Van alle spelers die kan noemen met een gebrek aan handelingssnelheid, en dan met Gloukh en Moro komen.quote:Op zondag 2 november 2025 08:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kun je wel, spelers als Wijndal, Itakura, Glock en Moro ontbreekt het gewoon aan handelingssnelheid, daarom leid je ook zoveel balverlies in de opbouw omdat op moment dat ze de bal hebben nog eens gaan bedenken wat ze moeten doen. Normaal heeft Ajax een selectie met minimaal 13 volledig Ajax waardige spelers, nu ergens rond de 3/4 waarbij de rest niet eens dienbaar is, maar moet dragen, tjah als je dan ook nog denkt er de helft van je energie te moeten insteken omdat je het grote Ajax bent dan blijf je punten verliezen.
Die Perisic die er ook bij was toen PSV helemaal instortte vorig seizoen?quote:Op zondag 2 november 2025 09:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
vo
Ik zou zeggen vergelijk hem eens met Peri¨ić, je ziet in elke actie dat hij een stap voor is, daarom is hij gigantisch effectief, handelingssnelheid is niet alleen de actie aan de bal, maar vooral het moment ervoor.
Dat lijkt me ook wel, lopen echt wel wat jongens rond die van Heerenveen kunnen winnen.quote:Op zondag 2 november 2025 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Perisic die er ook bij was toen PSV helemaal instortte vorig seizoen?
Wat ik al zei, voetbal is een teamsport, met alleen in je handen spugen kom je niet ver, ik ben er dus wel van overtuigd dat je met een goed plan een veel hoger niveau haalt met deze spelersgroep.
Een beetje trainer had ook voortgeborduurd op vorig seizoen en dan gaandeweg wat aanpassingen gedaan, John heeft alles weggeflikkerd en nu is het weer kip zonder kop voetbal.quote:Op zondag 2 november 2025 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, lopen echt wel wat jongens rond die van Heerenveen kunnen winnen.
Of het met deze groep heel veel flitsende kan weet ik niet, maar in elk geval wel met betere resultaten. Ten opzichte van vorig seizoen is de selectie echt wel beter geworden, toch?
Als speciaal gezant van Slot kun je natuurlijk geen realistisch defensief voetbal gaan spelen. Je moet alles en iedereen overrompelen met Slotbal!quote:Op zondag 2 november 2025 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje trainer had ook voortgeborduurd op vorig seizoen en dan gaandeweg wat aanpassingen gedaan, John heeft alles weggeflikkerd en nu is het weer kip zonder kop voetbal.
Als hij goed had opgelet bij Slot, had hij gezien dat die vorig seizoen ook heeft voortgeborduurd op het frame op z'n voorganger met daarin detail aanpassingen, dat is wat een goeie trainer doet.quote:Op zondag 2 november 2025 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als speciaal gezant van Slot kun je natuurlijk geen realistisch defensief voetbal gaan spelen. Je moet alles en iedereen overrompelen met Slotbal!
Dat hij ook daarover wel de bel heeft gehoord maar de klepel zoekt in zijn eigen reet, zullen we maar voor lief nemen.
Probleem is niet de handelingssnelheid, zeker Gloukh heeft dat wel.quote:Op zondag 2 november 2025 08:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kun je wel, spelers als Wijndal, Itakura, Glock en Moro ontbreekt het gewoon aan handelingssnelheid, daarom leid je ook zoveel balverlies in de opbouw omdat op moment dat ze de bal hebben nog eens gaan bedenken wat ze moeten doen. Normaal heeft Ajax een selectie met minimaal 13 volledig Ajax waardige spelers, nu ergens rond de 3/4 waarbij de rest niet eens dienbaar is, maar moet dragen, tjah als je dan ook nog denkt er de helft van je energie te moeten insteken omdat je het grote Ajax bent dan blijf je punten verliezen.
Zoals ik het zie is het juist Gloukh die vandaag met behulp van handelingssnelheid de 1-0 ingeleid heeft. Hij was behendig genoeg om de bal nog bij Godts te krijgen. Ik durf gerust te stellen dat Klaassen en Berghuis dat niet was gelukt.quote:Op zondag 2 november 2025 09:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Van alle spelers die kan noemen met een gebrek aan handelingssnelheid, en dan met Gloukh en Moro komen.
tuurlijk ga je dat halen met een plan, nu is het gewoon een stuurloze bende. Dan wordt het al snel niksquote:Op zondag 2 november 2025 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Perisic die er ook bij was toen PSV helemaal instortte vorig seizoen?
Wat ik al zei, voetbal is een teamsport, met alleen in je handen spugen kom je niet ver, ik ben er dus wel van overtuigd dat je met een goed plan een veel hoger niveau haalt met deze spelersgroep.
Eens. Maar die gozer is nu 2x gewogen en 2x te licht bevonden voor deze functie.quote:Op zondag 2 november 2025 09:28 schreef -XOR- het volgende:
Wat dachten mensen precies dat er was opgelost met een ontslag van Heitinga? Dat heeft geen enkel nut als er al niet een een beetje een fatsoenlijk plan klaarligt.
Geen failsafe.quote:Op zondag 2 november 2025 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje trainer had ook voortgeborduurd op vorig seizoen en dan gaandeweg wat aanpassingen gedaan, John heeft alles weggeflikkerd en nu is het weer kip zonder kop voetbal.
Hij had niet aangesteld moeten worden, maar je hebt echt geen enkele garantie dat de billies die hem hebben aangesteld nu een betere keuze maken. Je kunt al uittekenen dat dat dan weer een John van 't Schip gaat zijn en als die het dan iets beter doet dan Heitinga ga je ook nog krijgen dat mensen gaan roepen dat 'ie het helemaal zo slecht nog niet deed en nog een seizoen de kans moet krijgen.quote:Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eens. Maar die gozer is nu 2x gewogen en 2x te licht bevonden voor deze functie.
Het is klaar en ook voor die fake it until you make it td die we hebben.
Voortborduren op vorig jaar was vast een succes geworden ja. Krijg je dan ook alle arbitrale dwalingen van vorig jaar er gratis bij en alle wedstrijden waar het kwartje net de goede kant op viel?quote:Op zondag 2 november 2025 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, nee. Slot doet niet zoveel anders.quote:Op zondag 2 november 2025 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij goed had opgelet bij Slot, had hij gezien dat die vorig seizoen ook heeft voortgeborduurd op het frame op z'n voorganger met daarin detail aanpassingen, dat is wat een goeie trainer doet.
John - m'n vrouw had ook hele mooie - van 't Schipgod.quote:Op zondag 2 november 2025 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij had niet aangesteld moeten worden, maar je hebt echt geen enkele garantie dat de billies die hem hebben aangesteld nu een betere keuze maken. Je kunt al uittekenen dat dat dan weer een John van 't Schip gaat zijn en als die het dan iets beter doet dan Heitinga ga je ook nog krijgen dat mensen gaan roepen dat 'ie het helemaal zo slecht nog niet deed en nog een seizoen de kans moet krijgen.
Op deze manier doormodderen gaat je straks een plek onderin het linkerrijtje opleveren.quote:Op zondag 2 november 2025 19:06 schreef Red_85 het volgende:
Iedere 2 weken een plekkie lager.
De weg van John en kroes.
Helaas niet de bestequote:Op maandag 3 november 2025 09:03 schreef Houniet het volgende:
Niets gezien afgelopen weekend, wel lekker rustig in mijn hoofd. Op naar woensdag.
Wij zijn Ajax!
Jeetje nog steeds? Je zou denken dat een gegarandeerde 3 punten wedstrijd niet zo boeiend meer voor jullie is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef Paul het volgende:
zondag de wedstrijd van het jaar Uuuuuu 🙌🙌🙌🎶🎵😁😁🎵🙌🙌🙌
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |