Piastri houdt onze hoop in leven zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri diep in de problemen.
RBR krijgt het niet rond.
hoe Zak praatquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik neem teminste niet aan dat hij vanuit het team zelf gesaboteerd wordt..
Ja maar dan verlies je niet een hele seconde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:33 schreef Perox het volgende:
PIA stond op gebruikte bandjes omdat hij in Q1 2 sets moest oproken.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:33 schreef Adames het volgende:
Wij feliciteren Norris met het kampioenschap
Spreekt ook Spaansquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Carlos Sainz doet 't altijd wel goed op dit circuit
Klopt maar het beeld is dan wel een beetje vertekend zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar dan verlies je niet een hele seconde.
FIA wordt helemaal blij van een brit als WKquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:34 schreef vosss het volgende:
Is Piastri het kwijt of gaat Norris ineens heel hard?
Ik zou als ik de FIA was die wagen van Norris eens goed controleren.
laat het een gebrek aan koeling zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Piastri denkt aan een probleem met de motor
Norris die hier punten pakt maakt niet uit. Max pakt die wel weer terug.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
FIA wordt helemaal blij van een brit als WK
you're backquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris die hier punten pakt maakt niet uit. Max pakt die wel weer terug.
I never left.quote:
Als ik McLaren was zou ik de wagen van Piastri eens goed controleren..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:34 schreef vosss het volgende:
Is Piastri het kwijt of gaat Norris ineens heel hard?
Ik zou als ik de FIA was die wagen van Norris eens goed controleren.
zo bedoelde ik het ook nietquote:
McLaren kan de keus op de baan niet maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik McLaren was zou ik de wagen van Piastri eens goed controleren..
Weet ikquote:
Zou niet gek zijn, lijkt alsof ze die bak flink hebben opgevoerdquote:
ze hebben van alle teams de minste koeling hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn, lijkt alsof ze die bak flink hebben opgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |