abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219102614
quote:
Tienermeisjes vluchten de jacuzzi uit als Theo (52) begint te friemelen

Een middagje in het zwembad eindigt voor twee tieners in een nachtmerrie. Want onder water, in het bubbelbad, wordt een veel oudere man opeens handtastelijk. Maar is het aanraken van een bovenbeen ook een seksuele handeling?

Het is 1 maart 2025. De vriendinnen Lena (13) en Sarah (14) gaan een middagje naar het zwembad. Ze bestellen iets lekkers bij de bar en daar - in de geur van tosti’s en patat - valt hen iets op: een veel oudere man staat onophoudelijk te gluren.

Even later komen ze de kerel met de roofdierblik opnieuw tegen. In de jacuzzi, waar hij als het drukker wordt steeds dichter naar de vriendinnen toe schuift. Dan voelt Lena plots een hand op haar been en wrijft de man met zijn voet tegen de hare. Ook met Sarah begint hij te voetjevrijen.

De meisjes vluchten het bubbelbad uit en willen nog maar één ding: naar huis. “Kun je ons wat eerder komen ophalen?”, appt Lena naar haar vader. Die laat het er, als hij in het zwembad is, niet bij zitten en schakelt de politie in. Met als resultaat twee aangiftes. En deze dag: een proces.

Het is niet de eerste keer dat de zaak tegen Theo op de agenda van de rechtbank staat. Maar een eerdere zitting ging niet door, omdat de Stellendammer geen advocaat had. Deze oktobermiddag is er dus de herkansing. Waar Theo geen gebruik van maakt, want de verdachte is in geen velden of wegen te bekennen. Ook is er geen man of vrouw in toga om hem te verdedigen.

Op de zitting zijn wel twee verslaggevers afgekomen. Plus twee studenten van een hogeschool, voor wie het volgen van een rechtszaak een studieopdracht is. Ze zijn niet voor niets naar de rechtbank afgereisd. Want verdachte of niet; de rechter besluit het proces deze dag gewoon te laten doorgaan.

Theo blijkt een werkloze, verstandelijk beperkte man te zijn die graag in het plaatselijke zwembad komt. Twee keer per week is hij er te vinden. Op woensdag en op zaterdag. Het personeel is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Ze hebben de badgast al vaker zien gluren naar meisjes in bikini. Of naar achterwerken van vrouwen.

Ook is Theo - in de jacuzzi - al eens betrapt op gefriemel aan zijn eigen piemel. Bij een plaatselijke supermarkt, zo zegt de officier, was de verdachte een tijdje geleden eveneens opdringerig naar jonge meisjes.

De kwestie met Lena en Sarah neemt ze hoog op. “Het zwembad hoort een veilige plek te zijn”, zegt ze. “Van die meisjes blijf je af.”

'Ik voelde me vies'
Theo meent dat hij niks heeft misdaan. In de jacuzzi had één van de meiden juist over zijn been gewreven, zei hij toen hij verhoord werd door de politie. Maar de officier van justitie gelooft daar niks van. Ze zegt dat de twee meiden hun versie van het gebeurde direct na het voorval aan agenten hebben verteld en dat hun verklaringen identiek zijn.

Lena, die in het bubbelbad het dichtst bij Theo zat, heeft ook gezegd dat ze bang was dat hij onder water haar bikinibroekje naar beneden zou schuiven. “Ik voelde me vies, ik wilde hem slaan. Ik dacht echt: ieuw!”

Seksuele handelingen?
De officier van justitie komt met de retorische vraag of wat Theo heeft gedaan ook onder de verzamelnaam ‘seksuele handelingen’ valt. “Ja”, is haar antwoord. “En dan is het de vraag: welke straf past daarbij?”

Als Theo intiemere delen, zoals borsten, had aangeraakt zou ze een gevangenisstraf van drie maanden kunnen eisen, licht ze toe. Maar in deze kwestie gaat ze voor een werkstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee maanden.

Net als de officier van justitie vindt de rechter de feiten wettig en overtuigend bewezen. En ook zij vindt Theo’s handelingen seksueel getint. Op weg naar het vonnis benadrukt ze ook nog het grote leeftijdsverschil tussen Lena, Sarah en de verdachte. “Kinderen”, vindt ze, “moeten op volwassenen kunnen vertrouwen.”
Welk zwembad is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
pi_219102622
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Welk zwembad is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
Want jij wil ook graag betast worden door Theo?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219102631
Verder mag Theo natuurlijk lekker in een gesloten inrichting blijven de rest van zijn leven. Zonder zwembad of jacuzzi
pi_219102639
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:31:56 #5
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_219102646
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:32:43 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219102650
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef Alpha0 het volgende:
Theo blijkt een werkloze, verstandelijk beperkte man te zijn die graag in het plaatselijke zwembad komt. Twee keer per week is hij er te vinden. Op woensdag en op zaterdag. Het personeel is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Ze hebben de badgast al vaker zien gluren naar meisjes in bikini. Of naar achterwerken van vrouwen.
Waarom heeft hij nooit een verbod gekregen daar als hij zich al vaker heeft misdragen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219102661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:31 schreef monkyyy het volgende:
-Zie video-
Jeetje. :') :') _O-
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:35:13 #9
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219102672
Theo is een werkeloze, verstandelijk beperkte man.
Ik weet niet hoe laag z’n IQ is, en waarom hij niet werkt, maar voor gehandicapten zijn ook potjes geld beschikbaar om af en toe een sekswerker langs te laten komen.
Misschien iets voor Theo?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219102673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Want jij wil ook graag betast worden door Theo?
_O- _O-
pi_219102676
Ik ga nooit naar openbare sauna's, jacuzzi's of zwembaden. Ik zet gewoon een action versie van dat alles thuis neer als ik daar behoefte aan heb. Ik kan het iedereen aanraden.
pi_219102688
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik weet niet hoe laag z’n IQ is, en waarom hij niet werkt, maar voor gehandicapten zijn ook potjes geld beschikbaar om af en toe een sekswerker langs te laten komen.
Schrijnend ja, mensen als Theo hebben godverdomme ook recht op seks!
Daar betalen wij graag aan mee, veel liever dan voor asielzoekers.
pindazakje
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:40:13 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219102700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Schrijnend ja, mensen als Theo hebben godverdomme ook recht op seks!
Daar betalen wij graag aan mee, veel liever dan voor asielzoekers.
Het gaat er meer om dat de seksuele frustratie dan afneemt en dit soort situaties hopelijk niet voorkomen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219102714
Voor de mensen die ook graag door Theo willen worden betast; t Zuiderdiep in Stellendam.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:44:33 #15
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_219102721
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor de mensen die ook graag door Theo willen worden betast; t Zuiderdiep in Stellendam.
Ik rij er DIRECT heen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_219102735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:44 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
Veel plezier!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:47:43 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219102747
quote:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
Dan heb je mazzel want hij komt er elke zaterdag
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:59:38 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219102808
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat de seksuele frustratie dan afneemt en dit soort situaties hopelijk niet voorkomen.
Ik denk dat het idee dat seks hebben voorkomt dat hij minderjarigen gaat betasten niet onverwijld wetenschappelijk en/of empirisch te verdedigen is.

Hij kan zichzelf ook een hand geven en doet dit ook vast en toch staat hij bekend om het opdringerig belagen van meisjes.

Dat brengt mij bij de volgende vraag: zo'n zwembad kan hem toch gewoon de toegang ontzeggen?
pi_219102822
quote:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:03:20 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219102823
‘t Zit ‘m in de naam. Theo. Theo. Alsof je over een bananenschil uitglijdt.
pi_219102829
Ik vermoed dat als hij een advocaat inschakelt en in Hoger Beroep gaat dat hij een goede kans heeft om vrijgesproken te worden, aangezien de Hoge Raad vrij expliciet heeft bevestigd dat het wrijven over een been niet valt onder ontuchtige handelingen, alsook door het Hof overwogen:

ECLI:NL:HR:2011:BQ2491

Naar het oordeel van het hof kan ook hier in het midden blijven aan welke verklaring het meeste geloof dient te worden gehecht. Zelfs als zou worden aangenomen dat de handelingen zoals in de tenlastelegging opgesomd (dat wil zeggen het aanraken van benen en armen, het strijken over het haar en het geven van een kus op de wang en mond) hebben plaatsgevonden, zou geen veroordeling voor feit 2 kunnen volgen. Het hof is van oordeel dat deze omschreven handelingen in de gegeven context wellicht grensoverschrijdend zouden zijn, maar niet als ontuchtige handelingen als bedoeld in artikel 246 van het Wetboek van Strafrecht kunnen worden aangemerkt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat deze man kennelijk al langere tijd vreemd gedrag vertoont en het zwembad daar geen consequenties aan heeft verbonden.
pi_219102841
Als ik vader was van één van die meiden mepte ik hem door de hele toko heen en de beheerder erbij. Valt me op dat dat tegenwoordig weinig voorkomt, vaders die verhaal komen halen. Zijn mannen tegenwoordig zo ontmand en veranderd in slappe vaatdoeken?
pi_219102852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat brengt mij bij de volgende vraag: zo'n zwembad kan hem toch gewoon de toegang ontzeggen?
Ja, lijkt me ook. Tevens: kennelijk vinden ze hem in supermarkten enzo ook vervelend. Wat moet je er toch mee. Vent is verstandelijk gehandicapt, vindt zelf niet dat hij iets fouts heeft gedaan, dus ik betwijfel of hij hier nou veel van kan leren.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:10:46 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219102861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, lijkt me ook. Tevens: kennelijk vinden ze hem in supermarkten enzo ook vervelend. Wat moet je er toch mee. Vent is verstandelijk gehandicapt, vindt zelf niet dat hij iets fouts heeft gedaan, dus ik betwijfel of hij hier nou veel van kan leren.
Hij weet dat hij fout is want zijn gefriemel is onder water.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:11:12 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219102864
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan de gemeenschap weer opdraaien voor Theo z'n lusten zeker :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')