50 minuten reizen voor een potje poolen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dankjewel voor je advies!
Ik vind dit dus grotendeels ook. Ze zegt zelf dat ze een 'hele diepe connectie' met mij heeft en ik misschien gevoelens door elkaar haar, dat laatste zou best kunnen. Ik vind haar wel echt leuk, dat zeker.
Ik heb haar liever als goede vriendin in mijn leven dan als boze ex. Alleen ik heb het idee dat ze het 'spannend' vindt om 1 op 1 met mij af te spreken. Al zei ze laatst wel als ik binnekort jouw kant op kom gaan we even ergens een potje poolen.
Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:33 schreef aquawoman het volgende:
Ik ben denk ik in het verleden wel eens zoals dat meisje geweest. Ik heb vriendschappen met mannen gehad die hadden aangegeven dat zij graag meer wilden.
Achteraf gezien vind ik dat ik egoïstisch gehandeld heb - het is fijn als iemand je leuk vindt en er altijd voor je is en leuke dingen met je wil doen en naar je wil luisteren. Daarom heb ik het niet direct afgekapt in die tijd.
Maar voor iemand die wel verliefd is is het denk ik naar om steeds een beetje hoop te krijgen en dan weer gekwetst te worden.
Kies voor jezelf en kap het contact af. Ze is niet verliefd op je en gaat dat helaas ook niet worden.
Ja 50 minuten, iets minder.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
50 minuten reizen voor een potje poolen?
Laat je niet voor de gek houden.
Ze houdt iets geheim.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ja 50 minuten, iets minder.
Wat ik zeg, jk wil ook best haar kant opkomen maar ze wil zelf op eigen initiatief deze kant op komen.
Wat ik vaag blijf vinden: waarom 'besteed' ze zoveel aandacht aan mij? Ik krijg al weken goedemorgen appjes. Ze belt me soms meerdere keren op een dag. Misschien omdat ze mij gewoon heel erg waardeert als vriend en bang is mij kwijt te raken.
Heeft ze je al om geld gevraagd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ja 50 minuten, iets minder.
Wat ik zeg, jk wil ook best haar kant opkomen maar ze wil zelf op eigen initiatief deze kant op komen.
Wat ik vaag blijf vinden: waarom 'besteed' ze zoveel aandacht aan mij? Ik krijg al weken goedemorgen appjes. Ze belt me soms meerdere keren op een dag. Misschien omdat ze mij gewoon heel erg waardeert als vriend en bang is mij kwijt te raken.
Dat was mijn volgende vraagquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze je al om geld gevraagd?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe vaak en wanneer heb je haar verteld dat je wat voor haar voelt?
In je OP geef je aan dat je dat aangaf direct nadat jullie elkaar leerde kennen: "Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik haar wel zag zitten"
Maar nu beweer je plots dat je dit gedaan hebt nadat ze wat met die collega begonnen is, wat als je woorden goed begrijp net drie weken terug ligt (en in drie weken zich razendsnel ontwikkeld heeft van 'dronken met een collega wat zoenen op een feestje' naar een vaste relatie).
Sowieso vind ik dat drie-weken-verhaal ook ergens weinig geloofwaardig... zeker aangezien je aangegeven hebt dat ze eerder ook al ontwijkend en onvolledig iets beweert had over haar liefdesleven ("Later hoorde ik pas dat het nooit wat tussen hen is geworden"); Waarom denk je nu wel dat ze heel up-to-date jou over alle intieme details correcte info geeft?
Ze wil wel met me afspreken maar ze is heel veel aan het werk a 6 dagen in de week. Dit klopt ook gewoon, ze zit de hele avond thuis en heeft nou niet echt een heel uitgebreid sociaal leven zeg maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit. Dit levert jou niets op. Ze wil niet eens met je afspreken. Maar kan wel iedere dag een uur videobellen met je? Dan kan je toch ook een uurtje bij haar langs gaan? Kost haar geen seconde extra. Ga door met je leven.
Nee integendeel. Ze bood laatst aan wat over te maken!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze je al om geld gevraagd?
Dit ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit. Dit levert jou niets op. Ze wil niet eens met je afspreken. Maar kan wel iedere dag een uur videobellen met je? Dan kan je toch ook een uurtje bij haar langs gaan? Kost haar geen seconde extra. Ga door met je leven.
Mwhoa, ik snap de reactie maar ik denk persoonlijk van niet. Ze zit echt in een hele erge klotesituatie buiten haar eigen schuld om.quote:
Waren dat wel echt haar oom en haar oma?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Mwhoa, ik snap de reactie maar ik denk persoonlijk van niet. Ze zit echt in een hele erge klotesituatie buiten haar eigen schuld om.
Ze heeft me echt heel erg door een zware tijd van mij heen geholpen! Ze heeft me zelfs aan haar oom voorgesteld en aan haar oma!
Dan kan ze hem peren wanneer het haar uit komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
maar ze wil zelf op eigen initiatief deze kant op komen.
Nogmaals, het kost haar geen seconde extra als jij naar haar toe zou komen. Ze wil niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
[..]
Ze wil wel met me afspreken maar ze is heel veel aan het werk a 6 dagen in de week. Dit klopt ook gewoon, ze zit de hele avond thuis en heeft nou niet echt een heel uitgebreid sociaal leven zeg maar.
Mwhoa, dat is 2 uur reistijd heen en terug. Ze werkt 6 dagen in de week van 10 tot 6.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit ook.
Uurtje videobellen elke dag.
Maar zo druk.
En dan toch 50 minuten reizen om een potje te gaan poolen.
Als jij daarheen gaat bespaart ze meer tijd.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:27 schreef DerekB het volgende:
[..]
Dan kan ze hem peren wanneer het haar uit komt.
Ja zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
Waren dat wel echt haar oom en haar oma?
Er zitten zoveel rode vlaggen in dit verhaal ....
Mwhoa dan zou ik op mijn vrije dag/avonden lekker mak-an doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Mwhoa, dat is 2 uur reistijd heen en terug. Ze werkt 6 dagen in de week van 10 tot 6.
Dit ja, hoeveel rode vlaggen heb je nodig dat je al meerdere malen 2e keuze bent geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:11 schreef Lenny77 het volgende:
Opgelet: tough love in de volgende tekst.
Jij bent haar klaagbaak en degene die haar een goed gevoel over zichzelf geeft.
Meer niet.
Ik zou er mee stoppen.. dit gaat alleen maar nog meer pijn doen.
Jullie hebben elkaar 3 keer per ongeluk gezien. De rest zegt ze af.
Ze wil niets met je.. ze vind het niet te spannend om af te spreken: ze voelt gewoon niets voor je op relationeel gebied.
Wie doet dat trouwens? Vertellen hoe ze oooh zo verliefd is op een ander tegen degene die verliefd op jou is. Ik vind dit vrij hard.
(Heb ik het juist als ik denk dat zij vooral heel veel praat tijdens het bellen en jij enkel luistert?)
Ze ligt vaak al om 9 of 10 uur te slapen als ze de volg3nde dag moet werken. Haar werk is haar leven, ze videobellen me terwijl ze in de bus zit bij, de cafetaria is, als ze boodschappen aan het doen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Mwhoa dan zou ik op mijn vrije dag/avonden lekker mak-an doen.
En kom maar in mijn woonplaats poolen.
Tweede keus inderdaad, maar volgens mij ben ik nooit een keuze geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit ja, hoeveel rode vlaggen heb je nodig dat je al meerdere malen 2e keuze bent geweest.
Lees je eigen geschreven teskt nog eens en zoek iemand die niet dit soort gezeik met zich meebrengt.
Dat kan maar dan moet ze daarin naar jou gewoon eerlijk zijn en niet als er wat aan de hand is bij jou komen 'uithuilen'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Tweede keus inderdaad, maar volgens mij ben ik nooit een keuze geweest.
Ze ziet verder ook niemand behalve haar oom en oma. Ze leeft voor haar werk.
Wat ik mij dan afvraag: waarom besteed ze zoveel tijd aan mij. Zo bijzonder ben ik niet.
Je bent gewoon reserve. Uithuilvriend. Praatpaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:18 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ze ligt vaak al om 9 of 10 uur te slapen als ze de volg3nde dag moet werken. Haar werk is haar leven, ze videobellen me terwijl ze in de bus zit bij, de cafetaria is, als ze boodschappen aan het doen is.
Wat ik ook best vreemd vind. Is dit iets wat 'normale' vrienden bij elkaar doen. Ze heeft die collega die 10 minuten van haar af woont 2 keer buiten werktijd gezien.
Ik moet iets verduidelijken denk ik. Ze had een feestje van een andere collega ik denk 3 maanden terug, daar was die jongen met wie ze nu een 'relatie' heeft ook en daar hebben die twee met elkaar gezoend toen had hij dus nog een relatie. Zij had gesolliciteerd als manager en is dat ook geworden en is dus nu zijn leidinggevende. Ze is al een keer mee uitgevraagd door een andere collega en die stookt nu tussen hun. Komt nog bij dat de ex-vriendin van die jongen waar ze nu een 'relatie' mee heeft die jongen dus stalked.
In feite komt het er op neer dat die jongen en collega met wie ze nu een 'relatie' heeft puur kent via het werk en de vonk wederzijds oversloeg. Ze vindt hem echt leuk maar ze hebben al wel het nodige gezeik gehad.
Dus ik krijg niet echt hoogte van haar. Ik denk dat ze ergens bang is mij als vriend kwijt te raken en ik vind haar reactie ook heel netjes: je bent een superleuke jongen maar ik ben nu gewoon op iemand anders verliefd. Natuurlijk vind ik dat niet leuk om te horen en word ik daar wat jaloersig van! Maar ik vind ook wel weer iemand anders denk ik dan.
Nou, ze heeft zelf meerdere keren aangegeven als het om die collega van haar ging dat ze eerst er 'misschien beter met mij niet over kan hebben'. Ze weet dat ik die gevoelens heb op dit moment en ze gaat er heel relax mee om vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan maar dan moet ze daarin naar jou gewoon eerlijk zijn en niet als er wat aan de hand is bij jou komen 'uithuilen'.
Je kan er vergif op innemen dat als je zelf iemand anders tegenkomt zij de jaloerse vriendin gaat uithangen omdat ze zelf die aandacht niet meer krijgt.
Snap uberhaupt niet waarom je dat accepteert, het lijkt mij nogal veel eenrichtingsverkeer en gezeik over haar partners/vreemdgangers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |