We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:54 schreef greysbones het volgende:
norris morgen in de ferrari sandwich
ik teken er voor
En dan Ver als eerste uit T3, hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:54 schreef greysbones het volgende:
norris morgen in de ferrari sandwich
ik teken er voor
Piastri die er vlak achter staat wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:54 schreef Tijn het volgende:
Ferrari morgen P1 en 2 is ook niet slecht voor Max z'n kansen op het WK, hoor
Die kan niet in verkeer rijden, joh. Komt goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri die er vlak achter staat wel.
bij de McLaren? dat zijn de dollys, de auto staat op van die plankjes op wielen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat fladderde er daar onder die auto?
Handvat van de dollys?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
liever Nor ertussen en dan full risk Ferrari door bocht 1quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:54 schreef Tijn het volgende:
Ferrari morgen P1 en 2 is ook niet slecht voor Max z'n kansen op het WK, hoor
Maandverband?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou iets meer doorrijden hoorquote:
Ja, zie edit, keek scheel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij de McLaren? dat zijn de dolleys, de auto staat op van die plankjes op wielen.
dat is echt bizar veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |