Betrouwbare man hoor die Frans :’)quote:De NPO-talkshow Pauw en De Wit heeft lijsttrekker Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA zondagavond afgezegd omdat hij eerder op de avond al in NPO-talkshow Eva zat. Dat zei presentator Jeroen Pauw aan het begin van het programma.
"We hadden eigenlijk lijsttrekker Frans Timmermans aan tafel zitten", zei Pauw. "Die hadden we uitgenodigd en die had toegezegd te komen. Die had beloofd de hele avond voor ons vrij te houden en dan 's avonds bij ons aan tafel te zitten. Maar toen zagen we opeens een paar dagen geleden de aankondiging van Eva Jinek en zagen we dat hij daar zat."
Daarom wilde Pauw en De Wit zondagavond niet meer met Timmermans praten: "Wij hebben gezegd: oké, als je je niet aan de afspraak houdt, dan moeten we onze afspraak maar afzeggen", aldus Pauw.
In de verkiezingsspecial van Eva Jinek, die normaal niet op zondag uitzendt, namen zondagavond Timmermans en Henri Bontenbal het tegen elkaar op.
Nou ja, over wilders en trump worden ook van iedere natte scheet topics geopend met gejankhuil.quote:
Triest slachtoffergejankquote:Op maandag 27 oktober 2025 02:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, over wilders en trump worden ook van iedere natte scheet topics geopend met gejankhuil.
Dan zie ik je weer niet klagen, eerder meeposten met je vriendjes.
Echt hè, ze snappen nog steeds niet dat meneer Trump helemaal niets met Nederland te maken heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2025 02:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, over wilders en trump worden ook van iedere natte scheet topics geopend met gejankhuil.
Dan zie ik je weer niet klagen, eerder meeposten met je vriendjes.
Als deze man ademt, liegt hij al.quote:Op maandag 27 oktober 2025 00:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)ege-optreden-bij-eva
[..]
Betrouwbare man hoor die Frans :’)
Amerikanen lopen altijd een paar jaar voor op ons. Als ze daar een liegende meneer met fascistische trekjes aan de macht brengen kun je er vergif in opnemen dat er een groot aantal Nederlanders hetzelfde gaat willen. Bij de vorige verkiezingen waren er al een record aantal debieltjes die dachten dat de verkiezingen van de PVV gestolen gingen worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 06:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt hè, ze snappen nog steeds niet dat meneer Trump helemaal niets met Nederland te maken heeft.
Alles voor de macht, dat zagen we bij zijn glibberige toespraak na MH17 al.....quote:Op maandag 27 oktober 2025 06:34 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Als deze man ademt, liegt hij al.
Pauw heeft Paternotte ook flink aangepakt. Kennelijk is Timmermans een bange man als er iemand tegenover hem zit die scherp is. Bij Jinek hoef je daar niet bang voor te zijn want dat is een lichtgewicht.quote:Op maandag 27 oktober 2025 00:59 schreef RotatoR het volgende:
Timmermans is nog steeds butthurt vanwege dat MH17 interview.
Hij heeft ook gezegd dat er een azc op 5 minuten fietsen van zijn huis zit, terwijl dat 10 minuten fietsen isquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:52 schreef Aberkullie het volgende:
Ik twijfelde nog maar als dit alles is wat er over Frans te vinden valt ga ik toch op hem stemmen.
Bedankt voor de research @:ts
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat er een azc op 5 minuten fietsen van zijn huis zit, terwijl dat 10 minuten fietsen is
quote:Op maandag 27 oktober 2025 01:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moet sowieso nooit bijop Eva Jinek gaan zitten.
Van Niels?quote:
Waar heb je dat uit op gemaakt?quote:Op maandag 27 oktober 2025 06:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amerikanen lopen altijd een paar jaar voor op ons. Als ze daar een liegende meneer met fascistische trekjes aan de macht brengen kun je er vergif in opnemen dat er een groot aantal Nederlanders hetzelfde gaat willen. Bij de vorige verkiezingen waren er al een record aantal debieltjes die dachten dat de verkiezingen van de PVV gestolen gingen worden.
Voor een recent slanke God als Timmermans is dat gewoon 5 minuten hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat er een azc op 5 minuten fietsen van zijn huis zit, terwijl dat 10 minuten fietsen is
Nee van jou. Kritiek kan nooit zelfstandig zijn, maar moet altijd gerelateerd worden aan het grote onrecht tegen superstoer en tegelijkertijd ook altijd heel zielig rechts.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van Niels?
Na, daar zit 'hypocriet' nog bij.
Net als bij jou trouwens met deze post.
Als er iets over Wilders, Eerdmans, Caroline o.i.d. valt te posten staan jij en je vriendjes vooraan.quote:
Zeker man.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor een recent slanke God als Timmermans is dat gewoon 5 minuten hoor.
[..]
Nee van jou. Kritiek kan nooit zelfstandig zijn, maar moet altijd gerelateerd worden aan het grote onrecht tegen superstoer en tegelijkertijd ook altijd heel zielig rechts.
Dan heb je vast wel een bron waaruit dat blijkt.quote:
Want jij en POL schuimbekken nooit op Geert, Caroline etc. terwijl jullie nooit op ze stemmen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:31 schreef Isdatzo het volgende:
Haha kijk al die mensen die toch nooit op Timmermans gingen stemmen doen alsof ze héél verontwaardigd zijn.
Natuurlijk welquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want jij en POL schuimbekken nooit op Geert, Caroline etc. terwijl jullie nooit op ze stemmen?
Mooi.quote:De morele superioriteit die jij en anderen jezelf weer aanmeten in dit topic is lachwekkend.
Oh ja, dan gaat het ergens over. Quod erat demonstrandum.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar meestal gaat het dan ergens over.
[..]
Mooi.
Wat bazel je allemaal toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Timmermans zijn conditie is de beste die een dokter ooit heeft gezien.
Cope lach.
Zeker man.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het ergens over. Quod erat demonstrandum.
Met zijn cognitieve functies is ook niets mis. Person woman man camera tvquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Timmermans zijn conditie is de beste die een dokter ooit heeft gezien.
Cope lach.
Stuitend hypocriet eerder.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want jij en POL schuimbekken nooit op Geert, Caroline etc. terwijl jullie nooit op ze stemmen?
De morele superioriteit die jij en anderen jezelf weer aanmeten in dit topic is lachwekkend.
Hey!quote:
Ik zie dat het lastig blijkt om mee om te gaan dat je ondanks je superieure politieke overtuiging ook gewoon tot de mortals behoort.quote:
Huh? Ik dacht dat we vriendjes waren 🥺quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stuitend hypocriet eerder.
En niet serieus te nemen.
Het *leave the timmermans alone* gehalte is weer niet uit de lucht te meppen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie dat het lastig blijkt om mee om te gaan dat je ondanks je superieure politieke overtuiging ook gewoon tot de mortals behoort.
Ja, héél lastig. Mijn haar kleurt paars van woede.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie dat het lastig blijkt om mee om te gaan dat je ondanks je superieure politieke overtuiging ook gewoon tot de mortals behoort.
Geen idee wat je allemaal probeert hier. Maar hey, blijkbaar heb je geen bron dus naast je hersenpan die niet helemaal werkt vandaag, is je onderbuik ook niet helemaal top.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die eerste zin was een Trump grapje.
Cope lach is wat jij aan het doen was.
Ooooow vandaar al die vage kapsels bij woke!quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, héél lastig. Mijn haar kleurt paars van woede.
Ik ga niet op Timmermans stemmen, maar daar heeft het uitkomen van dit grote schandaal niks mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |