Waarom zou je als psycholoog überhaupt nog gaan proberen om hier iets van te maken? Kansloos verhaal. Stop er gewoon mee en ga iets anders doen met je leven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als dit geen blessure is maar mentaal dan heeft een psycholoog hier heel veel werk aan.
Die is afgestapt nadat ze eventjes vast kwam te zitten in de modder.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik schakel pas net in. Van Empel stond toch op de startlijst, waar is ze?
Reed op kop vanaf de start, maakt een foutje, stapt gedesillusioneerd van de fiets.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik schakel pas net in. Van Empel stond toch op de startlijst, waar is ze?
Ik vrees er ook voor. Heb wel empathie met haar. Als je zo veel problemen in je hoofd hebt is het leven geen feest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je als psycholoog überhaupt nog gaan proberen om hier iets van te maken? Kansloos verhaal. Stop er gewoon mee en ga iets anders doen met je leven.
Ik vermoed dat Visma er inmiddels ook wel helemaal klaar mee is en niks liever wil dan dat contract door de shredder halen. Die hebben haar ook voor een gigantisch salaris binnengehaald als toekomstig kopvrouw voor op de weg.
Die reden niet op rhino'squote:Op zaterdag 1 november 2025 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen schande, het complete mannenpeloton moest in de RVV van 2024 ook van de fiets.
Zelden heb ik zo weinig respect gevoeld voor een atleet, een wereldkampioen nota bene.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Reed op kop vanaf de start, maakt een foutje, stapt gedesillusioneerd van de fiets.
Femke-proporties?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Faraday01 het volgende:
Zo'n Gery die op de koppenberg kan volgen. Daar moet een hele grote motor in zitten.
Statpadster Backstedt komt pas als er een beloftenwedstrijd is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Szura het volgende:
Waar zijn de dikke Backstedt en Schreiber eigenlijk
We wachten de rentree van Schreiber af voor we een definitief oordeel vellen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vas fietst ook mooi achteruit. Is Sanne Cant een fraud?
Backstedt zien we voorlopig niet, die kwam toevallig vandaag in het nieuws met een gebroken hand.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Szura het volgende:
Het kunnen ook gewoon naweeën van de ziekte van vorige week zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als dit geen blessure is maar mentaal dan heeft een psycholoog hier heel veel werk aan.
Laten we het hopen want zou zonde zijn als ze weer mentale problemen heeftquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het kunnen ook gewoon naweeën van de ziekte van vorige week zijn.
Zelfs haar ouders zijn uitgebreid besproken door Ruben en Pol.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:09 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag mogen we ook nog wel stil staan bij de betreurde Jolien Verschueren. Heb ze er nog niet over gehoord.
Oh dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zelfs haar ouders zijn uitgebreid besproken door Ruben en Pol.
Die crossen zelf nog recreatief.
Is het al begonnen? Op NOS.nl zie ik dat het pas om drie uur begint.quote:
Dat zijn de mannenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Is het al begonnen? Op NOS.nl zie ik dat het pas om drie uur begint.
Waarom zou je zo emotioneel zijn en (net als haar omkadering) weigeren om reactie te geven als je simpelweg iets kan zeggen als: 'Ze is helaas toch nog niet helemaal hersteld van haar ziekte en voelde zich niet goed'?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laten we het hopen want zou zonde zijn als ze weer mentale problemen heeft
Maar fietst wel gewoon door.quote:
Ik ga volledig complotdenker en geloof überhaupt al niet dat ze vorige week ziek was. Althans, niet fysiek.quote:
Tibo daarentegen geeft altijd zeldzame eerlijke open antwoorden voor een sporter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
Sven gaat weer voor de underdog rol
Vandaag gaat hij weer niet winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook de cross waar Matje het meest verloren heeft
Haha.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag gaat hij weer niet winnen.
Die heeft toen 10 minuten op de grond gelegen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha.
De ene keer dat hij wel won was ook met heel veel pijn en moeite.
Alles is relatief, op deze leeftijd had Matje al zo'n 70 overwinningen terwijl Nys op 8 staatquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo houdt de schijn niet op dat hij van een ander niveau is.
Die moet net als Lampaert standaard ondertiteld wordenquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens weer niets verstaan van Mettepenningen.
Weten we al wanneer Wout er aan begint? Ook pas half december?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Aan post-TDF Nys gaat voor dit veld niet veel te doen zijn.
Gaat die überhaupt wel crossen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Weten we al wanneer Wout er aan begint? Ook pas half december?
Helpt niet veelquote:Op zondag 2 november 2025 13:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Tank Riberolle een keer niet met een flopstart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |