lolquote:Hij was ervan overtuigd dat hij na de onmiddellijke intrekking weer mocht rijden, ook al was hij zijn rijbewijs nog niet gaan ophalen en had hij het niet in zijn bezit
Dan sterven de kinderen in de kelder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:05 schreef Szura het volgende:
Waarom belanden al die dronken recidivisten in België niet achter de tralies?
Volgens mij minder dan in (Noord) Nederland.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:22 schreef Szura het volgende:
Koppenbergcross vandaag, heeft het daar ook een beetje geregend?
In Brabant regent het in ieder geval wel al niet te zuinigquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij minder dan in (Noord) Nederland.
https://www.buienradar.be/belgie/neerslag/buienradar-terugkijken
Het regent er iig vanochtend. Zal al bij al toch wel een vettige bedoening worden.
quote:Zaterdag opent Thibau Nys zijn crossseizoen op de Koppenberg en in aanloop naar die opener lanceerde zijn team Baloise Glowi Lions een vijfdelige YouTube-reeks “Rufus Unchained’. De eerste aflevering staat intussen online en brengt een exclusieve kijk in de voorbereiding op zijn nieuwe veldritseizoen. “De Koppenbergcross ligt me echt, dat wil ik opnieuw laten zien”, klinkt het onder meer in de eerste aflevering.
“De reeks toont waar Thibau’s hart écht ligt: bij het veld”, klinkt het bij Baloise Glowi Lions. De aflevering start met beelden van 28 oktober, vier dagen voor de Koppenbergcross en de opener van zijn seizoen. Op beelden is te zien hoe Nys zich voorbereidt op het nieuwe seizoen. “De Koppenbergcross is echt een moment in het seizoen, een van de belangrijkste crossen”, meent Thibau Nys, terwijl een cameraploeg hem volgt in zijn huis in Baal. “Sinds mijn eerste deelnalme in 2022 had ik al het gevoel: als er een cross is die ik wil en kan winnen, dan wel de Koppenbergcross. Het niveau is er hoog, maar mijn niveau zal hoger zijn.”
quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Pol humor heeft vraagt hij aan Ruben of hij vandaag met de fiets is gekomen.
En jou kennende is dat een flinke lijstquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:53 schreef Pistolero het volgende:
Van Empel stijgt echt heel hard op de lijst van meest wanstaltige ´top´sporters die ik ooit heb gezien.
Als dit geen blessure is maar mentaal dan heeft een psycholoog hier heel veel werk aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:53 schreef Pistolero het volgende:
Van Empel stijgt echt heel hard op de lijst van meest wanstaltige ´top´sporters die ik ooit heb gezien.
Als sporter als geheel dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Het zou me niet verbazen als dit de laatste beelden ooit zijn van Fem als crosser.
Absoluut.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En jou kennende is dat een flinke lijst
Er is altijd nog de turbo crossquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als sporter als geheel dan.
Die vallen gedurende de race wel terug. Maar leuk dat Franse rensters meedoen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Krijgen we hier de overname van de Fransen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |