Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
 Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt. Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Dat verbaast me nietsquote:
Dat verbaast me nietsquote: Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Dan ga je in november voor de rankings.quote:
Dan ga je in november voor de rankings.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:40 schreef Masberum het volgende:
Compleet oneerlijke ranking trouwens, ik heb een ban gehad van een maand dus kon niks posten
 Ja klopt, en deze maand is dan verloren, hoe zou jij je voelen?quote:
Ja klopt, en deze maand is dan verloren, hoe zou jij je voelen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan ga je in november voor de rankings.
 Que sera seraStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
Que sera seraStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Maar als ik Chinees eet dan eigenlijk nooit sambal erbij. Vind die sambal niet lekker.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community
Maar als ik Chinees eet dan eigenlijk nooit sambal erbij. Vind die sambal niet lekker.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Soms gaat het zoals het gaat.quote:
Soms gaat het zoals het gaat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet op vakantie gaan!

Ja er zijn heel veel soorten sambal, maar chinees heeft oelek denk ik. Mja, ik vind ze allemaal wat te pittigquote:
Ja er zijn heel veel soorten sambal, maar chinees heeft oelek denk ik. Mja, ik vind ze allemaal wat te pittigquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar als ik Chinees eet dan eigenlijk nooit sambal erbij. Vind die sambal niet lekker. Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Dat verbaast me ook weer niets, met je hot wingsquote:
Dat verbaast me ook weer niets, met je hot wingsquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind alle sambals lekker. Ook op tosti. Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Geweldige notenquote:
Geweldige notenquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
Het zijn wel prachtige noten deze herfst.
Walnoten, amandelen en hazelnoten.
Hmm ik heb nog wat tamme kastanjes liggenStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Ja heb ik ook wel hoor dat ik alle sambals lekker vind.quote:
Ja heb ik ook wel hoor dat ik alle sambals lekker vind.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind alle sambals lekker. Ook op tosti.
 Grappig dat je ze allemaal hebt geprobeerd.quote:
Grappig dat je ze allemaal hebt geprobeerd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel soorten sambal, maar chinees heeft oelek denk ik. Mja, ik vind ze allemaal wat te pittig Proud member of the IDGAF+FU2 community
Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Ik vind sweet chili saus wel lekker
Ik vind sweet chili saus wel lekker Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 KWquote:
KWquote: "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
 Met jou kan ik praten!quote:
Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel hoor dat ik alle sambals lekker vind. Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Nee niet allemaal natuurlijk. Wel een aantal, heb een keer met vrienden zelf een chinees diner bereid en toen moesten ze geproefd worden. Brandalquote:
Nee niet allemaal natuurlijk. Wel een aantal, heb een keer met vrienden zelf een chinees diner bereid en toen moesten ze geproefd worden. Brandalquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grappig dat je ze allemaal hebt geprobeerd. Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Brandal is die wat donkerdere toch? Die is ook lekker!quote:
Brandal is die wat donkerdere toch? Die is ook lekker!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet allemaal natuurlijk. Wel een aantal, heb een keer met vrienden zelf een chinees diner bereid en toen moesten ze geproefd worden. BrandalNooit meer slapen
 Zo ben ikquote:
Zo ben ikquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Veel te zoet en lafjes.
Wel oke maar doe mij maar sterker Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Wanneer gaan we Indiaas eten met @hemarookworst ?quote:
Wanneer gaan we Indiaas eten met @hemarookworst ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Veel te zoet en lafjes.
Wel oke maar doe mij maar sterker
 Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalenquote:
Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalenquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Indiaas eten met @:hemarookworst ?
 Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Altijd, maar te pittig kan ik niet verdragenquote:
Altijd, maar te pittig kan ik niet verdragenquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Indiaas eten met @:hemarookworst ?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
 Pittige cassave kroepoek?quote:
Pittige cassave kroepoek?quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalen Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Ja wat donkerder en pittiger, maar ze zeiden dat hij mild en zoet wasquote:
Ja wat donkerder en pittiger, maar ze zeiden dat hij mild en zoet wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Brandal is die wat donkerdere toch? Die is ook lekker! Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Kroepoekquote:
Kroepoekquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalen Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker
Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Nee geen kokosquote:
Nee geen kokosquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Zo heet dat je de hik krijgt.quote:
Zo heet dat je de hik krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd, maar te pittig kan ik niet verdragen Proud member of the IDGAF+FU2 community
 quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:58 schreef Shii het volgende:
Het ligt een beetje aan de keuken maar soms is mild al spicy en medium al aardig hot...
En van die mensen die zeggen dat iets mild is en ik dan vervolgens mn halve mond wegbrand Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.quote:
Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Amy moet ook mee naar de Indiaan!quote:
Amy moet ook mee naar de Indiaan!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.Nooit meer slapen
 Geef mij maar alle pepertjes hoor, heerlijk.quote:
Geef mij maar alle pepertjes hoor, heerlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En van die mensen die zeggen dat iets mild is en ik dan vervolgens mn halve mond wegbrand

Zo ben ikquote:
Zo ben ikquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.
Maar was eigenlijk gewoon een opmerking Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Jij mag ze allemaal hebben van mij!quote:
Jij mag ze allemaal hebben van mij!quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef mij maar alle pepertjes hoor, heerlijk. Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 quote:
quote:
Ok, maar ze heten pappadums?Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 iedereen afsluiten.......quote:
iedereen afsluiten.......quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
Ahhh, bronwater is echt zó lekker! @:kree

Ja.quote:
Ja.quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, maar ze heten pappadums? Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Ja, kill m all!quote:
Ja, kill m all!quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik heb nu een basket.
Nu mensen slopen toch?
En als je een paar candy hebt moet je je basket upgraden en een masker opzetten en scary weapon gaan gebruikenStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Badabum papadumStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
Badabum papadumStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Precies wat ik ga doen nu.quote:
Precies wat ik ga doen nu.quote: "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
 Half uur geleden: Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19552] Weekend jaaaaaaquote:
Half uur geleden: Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19552] Weekend jaaaaaaquote:
Denk dat ‘ie op de plee in slaap in gevallen.Proud member of the IDGAF+FU2 community
 Lig al in m'n mand.quote:
Lig al in m'n mand.quote: "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
 Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote: Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Pfoh, daar ben ik laaaaaaamg niet dronken genoeg voor. Dan moet er echt nog wel een factor 10 bovenop.quote:
Pfoh, daar ben ik laaaaaaamg niet dronken genoeg voor. Dan moet er echt nog wel een factor 10 bovenop.quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Half uur geleden: Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19552] Weekend jaaaaaa
Denk dat ‘ie op de plee in slaap in gevallen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."

Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-10-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
 Slaap lekker Shiiquote:
Slaap lekker Shiiquote:Op zondag 26 oktober 2025 02:42 schreef Shii het volgende:
Ik ga slapen. Fijne nacht nog allemaal en tot laters..... Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Ja bolk gvd
Ja bolk gvdkutwintertijd
 Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
 Eigenlijk bestaat er geen wintertijd, dat is de standaardtijdUw ADH vitamine Worst
Eigenlijk bestaat er geen wintertijd, dat is de standaardtijdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
 Aha, een wintertijd-ontkenner!quote:
Aha, een wintertijd-ontkenner!quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk bestaat er geen wintertijd, dat is de standaardtijdProud member of the IDGAF+FU2 community
 Tijd voor boerenkool
Tijd voor boerenkool Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
 Wintertijd is uitgevonden om een uurtje langer te juichen voor de uitverkorenen zoon en zijn Heilige Ferrari die vandaag vanaf plek 2 mogen starten om over een uurtje of 15 de overwinning terug te brengen naar het beloofde land
Wintertijd is uitgevonden om een uurtje langer te juichen voor de uitverkorenen zoon en zijn Heilige Ferrari die vandaag vanaf plek 2 mogen starten om over een uurtje of 15 de overwinning terug te brengen naar het beloofde land Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
 Precies dit.quote:
Precies dit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk bestaat er geen wintertijd, dat is de standaardtijd
 Wintertijd permanent instellen en terug naar zoals het hoort!
Wintertijd permanent instellen en terug naar zoals het hoort!
Ow wacht, nu klink ik wel heel erg als Geertje Wilders
 Waarom is iedereen nog aan het bolken?
Iedereen moet momenteel feest vieren voor het heugelijke feit dat Ferrari weer terug aan de top is!

Geen idee waar dit over gaat, maar klinkt al een stuk boeiender dan @kree ‘s drinkwatergezeik.quote:
Geen idee waar dit over gaat, maar klinkt al een stuk boeiender dan @kree ‘s drinkwatergezeik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen moet momenteel feest vieren voor het heugelijke feit dat Ferrari weer terug aan de top is!
 Nou, dat is dan ook wel een heel hoge standaardquote:
Nou, dat is dan ook wel een heel hoge standaardquote:Op zondag 26 oktober 2025 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar klinkt al een stuk boeiender dan @:kree ‘s drinkwatergezeik.
 Weer eens wat anders dan het koningshuisquote:
Weer eens wat anders dan het koningshuisquote:Op zondag 26 oktober 2025 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook wel een heel hoge standaard
 Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
 _UserMeet_ 40 jaar
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. Iemand (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst (komt eigenlijk alleen voor Angels)
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))Komt allen
 MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
 Hey Rob. Dat is lang geleden dat ik jou hier zag zo vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rob. Dat is lang geleden dat ik jou hier zag zo vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Jey KWquote:
Jey KWquote: Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 O ja de.klok.is.terug.gegaanquote:
O ja de.klok.is.terug.gegaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:26 schreef Rob het volgende:
Ik ga zo ook weer naar bed
Even van uurtje wintertijd genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Slaap lekker RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Fijn tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 ja nou ja, ben zelf ook nog niet helemaal fit, eigenlijk niet heel blij mee maar hopelijk is het da beter, ben al wel op de weg terug naar mijn ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja nou ja, ben zelf ook nog niet helemaal fit, eigenlijk niet heel blij mee maar hopelijk is het da beter, ben al wel op de weg terug naar mijn ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
 Misschien wat meer slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien wat meer slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 heb wel een goede nacht gehad, van 22u tot half 6 (zonder klokwijziging)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
heb wel een goede nacht gehad, van 22u tot half 6 (zonder klokwijziging)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
 Dat is wel lekker. Maar dan ben je net 7 min wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel lekker. Maar dan ben je net 7 min wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Nee, zonder klokwijziging dus werd 4.30 wakkerquote:
Nee, zonder klokwijziging dus werd 4.30 wakkerquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Dat is wel lekker. Maar dan ben je net 7 min wakker?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
 O wacht zonder wijziging dan was je4.30 wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wacht zonder wijziging dan was je4.30 wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 heb een ouderwetse wekker die handmatig terug moet worden gezet dus die heb ik ff aangehouden, horloge is wel van slag, die zegt dat ik een uur eerder ben gaan slapen en 2.46 wakker was
heb een ouderwetse wekker die handmatig terug moet worden gezet dus die heb ik ff aangehouden, horloge is wel van slag, die zegt dat ik een uur eerder ben gaan slapen en 2.46 wakker was Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
 Ja moet ik met mijn wekkers klom en horloge ook zelf doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet ik met mijn wekkers klom en horloge ook zelf doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Wat raar, ik mis een post hier van jou, die ik op mijn mobiel wel hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat raar, ik mis een post hier van jou, die ik op mijn mobiel wel hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Dat is raar, ik zet net mijn laptop op en ik zie dat ik een post misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is raar, ik zet net mijn laptop op en ik zie dat ik een post misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja ik weet het, maar dit is wel raar dat hij op het ene aparaat wel een post doorgeeft en op het andere nietquote:
Ja ik weet het, maar dit is wel raar dat hij op het ene aparaat wel een post doorgeeft en op het andere nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Iteejer gaat er mee aan de slag vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Maar mijn laptop heeft ook kuren hoor krijg geen mails meer binnen.
Maar mijn laptop heeft ook kuren hoor krijg geen mails meer binnen.
Gisteren vergeleken met een apartaat waar het wel op binnen komt en alles staat hetzelfde.
Heel vreemd weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Maar is ellende een mail is echt heel belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar is ellende een mail is echt heel belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Scheelt ook dat ik niet meer weet wat te doen, ben al vanaf vrijdag bezigquote:
Scheelt ook dat ik niet meer weet wat te doen, ben al vanaf vrijdag bezigquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
scheelt dat het zondag is en je de hele dag nog hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Het is de laatste tijd ellende met mijn laptop, dan dit , dan datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is de laatste tijd ellende met mijn laptop, dan dit , dan datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Bende van ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bende van ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Morgen GG moet nu op twee schermen kijken, op de laptop is joupost niet op mijn mobiel welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen GG moet nu op twee schermen kijken, op de laptop is joupost niet op mijn mobiel welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 En ook posten van mij zelf komen niet door
En ook posten van mij zelf komen niet door Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Wekker, klokje van de ping, de klok in de kamer en de klok in de keuken.quote:
Wekker, klokje van de ping, de klok in de kamer en de klok in de keuken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
hier 1 klok en een wekker, rest is digitaal
[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 26-10-2025 06:15:20 ]
 testWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
testWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Dat voelt wel aan als een serieus issue. Als het op het ene wel doet en de andere niet is het ook nog eens super moeilijk te debuggen. Succes Iteejer straksquote:
Dat voelt wel aan als een serieus issue. Als het op het ene wel doet en de andere niet is het ook nog eens super moeilijk te debuggen. Succes Iteejer straksquote:Op zondag 26 oktober 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
En ook posten van mij zelf komen niet door Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 O, nu komen ze allemaal tegelijk door
O, nu komen ze allemaal tegelijk door
Duurt niet lang dan ligt volgens mij de hele boel platWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja is echt heel raar, heb het nu twee keer gehad. een keer met UN en een keer nu bij GGquote:
Ja is echt heel raar, heb het nu twee keer gehad. een keer met UN en een keer nu bij GGquote:Op zondag 26 oktober 2025 06:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat voelt wel aan als een serieus issue. Als het op het ene wel doet en de andere niet is het ook nog eens super moeilijk te debuggen. Succes Iteejer straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja dat is super rot omdat een systeem daardoor niet meer betrouwbaar is.quote:
Ja dat is super rot omdat een systeem daardoor niet meer betrouwbaar is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt heel raar, heb het nu twee keer gehad. een keer met UN en een keer nu bij GG
Hopelijk kunnen ze iets terugdraaien wat ze recent hebben gewijzigd.Nooit meer slapen
 testenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
testenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 DIt is geen doen zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIt is geen doen zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Hey Blubske
Hey Blubske Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 test xWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
test xWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 BlabIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BlabIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
 Hey MT6 zie je wel op mobiel binnen kpmen niet hier
Hey MT6 zie je wel op mobiel binnen kpmen niet hier Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 O nu kom je hier ook door
O nu kom je hier ook doorhet loopt allemaal raar momenteel
 Ja dramaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dramaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!

Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-10-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
 Thnx Moni
Thnx Moni Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
 Ik doe altijd mijn dingen al voor ik op FOK! gaquote:
Ik doe altijd mijn dingen al voor ik op FOK! gaquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als FOK het even niet doet, heb je mooi tijd voor
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik ben niet zo van de plaatjes, zoek er zelden naar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet zo van de plaatjes, zoek er zelden naar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 De Burgers 'n Grill hier in Winterswijk heeft al zijn burgers van het menu gehaald
De Burgers 'n Grill hier in Winterswijk heeft al zijn burgers van het menu gehaald Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Ben je daar nu al naar aan het kijken op dit tijdstip?
Waarom hebben ze dat gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Mijn broertje kwam er net mee aan of ik vanavond niet een Hot & Spicy burger kon kopen.quote:
Mijn broertje kwam er net mee aan of ik vanavond niet een Hot & Spicy burger kon kopen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Waarom hebben ze dat gedaan?
Dus ging ik even kijken, weg. De burger tent van Winterswijk verkoopt geen burgers meer.
Alleen nog maar hotwings.Nooit meer slapen
 O geen burgertent meer dus maar een kip tentquote:
O geen burgertent meer dus maar een kip tentquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn broertje kwam er net mee aan of ik vanavond niet een Hot & Spicy burger kon kopen.
Dus ging ik even kijken, weg. De burger tent van Winterswijk verkoopt geen burgers meer.
Alleen nog maar hotwings.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Via thuisbezorgd is het er wel zegt mijn broertje nu
Via thuisbezorgd is het er wel zegt mijn broertje nu
Maar goed is toch niet te betalen dus heeft weinig zin daar nu mee bezig te zijn. Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Dan maar gewoon koken, is altijd gezonder en vaak goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar gewoon koken, is altijd gezonder en vaak goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Zekerquote:
Zekerquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Dan maar gewoon koken, is altijd gezonder en vaak goedkoperNooit meer slapen
 Ik doe nooit thuis bezorgd, allene in corona tijd twee keer gedaan of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe nooit thuis bezorgd, allene in corona tijd twee keer gedaan of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik vind het vaak ook minder lekker omdat het toch een tijd in dat zakje heeft gezeten. Maar het is wel makkelijk, dat dan weer wel.
Ik vind het vaak ook minder lekker omdat het toch een tijd in dat zakje heeft gezeten. Maar het is wel makkelijk, dat dan weer wel. Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Dan betaal je een hoop geld voor iets wat niet echt lekker is, is toch ook zonde
Dan betaal je een hoop geld voor iets wat niet echt lekker is, is toch ook zonde
Je hebt de hele dag niets te doen, je heb zeeen van tijd om te koken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Yup daarom ga ik ook niet bestellenquote:
Yup daarom ga ik ook niet bestellenquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt de hele dag niets te doen, je heb zeeen van tijd om te koken. Nooit meer slapen
Nooit meer slapen

quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn dingen al voor ik op FOK! ga

quote:
quote: Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 ZIt beste zangers te luisteren. Dit raakt mij diep Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZIt beste zangers te luisteren. Dit raakt mij diep Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ontroerend. Erg mooi.quote:
Ontroerend. Erg mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
ZIt beste zangers te luisteren. Dit raakt mij diep Bekijk deze YouTube-video Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 test111Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
test111Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!

Bijna niet te doen om te postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna niet te doen om te postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Het komt allemaal goed, iteejer gaat er straks heen met gereedschap en nieuwe voedingen en misschien andere servers zelfs. Ik heb het idee dat het dezelfde soort storing is als de vorige keer, hardware.
Het komt allemaal goed, iteejer gaat er straks heen met gereedschap en nieuwe voedingen en misschien andere servers zelfs. Ik heb het idee dat het dezelfde soort storing is als de vorige keer, hardware.
 Ik weet het, maar dat maakt het voor nu bijna niet te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het, maar dat maakt het voor nu bijna niet te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!

![Screenshot-20251026-082410.png]() Ik heb er één en ik ben er trots op

Ja. Nouja, niet alleen op FOK. Bij mij gaat het ook niet zo goed: 1 server doet het niet meer, en de 2e crasht bijna elke dag nu. En ik weet ook niet waardoor dat komt.
Ja. Nouja, niet alleen op FOK. Bij mij gaat het ook niet zo goed: 1 server doet het niet meer, en de 2e crasht bijna elke dag nu. En ik weet ook niet waardoor dat komt.
 O dat is balen GG, tijd voor een nieuwe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is balen GG, tijd voor een nieuwe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Het zijn zeker raspberry pi's?quote:
Het zijn zeker raspberry pi's?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Nouja, niet alleen op FOK. Bij mij gaat het ook niet zo goed: 1 server doet het niet meer, en de 2e crasht bijna elke dag nu. En ik weet ook niet waardoor dat komt. Nooit meer slapen
Nooit meer slapen
 Tis wat allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis wat allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 Pinniequote:
Pinniequote: Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanTe laat je spoiler gezien, had al tr gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Lekker, pak ook net een bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, pak ook net een bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.quote:
Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
O dat is balen GG, tijd voor een nieuwe?
Ik koop Rasbperry Pi's, die beginnen bij 70 euro.
 Zegt mij echt helemaal nietsquote:
Zegt mij echt helemaal nietsquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.
Ik koop Rasbperry Pi's, die beginnen bij 70 euro.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 De wet van behoud van Ellendequote:
De wet van behoud van Ellendequote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.
Ik koop Rasbperry Pi's, die beginnen bij 70 euro.
Nieuwe Pi's zorgen voor nieuwe problemen.Nooit meer slapen
 Dat is correct en tevens juist. Het zal het SD-kaartje wel zijn.quote:
Dat is correct en tevens juist. Het zal het SD-kaartje wel zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zijn zeker raspberry pi's?
Ik heb overwogen om een NUC te kopen maar zo krachtig zijn die geloof ik ook weer niet. Mijn desktop is sneller.
 Hoezo dat?quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wet van behoud van Ellende
Nieuwe Pi's zorgen voor nieuwe problemen.
 Nu mag je vast en zeker ook in mijn fanclub !quote:
Nu mag je vast en zeker ook in mijn fanclub !quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat je spoiler gezien, had al tr gezetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 Oh dat is een grapje in de ITquote:
Oh dat is een grapje in de ITquote:
Wat je ook doet, welke techstack je ook kiest. Ellende is blijvend.Nooit meer slapen
 Heb jij een fanclubquote:
Heb jij een fanclubquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu mag je vast en zeker ook in mijn fanclub !

Sommige ellende is blijvend, ook buiten de ITquote:
Sommige ellende is blijvend, ook buiten de ITquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is een grapje in de IT
Wat je ook doet, welke techstack je ook kiest. Ellende is blijvend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja maar dan noem ik niet meer een grapje.quote:
Ja maar dan noem ik niet meer een grapje.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige ellende is blijvend, ook buiten de ITNooit meer slapen
 Schijnbaarquote:
Schijnbaarquote: Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 Nee, dat is waar.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan noem ik niet meer een grapje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik heb mijn Pi's vorige maand allemaal uitgeschakeldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb mijn Pi's vorige maand allemaal uitgeschakeldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 Ja. Zeker met SD-kaartjes. Het idee van Wrapped om een SSD te gebruiken is wel beter natuurlijk.quote:
Ja. Zeker met SD-kaartjes. Het idee van Wrapped om een SSD te gebruiken is wel beter natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is een grapje in de IT
Wat je ook doet, welke techstack je ook kiest. Ellende is blijvend.
 quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn Pi's vorige maand allemaal uitgeschakeld

ComputertaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ComputertaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik had er één als NAS, en ééntje als KODI-server, maar heb nu een echte NAS, en een chromecast doet het tegenwoordig beterquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had er één als NAS, en ééntje als KODI-server, maar heb nu een echte NAS, en een chromecast doet het tegenwoordig beterquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
 Dan heb je in ieder geval die fs-corruptie niet meer zo erg.quote:
Dan heb je in ieder geval die fs-corruptie niet meer zo erg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zeker met SD-kaartjes. Het idee van Wrapped om een SSD te gebruiken is wel beter natuurlijk.
Ik heb het ook met pi's gehad hoor. Ineens deed hij het niet meer, geen respons via ssh en dan kun je weer met je toetsenbordje en beeldscherm richting pi. (omdat andersom weer andere problemen met zich meebrengt)
Nooit meer slapen
 Praat dan toch liever over koffie dan over die saaie computer toestandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Praat dan toch liever over koffie dan over die saaie computer toestandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja, een qnap toch? Blij mee?quote:
Ja, een qnap toch? Blij mee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had er één als NAS, en ééntje als KODI-server, maar heb nu een echte NAS, en een chromecast doet het tegenwoordig beter
 Een qnap?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een qnap?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ja, werkt prima! Is wel een forse investering, maar ik had het jaren eerder moeten doen. Ik kon nog goedkoop een lifetime Plex-abo nemen, die zijn nu ook iets van ¤250quote:
Ja, werkt prima! Is wel een forse investering, maar ik had het jaren eerder moeten doen. Ik kon nog goedkoop een lifetime Plex-abo nemen, die zijn nu ook iets van ¤250quote: Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Forum Opties Forumhop: Hop naar: