6 dagen, maar wel maar gewone uren. Ik werk er 12 achter elkaar en zou nog steeds afspreken met iemand als ik m graag zou willen zien.

Hou jezelf aub niet voor de gek.. :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219149232
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef CruzerXtreme het volgende:
Nee dat doet ze niet.
Zeker niet na een jaar.

Geef die jongen nu geen valse hoop...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219149279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Beste is om iets af te spreken waar je af en toe praat maar niet praten het enige is. Een activiteit of een film (alhoewel film juist weer weinig praten is)

misschien een escaperoom
Weetje, toen ik gisteren weer met haar aan het facetimen was, was het gewoon gezellig. Ik bespreek dingen met haar over raar werk, over mij, hoe het maar haar gaat en hoe het met mij gaat. Was 45 minuten denk ik. Dan zit ze in de bus naar huis en doet verder de hele avond niks meer.

Kijk ik wil haar niet kwijt als vriend en nou ik heb gezegd wat ik voor haar voel is dat een hele opluchting. Ik vind haar reactie ook heel chill.
pi_219149441
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee dat doet ze niet.
Zeker niet na een jaar.

Geef die jongen nu geen valse hoop...
hij luistert toch niet, laat hem dan maar in zijn ongeluk lopen
pi_219160597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende: we nummers uitgewisseld en best een tijd lopen appen over van alles en nog wat. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik haar wel zag zitten. zijn antwoorde daar op dat ze al verliefd was op iemand anders.
Hier gestopt met lezen.
Zoek gewoon iemand anders.
pi_219161615
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze zit altijd thuis zeg je. Maar ze ontvlucht haar woonplek? Dat klopt dus niet he?
Dan zou naar jou vluchten toch heerlijk zijn?
Plus ze werkt 6 dagen, maar wel maar gewone uren. Ik werk er 12 achter elkaar en zou nog steeds afspreken met iemand als ik m graag zou willen zien.

Hou jezelf aub niet voor de gek.. :{
Als ze thuis zit heeft ze eigenlijk geen rust, daarom werkt ze ook zo achterlijk veel. Ze begint vroeger dan normaal bv. Deze maand alleen al 50 overuren.

Ik was gisteren nog met haar aan het facetimen en het ging weer over van alles en nog wat. Ik ben een boel aan het afsluiten op privé gebied, ik ging best door een moeilijke tijd en zij heeft me daar erg doorheen geholpen.

Ze zij nog tegen je me 'je ziet er goed uit'. Vandaag is ze dan vrij en dan ligt ze eigenlijk de hele dag in bed. Ikzelf moest gewoon werken vandaag. Vind het ergens nou ook een beetje awkward ofzo om te vragen of ze misschien zondag wat wil gaan drinken oid of in de loop van de volgende week.

Ik zou het gewoon leuk vinden haar weer eens in het echt te zien. Die gevoelens voor haar, die zullen wel weggaan op de langere termijn. We hebben het ook niet over haar 'relatie' of die andere gozer. Ik ben er niet over begonnen en zij ook niet. Tuurlijk ben ik ergens nog wel een klein beetje jaloers, maar dat wordt met de dag minder.

Als ze wat in mijn had gezien op relatiegebied had ze allang een 'move' kunnen maken. Dat ze dat niet in mijn ziet is me wel duidelijk. En toch er nog wat achter zoeken he in dat 'je ziet er goed uit' terwijl dat puur beodlet is om het feit dat ik er 3 maanden geleden gewoon een stuk slechter uitzag ivm persoonlijke omstandigheden.

Ik mag haar echt heel graag, beschouw haar als een hele goede vriend(in) en meer zit er niet in.
pi_219161637
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen.
Zoek gewoon iemand anders.
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.

Dat ik eerlijk ben geweest tegen haar geeft wel een goed gevoel en ik kan het hier mooi van mij af typen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')