Is er een Juan Rodriguez?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alastair MacKellar, Juan Felipe Rodriguez.
Wie zijn die mensen?
En bij het wielergekke NOS ?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Sporza zendt etappes 3, 4, 7, 9, 12, 14, 19 en 20 live uit (volgens mij allemaal bergetappes.. ), de rest van de etappes exclusief bij ES/HBO
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En bij het wielergekke NOS ?
Die hebben helemaal geen rechten meer, nu exclusief bij ES/HBO. Al denk ik dat ze sowieso die rechten niet meer hadden gewild met alle bezuinigingenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En bij het wielergekke NOS ?
Blijkbaar onduidelijk of Tarling mee kan/wil doenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:15 schreef TheArt het volgende:
Zijn we nu minder dan 3 dagen voor de start van een grote ronde weer op de selectie van Netcompany Ineos aan het wachten?
quote:Last minute heeft Soudal-Quick Step nog moeten sleutelen aan zijn selectie.
Klimmer Steff Cras is door de medische staf niet fit verklaard en zal overmorgen dan ook niet van start gaan in de Vuelta. Daardoor mag Mauri Vansevenant in allerijl zijn koffers maken voor een avontuur van 3 weken.
Hij schijnt mee te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijkbaar onduidelijk of Tarling mee kan/wil doen
Wie wordt de nieuwe sponsor dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die ploeg van Picnic.
En daar kunnen ze dan wel een nieuwe sponsor vinden, leg maar uit.
Raisin.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie wordt de nieuwe sponsor dan?
Rudy is wel zo inconsistent dat hij zomaar opeens weer een goede uitslag kan rijden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bobbie vindt de rommelploeg van FDJ wel goed.
Rudy Molard, je zou voor minder.
Hij stond volgens mij ook op de lijst bij de organisatie op de achtergrond, maar volgens mij niet op het podium.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:49 schreef H.Vviv het volgende:
Zie dat Ion toch start in de Vuelta.
Al zal dat wel een fout zijn bij PCS, als ik verder bekijk.
Hayter stond ook gewoon op het podium en volgens PCS wordt hij (en Garofoli) vervangen door Reinderink en Vervaeke.. denk dat een stagiair aan de knoppen zitquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:49 schreef H.Vviv het volgende:
Zie dat Ion toch start in de Vuelta.
Al zal dat wel een fout zijn bij PCS, als ik verder bekijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een goedlachse Roglic.
Helemaal klaar om 85e te worden.
En goede teksten ook nogquote:If you would ask me now still, 10 days back or something. I wouldn’t say that I could sit on the TT bike. I mean, putting my socks on my feet was the hardest thing to do for at least three weeks.
Met een boek promotie, jawel!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
De Vuelta, die kennen we niet. Mart Smeets is/was weer in vorm bij Goedenavond Nederland.
Ging wel weer over Vuelta's van 50/70 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |