abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:10:49 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219127810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:56 schreef Joppiez het volgende:
Vreemde relatie tussen deze familie en Borsato. Een meid van 15 kan er ook gewoon wel leuk uitzien, maar hij liet zich waarschijnlijk te veel meeslepen door zijn fantasietjes.

Mijn dochter ligt naakt boven, kun je haar troosten? Pff. Als zijn ex vrouw dit allemaal leest zal ze wel even moeten braken denk ik.
Marco's kinderen waren deze ochtend nog volledig 'Team Marco', ik ben benieuwd hoe sterk dat team nu nog is... of de oogkleppen zijn heel dik.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Sport dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:10:57 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219127811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:09 schreef Gibson88 het volgende:
Wtf wat is dat voor een verknipt gezin :') Zit in grote lijnen het verslag mee te lezen. De tering. Van alle kanten gruwelijk fout. Marco had di-rect op moeten stappen en vertrekken.
Hij dacht natuurlijk Afscheid nemen bestaat niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:11:05 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219127813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hoe heet dat syndroom dat je denkt dat jij het allemaal wel op kunt lossen en je verantwoordelijk wil voelen. Daar lijkt het namelijk sterk op. Maar hij heeft inderdaad wel zowat alle rode vlaggen gemist die er waren.
Een soort vadercomplex of redderssyndroom.
pi_219127814
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:09 schreef Benny het volgende:

[..]
Toch bleef hij. Toch ging hij erin mee en deed mee.

Maar daar draaien we voor het gemak even omheen :')
De spanning?
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:11:18 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219127816
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Stop hiermee.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219127817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat hij is ingegaan op de avances van die moeder en andere volwassen vrouwen, ok. Maar nee, het is niet normaal om als 47 jarige kerel een 15 jarige seksueel te benaderen. Ja, het kan nog best wel eens zijn dat je een 15 jarige op afstand ziet en dan denkt 'mooie meid', maar daadwerkelijk seksueel benaderen... nope.
Denk dat veel mannen geregeld een vrouw op straat zien en dan denken "wow, daar kan ik wel een beschuitje mee eten". Maar die denken gelukkig verder na en als ze beseffen dat het een grens overgaat dan gebeurd er niks behalve die gedachte. En die grens is niet enkel een leeftijdsgrens natuurlijk. Dat is een moreel kompas wat aangeeft of iets wel of niet geoorloofd is.
pi_219127818
quote:

[..]
Hahahahja
-nee-
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:12:05 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219127819
quote:
Het is allemaal ZIJ bij Marco.
Dat is hem door beide Knoops ingegeven.

Het woord mores had Marco zes jaar geleden nog nooit van gehoord en kwam niet in zijn hits voor.
pi_219127821
Twee vingers in je ... komop komop

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219127823
POLL
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:12:42 #261
367000 roos94
pi_219127824
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Marco's kinderen waren deze ochtend nog volledig 'Team Marco', ik ben benieuwd hoe sterk dat team nu nog is... of de oogkleppen zijn heel dik.
Al die kinderen hebben een soortvan carriere opgebouwd vanwege hun achternaam en hun volledige inkomen teert daarop. Tuurlijk blijven ze achter pappie staan.
pi_219127825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:01 schreef GereDathan het volgende:
Dat zie je ook duidelijk terug in bijvoorbeeld de top 2000, daar staat Borsato steevast in met zo'n 10 nummers per jaar. Het boeit een groot deel van Nederland geen reet wat hij gedaan zou hebben.
Zou de NPO die niet kunnen royeren? De BBC heeft recentelijk ook geen Gary Glitter beelden meer vertoond bij Top of the Pops
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:12:47 #263
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219127826
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_219127829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar we weten ook niet of dat waar is.

Niemand heeft hem beticht dat hij iemand 'verkacht' heeft of dat er echt van penetratie sprake was.

Iets dat hem meermaals op een presenteerblaadje blijkbaar is aangeboden. Juist dat maakt het vreemd.
Of hij inderdaad ingegaan is op die avances weet ik niet, maar we weten dat hij wel eens vreemd ging, dus dat vind ik allemaal niet zo boeiend. Volwassenen onder elkaar. Al was Maan als de geruchten kloppen indertijd ook wel erg jong.

Mijn punt is meer dat ik denk dat heel veel fokkers wel verstandig genoeg zijn om zich niet te laten verleiden door een 15 jarige die 30 jaar jonger is.
pi_219127830
quote:

[..]
Die zullen dit allemaal al wel weten lijkt me zo...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:13:37 #266
367000 roos94
pi_219127831
quote:
Andre was een pedofiel en dat boeit niemand want wordt nog steeds in alle kroegen gedraaid elke dag.
pi_219127832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:12 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is hem door beide Knoops ingegeven.

Het woord mores had Marco zes jaar geleden nog nooit van gehoord en kwam niet in zijn hits voor.
Terecht punt en mooie maatstaaf
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:15:15 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219127841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Andre was een pedofiel en dat boeit niemand want wordt nog steeds in alle kroegen gedraaid elke dag.
Wat ik bedoel, is dat dit mij doet denken aan grooming door ouders die extreme fans zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_219127844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
Voor mijn gevoel is er 1 ding wat niet klopt/of wat op zijn minst heel vreemd is.

Als je als geile man het allemaal zo voorgeschoteld krijgt:
- naakte vrouw met grote tieten op bed
- toegestuurde sekstapes
- Zes vrouwen die met blote tieten voor je gaan staan
- vrouwen die op je schoot komen zitten en met jou willen knuffelen
- een fanclub waarvan er een behoorlijk aantal vrouwen het met hem willen doen

En je wordt dan nog niet beticht dat je er 1 hebt doorgehaald omdat je je niet langer kon inhouden dan verbaast mij dat gruwelijk.

Ik vermoed toch dat elke willekeurige Fok!er er voor was gevallen.
Hoe weten we dat er grote tieten op bed lagen? Wordt de grootte van de jetsers besproken op zo'n rechtszaak?
pi_219127845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de walging en de consensus is over het met je tengels aan kleine meisjes zitten.

Lil Kleine heeft vergeleken daarmee "alleen maar" zijn partner mishandeld, en dat is een volwassen vrouw die nogal wat antipathie teweegbrengt zelf, zoals trouwens veel slachtoffers van huiselijk geweld overkomt want dat zijn dan domme trutten die maar gewoon weg hadden moeten gaan en zie je wel wat een tokkie nu heeft ze weer een Antilliaan.

Matthijs van Nieuwkerk heeft "alleen maar" naar gedaan tegen zijn werkomgeving en een beetje seksueel geïntimideerd en dat zijn ook volwassen mensen die dan om de oren krijgen dat ze niet zo'n sneeuwvlok moeten zijn.
En Borsato heeft in de beleving van veel mensen over een paar jaar "alleen maar een beetje gestreeld bij een meisje wat door haar moeder als een presenteerblaadje werd aangereikt".

Ben het overigens helemaal met je eens dat het walgelijk is en we Borsato, mits schuldig, definitief moeten cancellen. Maar dat zouden we ook met Lil'KLeine moeten doen. van Nieuwkerk is voor mij persoonlijk meer een twijfelgeval, daar ging het voornamelijk (of enkel) om woord en gebaar.

Maar ik ken Nederland ondertussen. Als Adolf H. morgen nog blijkt te leven dan weten we zijn daden ook wel te vergoelijken met zijn allen.

Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van tijd en hoeveel effort iemand die terug wil keren erin steekt.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:17:15 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219127854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het trieste hiervan is dat het allemaal post mortem aan het licht kwam door dat labiele wijf van hem die nu met haar kinderen in de clinch ligt.

Ander verhaal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219127855
quote:

[..]
Kinderen staan, over het algemeen, vierkant achter hun ouder. Dus dat lijkt mij logisch en straks ook nog het geval. En zeker een beroemde vader ga je als kind niet afvallen.

Er zijn in deze zaak, zoals zo vaak, enkel maar verliezers.
pi_219127856
quote:

[..]
Bij het zien van die kudde jetsers voor het raam, half naakte puber met ontblootte borsten in een onesie, moeders die graag haar benen vakkundig spreidde. Hij zal het oh zo moelijk hebben gehad.

A fijn. Marco is een smeerbeer. Je gaat niet bij een naakt meisje van 15 op het bedrand zitten en troosten ( zoals het zelf genoemd werd)

Moeders had hier als ouder toch moeten ingrijpen en erkennen dat dit niet normaal en of gezond is. En ga zo maar door.
Ik vind het toch echt in beide gevallen gruwelijk fout en vies.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 28-10-2025 13:26:38 ]
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:18:22 #274
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219127857
quote:
Marco herhaalt dat hij walgt van deze beschuldiging. ,,Afgelopen zes jaar heb ik geen dag goed geslapen. Het feit alleen al, dat ik mij hier moet verantwoorden, is iets wat mijn eigen voorstellingsvermogen te buiten gaat."
Je bent willens wetens wild gaan dansen rond het vuur en hebt je handen, haar en trui er boven gehouden, en bent nu verbaasd dat je in het fikkie bent beland.

Echt heel erg dom _O-
Makkelijk eerste
pi_219127860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 13:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Denk dat veel mannen geregeld een vrouw op straat zien en dan denken "wow, daar kan ik wel een beschuitje mee eten". Maar die denken gelukkig verder na en als ze beseffen dat het een grens overgaat dan gebeurd er niks behalve die gedachte. En die grens is niet enkel een leeftijdsgrens natuurlijk. Dat is een moreel kompas wat aangeeft of iets wel of niet geoorloofd is.
Het is ook gewoon dat als je met een 15 jarige praat je merkt dat het een kind is en dan verdwijnt de lust wel.

Dat je een jonge meid ziet lopen en daar vunzige gedachtes bij krijgt vind ik verder niet zo schokkend. Heb ik ook wel eens. Al schat ik leeftijden heel slecht in. Dan denk ik dat iemand 15 is en stapt ze doodleuk in een auto en rijdt ze weg... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')