Probleem is dat Kroes z'n functie heeft verbonden aan Heitinga, dus Heitinga weg is Kroes weg, ik zou als beetje trainer dan niet instappen.quote:
Maar dan zal je toch nog moeten wachten tot december/januari want die gaat niet een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..
Die kent de club wel een beetje en weet dat je zonder stabiliteit op directieniveau het moeilijk instappen is, hij werd in z'n eerste jaar ook beschermd door Overmars, dat heb je gewoon nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:57 schreef Elan het volgende:
Ten Hag is ook nog steeds vrij, of zal die bedanken voor een Ajax-salaris?
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kent de club wel een beetje en weet dat je zonder stabiliteit op directieniveau het moeilijk instappen is, hij werd in z'n eerste jaar ook beschermd door Overmars, dat heb je gewoon nodig.
het probleem is dat ze zelf hun kop ook in een strop hebben gestoken, hem ontslaan heeft ook gevolgen voor de betrokkenen, dus logisch dat ze dat pas doen als het in principe al te laat is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.
Het is ook bizar hoe mals men vooralsnog voor Heitinga is ondanks het grotendeels waardeloze spel.
Het is er 1 van onsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.
Het is ook bizar hoe mals men vooralsnog voor Heitinga is ondanks het grotendeels waardeloze spel.
Naast zijn bekendheid met de slangenkuil, denk ik dat er een clausule in zijn contract staat over zijn afkoopsom en hoe lang hij niet mag werken voor hij die krijgt. Zo ging het ook met meerdere trainers in Duitsland die waren ontslagen. Degenen die snel aan het werk waren lieten dus de afkoopsom lopen. Mooie graadmeterquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:57 schreef Elan het volgende:
Ten Hag is ook nog steeds vrij, of zal die bedanken voor een Ajax-salaris?
Die afkoopsom zal vele malen hoger zijn dan hij bij Ajax kan verdienen dus wat bedoel je met mooie graadmeter, degenen die snel aan het werk waren deden dat vast niet in de eredivisie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Naast zijn bekendheid met de slangenkuil, denk ik dat er een clausule in zijn contract staat over zijn afkoopsom en hoe lang hij niet mag werken voor hij die krijgt. Zo ging het ook met meerdere trainers in Duitsland die waren ontslagen. Degenen die snel aan het werk waren lieten dus de afkoopsom lopen. Mooie graadmeter
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef Wertha het volgende:
Slot forceert een breuk bij Liverpool zodat hij als assistent van Heitinga aan de slag kan. Dat ziet toch iedereen?!
Ah ja de 'totaalvoetbal' uitvinder .quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat was een grapje van Wertha.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.
de penningmeester nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:36 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Branco weer, die was ik alweer vergeten.
wel zin weer om een keer een overtuigende overwinning te zien. Maargoed hoop is uitgestelde teleurstellingquote:
Kunnen we wel gebruiken op 6, misschien kan die ook opeens wel voetballen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:36 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Branco weer, die was ik alweer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |