)
 ) 

Snap niet dat men dit als extreem negatief ziet tegenwoordig. 1-inkomenshuishoudens zouden weer normaal en financieel haalbaar moeten zijn als mensen dat wensen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dat betekend dat jij weer terug in de keuken gaat en je bek houdt lijkt me dat geen gek idee

Amen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap niet dat men dit als extreem negatief ziet tegenwoordig. 1-inkomenshuishoudens zouden weer normaal en financieel haalbaar moeten zijn als mensen dat wensen.

Dan heb jij die walgelijke foto's niet gezien van wat Mikeytt allemaal kooktquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dat betekend dat jij weer terug in de keuken gaat en je bek houdt lijkt me dat geen gek idee

Ik hoef het niet te eten, en zij houdt op met posten hierquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij die walgelijke foto's niet gezien van wat Mikeytt allemaal kookt

*hijquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te eten, en zij houdt op met posten hier

Ik gebruik alle voornaamwoorden. Zowienzo mensen die zich bezig houden met voornaamwoordenquote:

Volgens mijn moeder kan ik heerlijk kokenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij die walgelijke foto's niet gezien van wat Mikeytt allemaal kookt

Wat is dan de grote waarde van de christendemocratie in het bijzonder?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Een ieder kabinet in de geschiedenis zonder de sociaaldemocratische en/of christendemocratische partijen heeft gefaald.
Ik denk dat mensen de christendemocratie te veel linken aan het christendom. Christendemocratie is wat anders dan christelijk, daar de christendemocratie gewoon een ideologische stroming is die o.a. een aantal waarden uit het christendom heeft gehaald, zoals zorg dragen naar mekaar en een sterk gezin en gemeenschap.
Je ziet het nu in ieder land in het westen, het wordt instabiel! Het westen draait steeds meer op individualisme, economisch belang en consumentisme (als dit een woord is)
Ik denk oprecht dat Europa ten onder gaat zonder weer een sterke christendemocratische partij. Het liberalisme heeft gefaald.

Ik denk het uitgangspunt van solidariteit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 05:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat is dan de grote waarde van de christendemocratie in het bijzonder?
Bijvoorbeeld het fascisme heeft ook de door jou zo gewenste kenmerken:
-anti-individualistisch
-anticonsumentistisch/anticapitalistisch
-inzet op sterke gemeenschap
-gezin als hoeksteen van de natie

Duitsers waren vroeger best solidair behalve naar joden, zigeuners, oostblokkers, communisten, homo's, gehandicapten en anderen die niet aan het arirsche ideaal voldedenquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:58 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik denk het uitgangspunt van solidariteit.
Weet nou niet of dat in het facisme heel sterk vertegenwoordigd wordt.

Helemaal mee eens. Onder de autochtone, arische bevolking was de solidariteit juist heel hoogquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:32 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Duitsers waren vroeger best solidair behalve naar joden, zigeuners, oostblokkers, communisten, homo's, gehandicapten en anderen die niet aan het arirsche ideaal voldeden

Ik denk dat je broederschap verwart met solidariteitquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Onder de autochtone, arische bevolking was de solidariteit juist heel hoog
 .
 .

Constantinopel was een verzameling gehuchten binnen de stadsmuren met een populatie op zn absolute minimum toen het in 1453 werd veroverd. Erger dan Michigan (eigenlijk geen goed modern voorbeeld te vinden)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 06:14 schreef raptorix het volgende:
Beetje Constantinopel bevrijden van die Emir vind ik ook best Christelijk.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |