Maar die kan er niks van.quote:
Meneer Puck mag ook mee.quote:
De kans dat Jayco in 2028 nog bestaat als ploeg is ook praktisch nul.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een ontzettende bagger![]()
Waarom zou je moeite stoppen in je team als Poglul alles gaat winnen?quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een ontzettende bagger![]()
Gall lijkt mequote:Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Momo het volgende:
Nou welke andere renners gaan voor de podiumplaatsen?
quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Momo het volgende:
Nou welke andere renners gaan voor de podiumplaatsen?
Matig zeg. Als ze nou een kopman hadden om voor te rijden ... maar nu.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Huising en Graat beiden geen Vuelta, waarschijnlijk Armirail als nummer 8 (naast de al genoemde namen hier + ook Kruijswijk)
Dit kan niet, Visma HAAT het vlaggetjequote:Op maandag 17 augustus 2026 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Huising en Graat beiden geen Vuelta, waarschijnlijk Armirail als nummer 8 (naast de al genoemde namen hier + ook Kruijswijk)
Nu bevestigd inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Alastair MacKellar, Juan Felipe Rodriguez.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hier zitten een paar gasten tussen waarvan ik niet eens wist dat ze prof waren.
Beter Noah Hobbs dan die MacKellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
PCM regens genotquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alastair MacKellar, Juan Felipe Rodriguez.
Wie zijn die mensen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |