Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent gewoon reserve. Uithuilvriend. Praatpaal.
En dat gaat nooit meer worden.
Sterkte!
Lukt dat laatste met de gevoelens die je voor haar hebt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Nou, ze heeft zelf meerdere keren aangegeven als het om die collega van haar ging dat ze eerst er 'misschien beter met mij niet over kan hebben'. Ze weet dat ik die gevoelens heb op dit moment en ze gaat er heel relax mee om vind ik.
Maar de boodschap is denk ik wel helder: de wens is vaak de vader van de gedachte. Ik heb dingen willen zien die er niet zijn en meer dan vrienden zit er niet in. Als zij maar gelukkig is met die collega!
Ik zal het hoe dan ook moeten accepteren dat meer dan vrienden er niet in zit!
Ik denk het wel. Ik weet waar ik aan toe ben. Ik kreeg alleen even een andere indruk van haar maar wat ik al eerder zei misschien heb ik dingen willen zien die er niet zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lukt dat laatste met de gevoelens die je voor haar hebt?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Tweede keus inderdaad, maar volgens mij ben ik nooit een keuze geweest.
Ze ziet verder ook niemand behalve haar oom en oma. Ze leeft voor haar werk.
Wat ik mij dan afvraag: waarom besteed ze zoveel tijd aan mij. Zo bijzonder ben ik niet.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef CruzerXtreme het volgende:
ze wil je testen of je wel goed genoeg bent voor haar
Nouja dat eerste denk ik dus ook. Vandaar dat ik ook ergens denk dat ze het 'spannend' vindt. Eerst wil ze alleen met mij op een terras gaan zitten om gewoon wat te gaan drinken, dat was haar idee. Toen veranderde dat naar 'ik wil je graag aan mijn vrienden voorstellen' wat ik prima vond en 3 dagen van te voren zegt ze af voor de zaterdag. Ze is toen ook gewoon de hele dag thuis geweest omdat ze weer 6 dagen had gewerkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:37 schreef Pajanus het volgende:
Mijn ervaring : als je iemand zo lang alleen al appt en nooit in het echt gaat het heel raar worden.
Je kent elkaar namelijk niet 'echt' maar alleen via via.
Alle nonverbale communicatie mist ook al die tijd.
Ik vind mezelf gewoon normaal maar ik ben zeker niet lelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef CruzerXtreme het volgende:
als je zo knap bent als zij beweert zal het wel niet zo moeilijk zijn om zelf iemand anders te vinden
Beste is om iets af te spreken waar je af en toe praat maar niet praten het enige is. Een activiteit of een film (alhoewel film juist weer weinig praten is)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Nouja dat eerste denk ik dus ook. Vandaar dat ik ook ergens denk dat ze het 'spannend' vindt. Eerst wil ze alleen met mij op een terras gaan zitten om gewoon wat te gaan drinken, dat was haar idee. Toen veranderde dat naar 'ik wil je graag aan mijn vrienden voorstellen' wat ik prima vond en 3 dagen van te voren zegt ze af voor de zaterdag. Ze is toen ook gewoon de hele dag thuis geweest omdat ze weer 6 dagen had gewerkt.
"jouw sociale kring" ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Eigenlijk was ze de enige van mijn sociale kring waar ik echt heel goed contact mee had op dat moment
Ze zit altijd thuis zeg je. Maar ze ontvlucht haar woonplek? Dat klopt dus niet he?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Beetje overdreven gesteld allemaal denk ik. Dame in kwestie heeft in 6 maanden tijd een personeelfeestje gehad bij iemand thuis en is 1 keer met een vriendin naar het terras geweest. Ze zit de hele avond alleen thuis in een soort bouwval wasr se enorm veel stress van krijgt en dus 'ontvlucht' ze haar woonplek.
Nee dat doet ze niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef CruzerXtreme het volgende:
ze wil je testen of je wel goed genoeg bent voor haar
Weetje, toen ik gisteren weer met haar aan het facetimen was, was het gewoon gezellig. Ik bespreek dingen met haar over raar werk, over mij, hoe het maar haar gaat en hoe het met mij gaat. Was 45 minuten denk ik. Dan zit ze in de bus naar huis en doet verder de hele avond niks meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Beste is om iets af te spreken waar je af en toe praat maar niet praten het enige is. Een activiteit of een film (alhoewel film juist weer weinig praten is)
misschien een escaperoom
hij luistert toch niet, laat hem dan maar in zijn ongeluk lopenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet.
Zeker niet na een jaar.
Geef die jongen nu geen valse hoop...
Hier gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende: we nummers uitgewisseld en best een tijd lopen appen over van alles en nog wat. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik haar wel zag zitten. zijn antwoorde daar op dat ze al verliefd was op iemand anders.
Als ze thuis zit heeft ze eigenlijk geen rust, daarom werkt ze ook zo achterlijk veel. Ze begint vroeger dan normaal bv. Deze maand alleen al 50 overuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze zit altijd thuis zeg je. Maar ze ontvlucht haar woonplek? Dat klopt dus niet he?
Dan zou naar jou vluchten toch heerlijk zijn?
Plus ze werkt 6 dagen, maar wel maar gewone uren. Ik werk er 12 achter elkaar en zou nog steeds afspreken met iemand als ik m graag zou willen zien.
Hou jezelf aub niet voor de gek..
Ja, moet ik ook doen en ik gun haar het beste met die 'vriend' van haar. Ik heb die hele gozer nog nooit gezien of ontmoet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Zoek gewoon iemand anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |