abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:19:30 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219127862
Marco gebruikte ook het woord connotatie. Ook een woord dat je nooit tegenkomt en hij gebruikte het nog verkeerd ook.

Marco is duidelijk (goed?) voorbereid door zijn advocaten:

- Vertel dat het daar normaal was en dat je daarom maar meedeed om niet vreemd over te komen.
- Vertel dat je Italiaan bent, knuffelig bent, en
- dat je er voor haar wilde zijn vanwege het gemis van haar vader
- dat vooral die moeder de situaties iedere keer pushte; het kwam bij haar vandaan niet vanuit jou
- vertel dat dat meisje iedere keer het initiatief nam door op jouw schoot te gaan zitten. Jij reageerde slechts omdat zij het nodig had.
pi_219127864
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe weten we dat er grote tieten op bed lagen? Wordt de grootte van de jetsers besproken op zo'n rechtszaak?
Daar kan je online foto's van vinden. En zonder er een verdere erotische of seksuele lading aan te willen geven, wat ik gezien heb waren de borsten niet van het formaat erwt op een plank.

Maar er is door alle partijen al toegegeven dat ze naakt in bed lag, dus dat weten we inderdaad.
pi_219127865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[poll=9368]
Ik ben team normaal, mag dat ook?
pi_219127868
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is ook gewoon dat als je met een 15 jarige praat je merkt dat het een kind is en dan verdwijnt de lust wel.

Dat je een jonge meid ziet lopen en daar vunzige gedachtes bij krijgt vind ik verder niet zo schokkend. Heb ik ook wel eens. Al schat ik leeftijden heel slecht in. Dan denk ik dat iemand 15 is en stapt ze doodleuk in een auto en rijdt ze weg... :)
Wat lees ik :')
pi_219127869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En Borsato heeft in de beleving van veel mensen over een paar jaar "alleen maar een beetje gestreeld bij een meisje wat door haar moeder als een presenteerblaadje werd aangereikt".

Ben het overigens helemaal met je eens dat het walgelijk is en we Borsato, mits schuldig, definitief moeten cancellen. Maar dat zouden we ook met Lil'KLeine moeten doen. van Nieuwkerk is voor mij persoonlijk meer een twijfelgeval, daar ging het voornamelijk (of enkel) om woord en gebaar.

Maar ik ken Nederland ondertussen. Als Adolf H. morgen nog blijkt te leven dan weten we zijn daden ook wel te vergoelijken met zijn allen.

Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van tijd en hoeveel effort iemand die terug wil keren erin steekt.
Als jij Nederland zo goed kent, weet je dat we hier een rechtbank hebben welke een oordeel geeft over Marco. De rechter bepaalt de strafmaat, niet jij.
pi_219127875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En Borsato heeft in de beleving van veel mensen over een paar jaar "alleen maar een beetje gestreeld bij een meisje wat door haar moeder als een presenteerblaadje werd aangereikt".

Per saldo is dat toch wat er is gebeurd. De aanklacht luidt ook niet "seksueel misbruik, verkrachting etc". Hij erkent haar gestreeld te hebben vanuit een niet seksueel bedoelde context, en ook niet tussen haar benen. Dan kom je toch al gauw op het interpretatievlak als daar het keiharde bewijs voor ontbreekt.

Dat het voor de rest best een clusterfuck aan onderlinge verstandhoudingen was lijkt me wel duidelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:21:57 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219127876

Ben benieuwd wat zijn dochter allemaal denkt nu
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:22:28 #283
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219127878
Als Marco gewoon zijn bek had gehouden en het op een smaad & laster campagne voor geld had gegooid. Dan had hij morgen weer in een volle arena gestaan.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:22:31 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219127879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 11:59 schreef DrDentz het volgende:
Maar de familie van Marco zit hier in een ruimte naar te kijken, daar moet de sfeer ook wel apart zijn als ze dit nieuw horen
Dat dacht ik ook al. Vooral die Jada was zeer stellig in het steunen van haar vader.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219127886
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook al. Vooral die Jada was zeer stellig in het steunen van haar vader.
Ja, die kent dat gekke wijf natuurlijk ook al haar hele leven.
pi_219127890
quote:

[..]
Hoe weten we dat er grote tieten op bed lagen? Wordt de grootte van de jetsers besproken op zo'n rechtszaak?
Ja, dat is al een paar keer benoemd, de moeder zegt ook dat dochterlief de mooiste borsten heeft.
pi_219127892
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:15 schreef Andromache het volgende:

[..]
Wat ik bedoel, is dat dit mij doet denken aan grooming door ouders die extreme fans zijn.
Dat werd inderdaad al meerdere keren door andere users (en mezelf) benoemd.
pi_219127894
quote:

[..]
Het is ook gewoon dat als je met een 15 jarige praat je merkt dat het een kind is en dan verdwijnt de lust wel.

Dat je een jonge meid ziet lopen en daar vunzige gedachtes bij krijgt vind ik verder niet zo schokkend. Heb ik ook wel eens. Al schat ik leeftijden heel slecht in. Dan denk ik dat iemand 15 is en stapt ze doodleuk in een auto en rijdt ze weg... :)
ok JohnDDD
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:25:28 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219127899
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:15 schreef Andromache het volgende:

[..]
Wat ik bedoel, is dat dit mij doet denken aan grooming door ouders die extreme fans zijn.
En ik vermoed ook labiliteit van die moeder omdat ze haar man verloren was en het gat probeerde op te vullen met een soort zieke vorm van aandacht voor haar en haar dochter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:25:55 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219127904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Per saldo is dat toch wat er is gebeurd. De aanklacht luidt ook niet "seksueel misbruik, verkrachting etc". Hij erkent haar gestreeld te hebben vanuit een niet seksueel bedoelde context, en ook niet tussen haar benen. Dan kom je toch al gauw op het interpretatievlak als daar het keiharde bewijs voor ontbreekt.

Dat het voor de rest best een clusterfuck aan onderlinge verstandhoudingen was lijkt me wel duidelijk
En wat vind je van het feit dat hij niet gezegd heeft dat ze zich kon aankleden of dat het niet normaal is om de haverklap de BH uit te trekken?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219127905
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja, dat is al een paar keer benoemd, de moeder zegt ook dat dochterlief de mooiste borsten heeft.
Heel normaal om te zeggen.
pi_219127907
Marco heeft nooit zijn vreemdgaan ontkent, waarom zou dit op dat kind willen duiken, als er elk concert genoeg in de rij stonden?
pi_219127911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:20 schreef DefKu het volgende:

[..]
Wat lees ik :')
Jij vindt het raar dat ik vind dat het wat raar is om als volwassen man seksueel contact te zoeken met tieners?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:26:50 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219127912
quote:

[..]
Ja, die grootte is besproken.
pi_219127913
Zou Herman Brood het ooit met een 16-jarige fan gedaan hebben?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:27:24 #296
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219127914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
Als Marco gewoon zijn bek had gehouden en het op een smaad & laster campagne voor geld had gegooid. Dan had hij morgen weer in een volle arena gestaan.
Daar was iets teveel bezwarend materiaal voor denk ik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219127915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:17 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Bij het zien van die kudde jetsers voor het raam, half naakte puber met ontblootte borsten in een onesie, moeders die graag haar benen vakkundig spreidde. Hij zal het oh zo moelijk hebben gehad.

A fijn. Marco is een smeerbeer. Je gaat niet bij een naakt meisje van 15 op het bedrand zitten en troosten ( zoals het zelf genoemd werd)

Moeders had hier als ouder toch ingrijpen en erkennen dat dit niet normaal en of gezond is. En ga zo maar door.
Ik vind het toch echt in beide gevallen gruwelijk fout en vies.
Wat een beetje kwijtraakt in het hele verhaal is dat dit om een lange periode gaat waarin dat meisje op het eind 20 was, ik denk dat dat tietenverhaal voor het raam dan ook (hopelijk) was toen ze al meerderjarig was.
pi_219127918
quote:

[..]

Het is ook een heel natuurlijke situatie, gek genoeg. De natuur heeft heel lang geleden in de evolutie al bepaald dat vrouwen rond een bepaalde leeftijd vormen en rondingen krijgen zodat ze als gewild object worden gezien door de mannen. Dit alles om de voortplanting te stimuleren en daarmee het menselijk ras in stand te houden. Toen we, nog niet eens zo heel lang geleden zelfs, een levensverwachting hadden van zo'n 35-40 jaar was het natuurlijk ook heel logisch om op veel jongere leeftijd ons voort te planten.

Langzaam hebben we als maatschappij bepaald dat er bepaalde grenzen zijn waar we ons aan willen houden. Mede veroorzaakt door een hogere levensverwachting en feit dat we kinderen veel meer ruimte geven om kind te zijn (vroeger werkte men al op jonge leeftijd mee op de boerderij bijvoorbeeld).

En dat is nu net waar de moeilijkheid zit. Het is niet vreemd dat een man, van welke leeftijd dan ook, bepaalde (ik noem het maar even heel bot) geile gevoelens krijgt bij het zien van een lichamelijk ontwikkelde vrouw. Dat zit in onze natuur en onze genen. Maar ons gezonde verstand, het morele kompas, zou ons moeten doen besluiten of we wel of niet iets doen met deze gevoelens.

Normale mensen kunnen deze gevoelens een plek geven en ze verder negeren. Andere mensen kunnen dit niet zo goed. En daarom staat Borsato nu voor het hekje :)
pi_219127919
Marco B: zijn muziek is geen rock & roll, maar zijn levensstijl blijkbaar wel
pi_219127921
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Zou Herman Brood het ooit met een 16-jarige fan gedaan hebben?
Zou zomaar kunnen. Vergis je niet, die had zijn roem vooral in een tijd dat de minimum leeftijd nog 12 jaar was, al was tussen de 12 en 16 toen een klachtdelict. Andere tijd, kun je niet 1:1 vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')