quote:After the first semi-final, five artists have qualified to the final of Supernova 2026: De Mantra, Elpo, Emilija, Kautkaili and Tikasha Sakama.
Five more finalists will be chosen next week, and then a wildcard may be awarded to the best non-qualifier.
Het voelt alsof ze het veel te hard probeert. Ik geloof haar niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:03 schreef Momo het volgende:
Eurofans zijn allemaal fan van haar, maar ik snap het niet zo.
Eensquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:28 schreef Sableheart het volgende:
nummer 10 was repetetief en irritant.
Maar blijft daardoor wel beter hangen dan nummer 11quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:28 schreef Sableheart het volgende:
nummer 10 was repetetief en irritant.
Hier gaat mijn aandacht meteen weg inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar blijft daardoor wel beter hangen dan nummer 11
Ik hoor alles hier voor het eerst, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Nummer 12 is wel intressant. Robert is een van de jongens van Citi Zeni (ja die van eating vegies and pussy).
hij blijft hangen, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet of het goed is maar het blijft wel hangen
Volgens mij pure bait om mensen te laten stemmenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:55 schreef CarloV het volgende:
Eigenlijk wel gek dat je na het derde nummer al een tussenstand laat zien, sta ja al onderaan als je eigenlijk nog moet zingen. We hebben nu ook pas net het laatste nummer gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |