Op andere vlakken genoeg, maar ik zet daarna wel een prima ontbijtje neer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op andere vlakken ook nooit klachten? Zou Max nu vragen.
Alleen als ze slecht luistert!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Jaja, Leon slaat een vrouw na 2 dates.
Liever een penis in de kontquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man brengt de boodschap hard
Spectrum confirmed
@Sapstengel heeft net een dibs gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Als Kalliny nou een jaar of 35 zou zijn zou ik er voor gaan
En zelf vooral niet zien waar dit kneltquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef DKUp het volgende:
Studie rond duurzaamheid
Ze is dol op de wereldreizen
Heel
Erg
Goed
Dat is standaard zo volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef DKUp het volgende:
Studie rond duurzaamheid
Ze is dol op de wereldreizen
Heel
Erg
Goed
Idd versta d'r niks van. ga lekker in apenheul gillen ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Poefbank het volgende:
Denies aan het schreeuwen op de achtergrond
Dit ben ik in een notendop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nee het milieu maar wel zoveel mogelijk reizen, avocado's eten en kleding van de Primark dragen.
Die watersnoodrampen, orkanen en verbrande huizen gaan we toch niet meer meemaken. Geniet van 't leven.quote:
Ja 39quote:
Direct daarna: "en je ouders?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Dat is toch wel zo raar. gewoon METEEN als eerste vraag: wat voor werk doe je
Keer eens wat anders dan of alles goed isof je de zenuwen hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Dat is toch wel zo raar. gewoon METEEN als eerste vraag: wat voor werk doe je
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
Oh berichten komen weer eens niet aan???
Oh is dat vandaag. Gelukkig maar dat fd door gaat dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
FD en verkiezingen
heerlijk avondje
Haai haaiquote:
Dode fretquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |