abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219102614
quote:
Tienermeisjes vluchten de jacuzzi uit als Theo (52) begint te friemelen

Een middagje in het zwembad eindigt voor twee tieners in een nachtmerrie. Want onder water, in het bubbelbad, wordt een veel oudere man opeens handtastelijk. Maar is het aanraken van een bovenbeen ook een seksuele handeling?

Het is 1 maart 2025. De vriendinnen Lena (13) en Sarah (14) gaan een middagje naar het zwembad. Ze bestellen iets lekkers bij de bar en daar - in de geur van tosti’s en patat - valt hen iets op: een veel oudere man staat onophoudelijk te gluren.

Even later komen ze de kerel met de roofdierblik opnieuw tegen. In de jacuzzi, waar hij als het drukker wordt steeds dichter naar de vriendinnen toe schuift. Dan voelt Lena plots een hand op haar been en wrijft de man met zijn voet tegen de hare. Ook met Sarah begint hij te voetjevrijen.

De meisjes vluchten het bubbelbad uit en willen nog maar één ding: naar huis. “Kun je ons wat eerder komen ophalen?”, appt Lena naar haar vader. Die laat het er, als hij in het zwembad is, niet bij zitten en schakelt de politie in. Met als resultaat twee aangiftes. En deze dag: een proces.

Het is niet de eerste keer dat de zaak tegen Theo op de agenda van de rechtbank staat. Maar een eerdere zitting ging niet door, omdat de Stellendammer geen advocaat had. Deze oktobermiddag is er dus de herkansing. Waar Theo geen gebruik van maakt, want de verdachte is in geen velden of wegen te bekennen. Ook is er geen man of vrouw in toga om hem te verdedigen.

Op de zitting zijn wel twee verslaggevers afgekomen. Plus twee studenten van een hogeschool, voor wie het volgen van een rechtszaak een studieopdracht is. Ze zijn niet voor niets naar de rechtbank afgereisd. Want verdachte of niet; de rechter besluit het proces deze dag gewoon te laten doorgaan.

Theo blijkt een werkloze, verstandelijk beperkte man te zijn die graag in het plaatselijke zwembad komt. Twee keer per week is hij er te vinden. Op woensdag en op zaterdag. Het personeel is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Ze hebben de badgast al vaker zien gluren naar meisjes in bikini. Of naar achterwerken van vrouwen.

Ook is Theo - in de jacuzzi - al eens betrapt op gefriemel aan zijn eigen piemel. Bij een plaatselijke supermarkt, zo zegt de officier, was de verdachte een tijdje geleden eveneens opdringerig naar jonge meisjes.

De kwestie met Lena en Sarah neemt ze hoog op. “Het zwembad hoort een veilige plek te zijn”, zegt ze. “Van die meisjes blijf je af.”

'Ik voelde me vies'
Theo meent dat hij niks heeft misdaan. In de jacuzzi had één van de meiden juist over zijn been gewreven, zei hij toen hij verhoord werd door de politie. Maar de officier van justitie gelooft daar niks van. Ze zegt dat de twee meiden hun versie van het gebeurde direct na het voorval aan agenten hebben verteld en dat hun verklaringen identiek zijn.

Lena, die in het bubbelbad het dichtst bij Theo zat, heeft ook gezegd dat ze bang was dat hij onder water haar bikinibroekje naar beneden zou schuiven. “Ik voelde me vies, ik wilde hem slaan. Ik dacht echt: ieuw!”

Seksuele handelingen?
De officier van justitie komt met de retorische vraag of wat Theo heeft gedaan ook onder de verzamelnaam ‘seksuele handelingen’ valt. “Ja”, is haar antwoord. “En dan is het de vraag: welke straf past daarbij?”

Als Theo intiemere delen, zoals borsten, had aangeraakt zou ze een gevangenisstraf van drie maanden kunnen eisen, licht ze toe. Maar in deze kwestie gaat ze voor een werkstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee maanden.

Net als de officier van justitie vindt de rechter de feiten wettig en overtuigend bewezen. En ook zij vindt Theo’s handelingen seksueel getint. Op weg naar het vonnis benadrukt ze ook nog het grote leeftijdsverschil tussen Lena, Sarah en de verdachte. “Kinderen”, vindt ze, “moeten op volwassenen kunnen vertrouwen.”
Welk zwembad is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
pi_219102622
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Welk zwembad is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
Want jij wil ook graag betast worden door Theo?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219102631
Verder mag Theo natuurlijk lekker in een gesloten inrichting blijven de rest van zijn leven. Zonder zwembad of jacuzzi
pi_219102639
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:31:56 #5
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_219102646
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:32:43 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219102650
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef Alpha0 het volgende:
Theo blijkt een werkloze, verstandelijk beperkte man te zijn die graag in het plaatselijke zwembad komt. Twee keer per week is hij er te vinden. Op woensdag en op zaterdag. Het personeel is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Ze hebben de badgast al vaker zien gluren naar meisjes in bikini. Of naar achterwerken van vrouwen.
Waarom heeft hij nooit een verbod gekregen daar als hij zich al vaker heeft misdragen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219102661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:31 schreef monkyyy het volgende:
-Zie video-
Jeetje. :') :') _O-
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:35:13 #9
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219102672
Theo is een werkeloze, verstandelijk beperkte man.
Ik weet niet hoe laag z’n IQ is, en waarom hij niet werkt, maar voor gehandicapten zijn ook potjes geld beschikbaar om af en toe een sekswerker langs te laten komen.
Misschien iets voor Theo?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219102673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Want jij wil ook graag betast worden door Theo?
_O- _O-
pi_219102676
Ik ga nooit naar openbare sauna's, jacuzzi's of zwembaden. Ik zet gewoon een action versie van dat alles thuis neer als ik daar behoefte aan heb. Ik kan het iedereen aanraden.
pi_219102688
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik weet niet hoe laag z’n IQ is, en waarom hij niet werkt, maar voor gehandicapten zijn ook potjes geld beschikbaar om af en toe een sekswerker langs te laten komen.
Schrijnend ja, mensen als Theo hebben godverdomme ook recht op seks!
Daar betalen wij graag aan mee, veel liever dan voor asielzoekers.
pindazakje
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:40:13 #13
438527 MissButterflyy
pi_219102700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Schrijnend ja, mensen als Theo hebben godverdomme ook recht op seks!
Daar betalen wij graag aan mee, veel liever dan voor asielzoekers.
Het gaat er meer om dat de seksuele frustratie dan afneemt en dit soort situaties hopelijk niet voorkomen.
pi_219102714
Voor de mensen die ook graag door Theo willen worden betast; t Zuiderdiep in Stellendam.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:44:33 #15
344884 monkyyy
pi_219102721
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor de mensen die ook graag door Theo willen worden betast; t Zuiderdiep in Stellendam.
Ik rij er DIRECT heen
pi_219102735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:44 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
Veel plezier!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:47:43 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219102747
quote:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
Dan heb je mazzel want hij komt er elke zaterdag
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:59:38 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219102808
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat de seksuele frustratie dan afneemt en dit soort situaties hopelijk niet voorkomen.
Ik denk dat het idee dat seks hebben voorkomt dat hij minderjarigen gaat betasten niet onverwijld wetenschappelijk en/of empirisch te verdedigen is.

Hij kan zichzelf ook een hand geven en doet dit ook vast en toch staat hij bekend om het opdringerig belagen van meisjes.

Dat brengt mij bij de volgende vraag: zo'n zwembad kan hem toch gewoon de toegang ontzeggen?
pi_219102822
quote:

[..]
Ik rij er DIRECT heen
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:03:20 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219102823
‘t Zit ‘m in de naam. Theo. Theo. Alsof je over een bananenschil uitglijdt.
pi_219102829
Ik vermoed dat als hij een advocaat inschakelt en in Hoger Beroep gaat dat hij een goede kans heeft om vrijgesproken te worden, aangezien de Hoge Raad vrij expliciet heeft bevestigd dat het wrijven over een been niet valt onder ontuchtige handelingen, alsook door het Hof overwogen:

ECLI:NL:HR:2011:BQ2491

Naar het oordeel van het hof kan ook hier in het midden blijven aan welke verklaring het meeste geloof dient te worden gehecht. Zelfs als zou worden aangenomen dat de handelingen zoals in de tenlastelegging opgesomd (dat wil zeggen het aanraken van benen en armen, het strijken over het haar en het geven van een kus op de wang en mond) hebben plaatsgevonden, zou geen veroordeling voor feit 2 kunnen volgen. Het hof is van oordeel dat deze omschreven handelingen in de gegeven context wellicht grensoverschrijdend zouden zijn, maar niet als ontuchtige handelingen als bedoeld in artikel 246 van het Wetboek van Strafrecht kunnen worden aangemerkt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat deze man kennelijk al langere tijd vreemd gedrag vertoont en het zwembad daar geen consequenties aan heeft verbonden.
pi_219102841
Als ik vader was van één van die meiden mepte ik hem door de hele toko heen en de beheerder erbij. Valt me op dat dat tegenwoordig weinig voorkomt, vaders die verhaal komen halen. Zijn mannen tegenwoordig zo ontmand en veranderd in slappe vaatdoeken?
pi_219102852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat brengt mij bij de volgende vraag: zo'n zwembad kan hem toch gewoon de toegang ontzeggen?
Ja, lijkt me ook. Tevens: kennelijk vinden ze hem in supermarkten enzo ook vervelend. Wat moet je er toch mee. Vent is verstandelijk gehandicapt, vindt zelf niet dat hij iets fouts heeft gedaan, dus ik betwijfel of hij hier nou veel van kan leren.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:10:46 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219102861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, lijkt me ook. Tevens: kennelijk vinden ze hem in supermarkten enzo ook vervelend. Wat moet je er toch mee. Vent is verstandelijk gehandicapt, vindt zelf niet dat hij iets fouts heeft gedaan, dus ik betwijfel of hij hier nou veel van kan leren.
Hij weet dat hij fout is want zijn gefriemel is onder water.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:11:12 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219102864
quote:
Kan de gemeenschap weer opdraaien voor Theo z'n lusten zeker :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219102871
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij weet dat hij fout is want zijn gefriemel is onder water.
Maar niet iets waarvan hij toegeeft het gedaan te hebben, aangeeft er spijt van te hebben, of hulp bij accepteert. Hij is ook al vaker raar bezig geweest. Theo gaat hier vast gewoon mee door.
pi_219102882
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als ik vader was van één van die meiden mepte ik hem door de hele toko heen en de beheerder erbij. Valt me op dat dat tegenwoordig weinig voorkomt, vaders die verhaal komen halen. Zijn mannen tegenwoordig zo ontmand en veranderd in slappe vaatdoeken?
Het lijkt mij helemaal geen goed idee om eigen rechter te gaan spelen, laat staan bij een verstandelijk beperkte man. Die heeft vooral hulp nodig lijkt mij.

Wat dat betreft vind ik het niet ingrijpen van het zwembad net zo laakbaar als het betasten.
pi_219102886
quote:
Elke man verdient geld te krijgen van de overheid om vrouwen te neuken. Dit is toch discriminatie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:16:14 #29
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219102891
Benno L. vibes? :%
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:17:55 #30
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219102896
:r
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_219102900
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het lijkt mij helemaal geen goed idee om eigen rechter te gaan spelen, laat staan bij een verstandelijk beperkte man. Die heeft vooral hulp nodig lijkt mij.

Wat dat betreft vind ik het niet ingrijpen van het zwembad net zo laakbaar als het betasten.
Als die zo beperkt is blijkt me een begeleider tijdens zijn zwemactiviteiten genoodzaakt.
Dus alleen geen toegang.
pi_219102906
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste. Je moet potentiële slachtoffers beschermen en geen daders. En niet als een afgestelde klok iedere keer binnen laten en kwetsbare kinderen er aan blootstellen.
pi_219102907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als die zo beperkt is blijkt me een begeleider tijdens zijn zwemactiviteiten genoodzaakt.
Dus alleen geen toegang.
Zoiets. Of misschien toch eens kijken of je hem aan zijn verstand kan peuteren dat zijn gedrag niet kan en wat dat doet met anderen.

Maar in ieder geval niet denken: goh, daar heb je die rare man weer die hier week in week uit zich misdraagt jegens minderjarigen.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:22:48 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219102911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja wat moet en kan je ermee... Het hele dorp of weet ik waar het is kent hem dus als een vervelende viezerik met een beperking.

Nu snap ik dat hij om het laatste niet zomaar de fouten en consequenties overziet van zijn gedrag maar je kunt toch op zijn minst zorgen dat op de plekken waar iedereen ziet waar het fout gaat zorgt dat hij er niet meer in komt?

Daarnaast even wat stevige begeleiding op zijn minst, maar ik gok dat dat een kwestie is van onvoldoende budget want ggz.
pi_219103116
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Tsja wat moet en kan je ermee... Het hele dorp of weet ik waar het is kent hem dus als een vervelende viezerik met een beperking.

Nu snap ik dat hij om het laatste niet zomaar de fouten en consequenties overziet van zijn gedrag maar je kunt toch op zijn minst zorgen dat op de plekken waar iedereen ziet waar het fout gaat zorgt dat hij er niet meer in komt?

Daarnaast even wat stevige begeleiding op zijn minst, maar ik gok dat dat een kwestie is van onvoldoende budget want ggz.
Meneer heeft PGB, en anders komt die lekker baantjes “trekken” als er geen minderjarigen zijn.

Ook een mogelijkheid om hem helemaal de toegang te weigeren vanwege zijn misdragingen. Gaat die lekker in het buitenwater zwemmen, het is tenslotte Stellendam. Zwemwater genoeg voor meneer, er zal er best een naaktstrand zijn. Heeft die twee vliegen in één klap.

Enfin, het gaat deze viezerik helemaal niet om dat zwemmen, maar om het begluren van minderjarigen.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 18:09:29 #36
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219103166
Toen ik de OP had gelezen had ik veel minder empathie verwacht van de reacties. Wel of geen mentale beperking, dit is een no go. Gewoon het zwembad niet meer in na meerdere incidenten. We zien het trouwens best vaak voorbijkomen bij rechtszaken dat een laag IQ erbij wordt gehaald als excuus. En ja daar zal best een verband zitten.
pi_219104392
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 18:09 schreef Momo het volgende:
Toen ik de OP had gelezen had ik veel minder empathie verwacht van de reacties. Wel of geen mentale beperking, dit is een no go. Gewoon het zwembad niet meer in na meerdere incidenten. We zien het trouwens best vaak voorbijkomen bij rechtszaken dat een laag IQ erbij wordt gehaald als excuus. En ja daar zal best een verband zitten.
Ik vind een laag IQ een beetje een zwak excuus, net als een slechte jeugd te hebben gehad.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:41:57 #38
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219104468
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
^O^
Fantastisch dat je dan als vader in de bak zit op het moment dat je dochter je het meest nodig heeft. Laat iig aan haar zien waar je prioriteiten liggen. Niet haar welzijn maar het inlossen en uiten van jouw woede
pi_219104970
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dan heb je mazzel want hij komt er elke zaterdag
En misschien wel meerdere keren per dag.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:47:35 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219104996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En misschien wel meerdere keren per dag.
En woensdag
pi_219105484
Theo. Weer zo’n ‘Fin’ zeker? Achterlijke Mohammedanen
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:58:37 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219105647
Tegenwoordig is de hoogte van het IQ een handig excuus om volwassen mensen voor een breed scala aan misdrijven extreem licht te straffen dus arme imbeciele Theo loopt volgende maand gewoon weer minderjarige meisjes te betasten want tsja hij is nou eenmaal een beetje dom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 25-10-2025 23:11:07 ]
pi_219106963
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 20:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
^O^
Fantastisch dat je dan als vader in de bak zit op het moment dat je dochter je het meest nodig heeft. Laat iig aan haar zien waar je prioriteiten liggen. Niet haar welzijn maar het inlossen en uiten van jouw woede
Daarom altijd iemand in elkaar trappen op een afgelegen plek, zonder camera's in de buurt en je kleren verwisselen en de originele daarna verbranden.
pi_219106980
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 22:46 schreef Astro_boy het volgende:
Theo. Weer zo’n ‘Fin’ zeker? Achterlijke Mohammedanen
Mag Astro boy ook begeleiding hier op Fok? Hij heeft PGB.
  zondag 26 oktober 2025 @ 06:10:37 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219107128
quote:
Sociale voorzieningen zijn op het platteland een stuk minder dan in de steden. Daar rusten veel taken op de schouders van vrijwilligers
  Miss 200.000.000! zondag 26 oktober 2025 @ 06:54:26 #46
367000 roos94
pi_219107180
Zwembadverbodje kan toch niet zo moeilijk zijn
  zondag 26 oktober 2025 @ 07:04:53 #47
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219107193
Als Theo nou gewoon thuis gaat piemelfriemelen is er geen haan die ernaar kraait.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219107202
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vreemd dat je op die leeftijd nog libido hebt. Ik ben een stukje jonger, maar dat van mij is al helemaal verdwenen. Dat geldt volgens mij voor de meeste mannen die veertiger zijn.
Graag verwijderen
pi_219107244
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 07:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Vreemd dat je op die leeftijd nog libido hebt. Ik ben een stukje jonger, maar dat van mij is al helemaal verdwenen. Dat geldt volgens mij voor de meeste mannen die veertiger zijn.
Dat is niet normaal hoor. Het wordt wat minder doorgaans. Dat is soms maar goed ook. ;)
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:18:29 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219107338
quote:

[..]
Dude :?
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:27:15 #51
438527 MissButterflyy
pi_219107364
quote:

[..]
Ehhh nee? Dat is niet normaal. Misschien ben je depressief.
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:38:46 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219107428
quote:
Lena, die in het bubbelbad het dichtst bij Theo zat, heeft ook gezegd dat ze bang was dat hij onder water haar bikinibroekje naar beneden zou schuiven. “Ik voelde me vies, ik wilde hem slaan. Ik dacht echt: ieuw!”
Ik vind wel dat je zo'n meisje dan tot de orde moet roepen en haar vertellen dat het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is en niet hoe zij denkt dat het ook zou kunnen zijn gegaan
pi_219107795
Hier mist veel context.

In een druk zwembad (of in dit geval een drukke, volle jacuzzi) kom je nu eenmaal wel eens tegen anderen aan.
Dat is bijna niet te voorkomen en we moeten ook niet zo krampachtig gaan doen dat we dat willen voorkomen omdat we overal iets achter zoeken.

Maar als het een jacuzzi betreft waar nog volop vrije ruimte was, dan is het wel raar als je dichtbij onbekenden gaat zitten en daarbij die anderen ook nog aan zou raken.

Als er vaker meldingen zijn geweest dat de betreffende man zich niet altijd helemaal zedelijk gedraagt, is de kans natuurlijk wel aanwezig dat er in elk geval bij een aantal van die gevallen opzet in het spel is.
pi_219107819
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mag Astro boy ook begeleiding hier op Fok? Hij heeft PGB.
Ik ben Etto
pi_219107822
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ehhh nee? Dat is niet normaal. Misschien ben je depressief.
Misschien?
pi_219107922
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik vind wel dat je zo'n meisje dan tot de orde moet roepen en haar vertellen dat het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is en niet hoe zij denkt dat het ook zou kunnen zijn gegaan
Gelet op alles wat we weten denk ik dat het gedrag van deze man het probleem is en niet hoe een jong meisjes daarop reageert.

Natuurlijk is het niet zo dat haar gevoel meteen overeenkomt met de realiteit, maar het is een angst en die angst komt rechtstreeks voor uit zijn gedragingen.
pi_219107936
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.

In een druk zwembad (of in dit geval een drukke, volle jacuzzi) kom je nu eenmaal wel eens tegen anderen aan.
Dat is bijna niet te voorkomen en we moeten ook niet zo krampachtig gaan doen dat we dat willen voorkomen omdat we overal iets achter zoeken.

Maar als het een jacuzzi betreft waar nog volop vrije ruimte was, dan is het wel raar als je dichtbij onbekenden gaat zitten en daarbij die anderen ook nog aan zou raken.

Als er vaker meldingen zijn geweest dat de betreffende man zich niet altijd helemaal zedelijk gedraagt, is de kans natuurlijk wel aanwezig dat er in elk geval bij een aantal van die gevallen opzet in het spel is.
quote:
Hier mist veel context.

Eens met dat in een drukke jacuzzi je wel eens in aanraking komt met een ander. Maar gelet op het gehele verhaal is hier toch overduidelijk geen sprake van een onopzettelijke aanraking?

Kijk, of het onder ontucht valt, daar kun je over discussiëren. De HR lijkt te vinden dat hier de wet opgerekt wordt en ik denk dat ze daar gelijk in hebben. Maar dat het gedrag van deze man een probleem is lijkt mij ook evident.
  zondag 26 oktober 2025 @ 12:00:24 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219108345
quote:

[..]
Tot de orde roepen!? Ja dat is precies wat ze nodig heeft bij een verklaring, dat ze ook nog te horen krijgt van tut tut meisje, die emoties en angsten van jou doen er echt niet zo toe. Je bent alleen maar betast, gesnopen!?
  zondag 26 oktober 2025 @ 12:06:57 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219108384
quote:
Hier mist veel context.

Er ontbreekt helemaal geen context want de context staat letterlijk in het artikel en is dat er een bekend patroon van grensoverschrijdend gedrag is bij deze man, inclusief aan zijn zwengel zitten in die jacuzzi.

Het is ook evident dat hij opzettelijk aan ze heeft gezeten dus ik snap niet zo goed waarom je een paragraaf zou typen "dat je in een volle jacuzzi soms tegen iemand aankomt" en "dat de kans aanwezig is dat hij opzettelijk dit of dat". Het is wettig en overtuigend bewezen, punt.
pi_219109075
quote:

[..]
Dit gaat niet goed, hoor.

Anyway, Theo is niet zo beperkt dat die precies weet aan wie die moet zitten. Zit niet per ongeluk aan een 62 jarige Bert. Wat heeft een sexwerker voor nut als ze dan niet minderjarig is. Theo is een pedo. Die hoeven geen sex werker.
Go hard or go home
pi_219109864
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 13:20 schreef Noek het volgende:

[..]
Dit gaat niet goed, hoor.

Anyway, Theo is niet zo beperkt dat die precies weet aan wie die moet zitten. Zit niet per ongeluk aan een 62 jarige Bert. Wat heeft een sexwerker voor nut als ze dan niet minderjarig is. Theo is een pedo. Die hoeven geen sex werker.
Het is al erg genoeg wat hij gedaan heeft. Om hem dan meteen uit te maken voor een pedo… Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jonge meisjes kiest omdat die kwetsbaarder zijn.
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 14:15:45 #63
441859 crew  Lenny77
pi_219109880
quote:
Hier mist veel context.

Alstublieft zeg :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 14:18:01 #64
441859 crew  Lenny77
pi_219109897
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is al erg genoeg wat hij gedaan heeft. Om hem dan meteen uit te maken voor een pedo… Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jonge meisjes kiest omdat die kwetsbaarder zijn.
Euh.... Dan ben je toch nog steeds een pedo?? :?
pi_219109931
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Euh.... Dan ben je toch nog steeds een pedo?? :?
Een pedofiel is iemand die seksueel geïnteresseerd is in pre puberale kinderen. Deze twee waren 13 en 14 en de meeste meiden van die leeftijd zitten dan al duidelijk in de pubertijd.
  zondag 26 oktober 2025 @ 15:06:09 #66
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219110490
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 12:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Tot de orde roepen!? Ja dat is precies wat ze nodig heeft bij een verklaring, dat ze ook nog te horen krijgt van tut tut meisje, die emoties en angsten van jou doen er echt niet zo toe. Je bent alleen maar betast, gesnopen!?
Uiteindelijk bereikt zo'n uitspraak de rechtbank (en ook de krant) terwijl het natuurlijk niet terzake doet.
  zondag 26 oktober 2025 @ 15:06:20 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219110491
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een pedofiel is iemand die seksueel geïnteresseerd is in pre puberale kinderen. Deze twee waren 13 en 14 en de meeste meiden van die leeftijd zitten dan al duidelijk in de pubertijd.
Wat is dat toch met sommige mannen die lopen te kwijlen over 13-jarige meisjes? Als het borsten krijgt zouden ze het wel willen neuken? Net zo raar als die verhalen van leraressen in de VS die met hun 14-jarige leerling seks hebben. Als iemand van 21+ heb je toch geen enkel interesse meer in mensen onder de 16 jaar?
  zondag 26 oktober 2025 @ 15:15:29 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219110594
quote:
Hier mist veel context.

Ok Theo.
  zondag 26 oktober 2025 @ 15:30:55 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219110778
Toch vind ik het raar dat een verstandelijk beperkt iemand zonder tussenkomst van een advocaat veroordeeld wordt of is daar de zaak niet zwaar genoeg voor?
pi_219110780
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat is dat toch met sommige mannen die lopen te kwijlen over 13-jarige meisjes? Als het borsten krijgt zouden ze het wel willen neuken? Net zo raar als die verhalen van leraressen in de VS die met hun 14-jarige leerling seks hebben. Als iemand van 21+ heb je toch geen enkel interesse meer in mensen onder de 16 jaar?
Hazes zou het niet met je eens zijn...
pi_219110841
quote:

[..]
Doe alsjeblieft even gezond man!
Gewoon opzouten met die vent en een definitief toegangsverbodverbod en klaar!
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 16:47:23 #72
441859 crew  Lenny77
pi_219111448
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Efebofiel dan...
'Ooooh, het zijn al meisjes van 13 en 14.. daar mag je lekker aanzitten natuurlijk. Het zijn toch meisjes, niet?? Ze hebben al borsten, toch?? Toch?'

(ik weet dat jij zo niet denkt en dat je dat hier niet schreef)
pi_219111510
quote:

[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens, zeker voor een 52 jarige is het bizar, maar goed.
pi_219111520
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:30 schreef the-eye het volgende:
Toch vind ik het raar dat een verstandelijk beperkt iemand zonder tussenkomst van een advocaat veroordeeld wordt of is daar de zaak niet zwaar genoeg voor?
Ja en nee. Het was al de tweede kans.
  maandag 27 oktober 2025 @ 00:53:55 #75
344884 monkyyy
pi_219116799
quote:
Hier mist veel context.

maandag 27 oktober 2025 @ 11:55:45 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219119627
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:06 schreef the-eye het volgende:

[..]
Uiteindelijk bereikt zo'n uitspraak de rechtbank (en ook de krant) terwijl het natuurlijk niet terzake doet.
Natuurlijk doet het wel ter zake. Het geeft de mate van stress en angst aan bij zo'n meisje. Daar wordt ook gericht naar gevraagd bij verhoren omdat het relevant is voor het bepalen van de impact, wat weer mee wordt gewogen in de rechtbank.

Als ze het anders ervaren had, dan zat ze niet bij de politie.
  maandag 27 oktober 2025 @ 13:58:58 #77
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219120513
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Natuurlijk doet het wel ter zake. Het geeft de mate van stress en angst aan bij zo'n meisje. Daar wordt ook gericht naar gevraagd bij verhoren omdat het relevant is voor het bepalen van de impact, wat weer mee wordt gewogen in de rechtbank.

Als ze het anders ervaren had, dan zat ze niet bij de politie.
Dit verzin je zelf Iemand wordt veroordeeld voor wat hij gedaan heeft. Niet voor wat een ander denkt dat je had kunnen gaan doen. Anders kunnen we voor oplichters wel strafvermindering gaan hanteren aangezien die hun slachtoffers dusdanig om de tuin leiden dat ze niks in de gaten hebben
  maandag 27 oktober 2025 @ 14:00:56 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219120522
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 13:58 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dit verzin je zelf Iemand wordt veroordeeld voor wat hij gedaan heeft. Niet voor wat een ander denkt dat je had kunnen gaan doen. Anders kunnen we voor oplichters wel strafvermindering gaan hanteren aangezien die hun slachtoffers dusdanig om de tuin leiden dat ze niks in de gaten hebben
Nee hoor. Jij verzint dat ik dit zelf verzin.
pi_219266368
quote:

[..]
Jij kunt van elke meid zien of zij al dan niet 16+ is? :? Er zijn genoeg meiden van 14 of 15 jaar die al sterk ontwikkelde borsten en billen én een volwassen lichaamslengte hebben. Geloof jij nu werkelijk dat een "gewone" volwassen heteroman daar geen erotische gevoelens van kan krijgen? :') Dat je met wetten kunt bepalen wat er in mensen hun hóófd mag omgaan? En neen, dit is géén bericht om aanranding goed te praten, want dat is nog wat anders. Aanranding is een daad, geen gedachte of emotie. Over daden kan je regels maken, over gedachten en emoties níet.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:36:56 #80
438527 MissButterflyy
pi_219266436
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:27 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Jij kunt van elke meid zien of zij al dan niet 16+ is? :? Er zijn genoeg meiden van 14 of 15 jaar die al sterk ontwikkelde borsten en billen én een volwassen lichaamslengte hebben. Geloof jij nu werkelijk dat een "gewone" volwassen heteroman daar geen erotische gevoelens van kan krijgen? :') Dat je met wetten kunt bepalen wat er in mensen hun hóófd mag omgaan? En neen, dit is géén bericht om aanranding goed te praten, want dat is nog wat anders. Aanranding is een daad, geen gedachte of emotie. Over daden kan je regels maken, over gedachten en emoties níet.
Zo gauw je de leeftijd weet is de interesse dan toch wel weg?
Mannen die dan toch nog blijven geilen, die zijn smerig.
pi_219266542
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vermoed dat als hij een advocaat inschakelt en in Hoger Beroep gaat dat hij een goede kans heeft om vrijgesproken te worden, aangezien de Hoge Raad vrij expliciet heeft bevestigd dat het wrijven over een been niet valt onder ontuchtige handelingen, alsook door het Hof overwogen:

ECLI:NL:HR:2011:BQ2491

Naar het oordeel van het hof kan ook hier in het midden blijven aan welke verklaring het meeste geloof dient te worden gehecht. Zelfs als zou worden aangenomen dat de handelingen zoals in de tenlastelegging opgesomd (dat wil zeggen het aanraken van benen en armen, het strijken over het haar en het geven van een kus op de wang en mond) hebben plaatsgevonden, zou geen veroordeling voor feit 2 kunnen volgen. Het hof is van oordeel dat deze omschreven handelingen in de gegeven context wellicht grensoverschrijdend zouden zijn, maar niet als ontuchtige handelingen als bedoeld in artikel 246 van het Wetboek van Strafrecht kunnen worden aangemerkt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat deze man kennelijk al langere tijd vreemd gedrag vertoont en het zwembad daar geen consequenties aan heeft verbonden.
''Ach het is normaal zo'n lieve man. En wat kan het nou kwaad. Er ten alle tijden ontzettend veel mensen bij''
pi_219267285
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zo gauw je de leeftijd weet is de interesse dan toch wel weg?
Mannen die dan toch nog blijven geilen, die zijn smerig.
Je moet die meisjes natuurlijk niet lastigvallen, dat niet. Maar je kunt mensen toch niet verbieden bepaalde verlangens te hebben? Nooit gehoord van die ouwe bok en dat groen blaadje? Zoals TigerXtrm schreef in "Leeftijdsverschil":

quote:
Zijn beeld van de werkelijkheid is gewoon de werkelijkheid. Geen man zal het ooit toegeven omdat je in de huidige maatschappij direct opgehangen wordt als je het zegt, maar jonge meiden zijn gewoon seksueel aantrekkelijk, ook als ze daar in sommige gevallen nog 'te jong' voor worden geacht. Is geen denkbeeld, als je een beetje oplet kun je daar zat bewijs voor zien in de dagelijkse wereld.

Dat wil overigens niet zeggen dat het dan maar normaal moet zijn om met jonge tieners te gaan zitten flirten, maar ik garandeer je dat veruit de meeste mannen wel eens een lekkere meid hebben zitten bekijken voor ze zich realiseerde dat dat een meid van 15 is.
Precies dit. We worden steeds geleerd dat liegen immoreel is, dat we altijd de waarheid moeten spreken, maar als we durven zeggen wat er wérkelijk in ons hoofd omgaat, reageren de anderen vaak alsof we een massamoord begaan hebben. De meeste mensen horen liever comfortabele leugens dan pijnlijke waarheden. :{
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:31:22 #83
438527 MissButterflyy
pi_219267352
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:26 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Je moet die meisjes natuurlijk niet lastigvallen, dat niet. Maar je kunt mensen toch niet verbieden bepaalde verlangens te hebben? Nooit gehoord van die ouwe bok en dat groen blaadje? Zoals TigerXtrm schreef in "Leeftijdsverschil":
[..]
Precies dit. We worden steeds geleerd dat liegen immoreel is, dat we altijd de waarheid moeten spreken, maar als we durven zeggen wat er wérkelijk in ons hoofd omgaat, reageren de anderen vaak alsof we een massamoord begaan hebben. De meeste mensen horen liever comfortabele leugens dan pijnlijke waarheden. :{
Hij zegt toch precies wat ik zeg?
Maar als je weet dat ze zo jong is, kan je ook wel plaats maken in je hoofd voor andere mooie vrouwen om over te fantaseren.
pi_219267423
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij zegt toch precies wat ik zeg?
Maar als je weet dat ze zo jong is, kan je ook wel plaats maken in je hoofd voor andere mooie vrouwen om over te fantaseren.
Geloof jij dat puur het weten dat ze nog te jong is, ertoe zal leiden dat de man die haar zat te bekijken, haar ineens niet meer aantrekkelijk zal vinden? Stel dat ze morgen een wet maken dat je pas vanaf je 25ste seks mag hebben, geloof jij dat die wet dan als gevolg zal hebben dat de meeste mannen vrouwen van 20-24 jaar niet meer aantrekkelijk zullen vinden? :') 8)7
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:42:32 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219267505
Als vrouw snap ik er - uiteraard - geen hout van, voor die fascinatie voor jonge meisjes. Maar ook als vrouw onbestaanbaar om maar iets te voelen voor jonge jongetjes. Nou laat maar zitten, ik snap er sowieso niets van. :{w
pi_219267638
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Als vrouw snap ik er - uiteraard - geen hout van, voor die fascinatie voor jonge meisjes. Maar ook als vrouw onbestaanbaar om maar iets te voelen voor jonge jongetjes. Nou laat maar zitten, ik snap er sowieso niets van. :{w
Die jonge meiden zijn gewoon lichamelijk aantrekkelijk omdat ze meestal een erg strak en glad lichaam hebben. Juist de combinatie van wél al duidelijk ontwikkelde secundaire geslachtskenmerken, maar nog een zuiver lichaam, maakt meiden van 15-20 jaar zeer aantrekkelijk voor mannen. Dat is gewoon evolutionair bepaald.

En iemand lichamelijk mooi vinden, is wat anders dan goed bij iemand passen, goed met iemand kunnen omgaan. Er is ook een verschil tussen lichamelijk sterk ontwikkeld en geestelijk volwassen.

Als een vrouw die veertig jaar is en ook de ervaring heeft van de meeste veertigers, een vergelijkbaar lichaam had als van een vijftienjarige meid, dan zouden volgens mij de meeste heteromannen die dame zéker aantrekkelijk vinden.
pi_219267692
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Even los van de extremen hier: mannen vallen doorgaans op jongere vrouwen vrouwen vallen doorgaans op (iets) oudere mannen. Al heb je bij de laatste nog wel eens een omslag als vrouwen ouder worden. Maar een vrouw van 25 jaar zal doorgaans minder geïnteresseerd zijn in een man van 20 dan van 30.

Dus het is een beetje appels met peren.

Overigens: een 16 jarig meisje kan van afstand aantrekkelijk lijken, omdat je er dan volwassen gedrag bij kan fantaseren. Het lijkt mij bepaald niet controversieel dat mannen een 16 jarige wel aantrekkelijk kunnen vinden (om te zien).
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:00:41 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219267743
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even los van de extremen hier: mannen vallen doorgaans op jongere vrouwen vrouwen vallen doorgaans op (iets) oudere mannen. Al heb je bij de laatste nog wel eens een omslag als vrouwen ouder worden. Maar een vrouw van 25 jaar zal doorgaans minder geïnteresseerd zijn in een man van 20 dan van 30.

Dus het is een beetje appels met peren.

Overigens: een 16 jarig meisje kan van afstand aantrekkelijk lijken, omdat je er dan volwassen gedrag bij kan fantaseren. Het lijkt mij bepaald niet controversieel dat mannen een 16 jarige wel aantrekkelijk kunnen vinden (om te zien).
Maar, waarom 5-jarige meisjes? Wat is daar erotisch aan?
pi_219267824
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wie heeft het hier over 5-jarige meisjes?? Het ging over geslachtsrijpe tieners van 14-19 jaar, níet over prepuberale kinderen. :{
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:07:04 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219267844
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Wie heeft het hier over 5-jarige meisjes?? Het ging over geslachtsrijpe tieners van 14-19 jaar, níet over prepuberale kinderen. :{
Klopt, ik stelde alleen een vervolgvraag.
pi_219267873
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Klopt, ik stelde alleen een vervolgvraag.
Waarom stelde je die vraag in een context die daar niets mee te maken heeft? Kun jij soms het verschil (bijna) niet zien tussen een meisje van vijf jaar en een meisje van vijftien jaar? :') 8)7
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:10:49 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219267881
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:10 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Waarom stelde je die vraag in een context die daar niets mee te maken heeft? Kun jij soms het verschil (bijna) niet zien tussen een meisje van vijf jaar en een meisje van vijftien jaar? :') 8)7
Nee.
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:25:14 #93
438527 MissButterflyy
pi_219268043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:36 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Geloof jij dat puur het weten dat ze nog te jong is, ertoe zal leiden dat de man die haar zat te bekijken, haar ineens niet meer aantrekkelijk zal vinden? Stel dat ze morgen een wet maken dat je pas vanaf je 25ste seks mag hebben, geloof jij dat die wet dan als gevolg zal hebben dat de meeste mannen vrouwen van 20-24 jaar niet meer aantrekkelijk zullen vinden? :') 8)7
Je hoeft niet zo geïrriteerd te doen. Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat een volwassen man zogauw hij weet hoe oud ze is dat hij zijn interesse verliest. En dan heb ik niet over een jonge knul van 20, daar kan ik me iets bij voorstellen.
Maar mannen van 40-50-60 jaar die dan nog steeds fantaseren en geilen, dat vind ik smerig ja.
pi_219268163
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je hoeft niet zo geïrriteerd te doen. Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat een volwassen man zogauw hij weet hoe oud ze is dat hij zijn interesse verliest. En dan heb ik niet over een jonge knul van 20, daar kan ik me iets bij voorstellen.
Maar mannen van 40-50-60 jaar die dan nog steeds fantaseren en geilen, dat vind ik smerig ja.
Het is jouw recht om dat smerig te vinden, ja. Maar ja hebt níet het recht anderen te verbieden te fantaseren over wat dan ook. Onze gedachten zijn vrij. En waarom mag een knul van 20 jaar dat wél, maar een man van 40, 50 of 60 jaar dat níet van jou? |:( Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je daarom het liefst verwelkte bloemen gaat zien hé. :') Ook een oude bij bestuift het liefst een bloem in volle bloei.
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:41:38 #95
438527 MissButterflyy
pi_219268359
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Het is jouw recht om dat smerig te vinden, ja. Maar ja hebt níet het recht anderen te verbieden te fantaseren over wat dan ook. Onze gedachten zijn vrij. En waarom mag een knul van 20 jaar dat wél, maar een man van 40, 50 of 60 jaar dat níet van jou? |:( Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je daarom het liefst verwelkte bloemen gaat zien hé. :') Ook een oude bij bestuift het liefst een bloem in volle bloei.
Een bloem in volle bloei is geen 13-14-15 jarig meisje, hou toch op.
pi_219268415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een bloem in volle bloei is geen 13-14-15 jarig meisje, hou toch op.
Dat verschilt per individu, er zijn er die op hun veertiende nog een echt kinderlichaam hebben, zonder borsten, en andere die lichamelijk al sterk ontwikkeld zijn op die leeftijd.
  vrijdag 14 november 2025 @ 22:07:37 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219268800
Het zwembad heeft hier ook laakbaar gehandeld, daar zou men tegen op moeten treden.

Het zwembad constateert dat het een viespeuk is die zo vaak staat te gluren dat het opvalt. Vervolgens wordt geconstateerd dat hij zichzelf af loopt te beren in de jacuzzi. En dan mag hij gewoon blijven komen tot hij iemand aanrandt.

Dit is evenzeer de schuld van het zwembad als van de verstandelijk beperkte man.
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 november 2025 @ 22:08:51 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219268821
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Een knul van 20 is ook niet goed bij zijn paasei als hij achter een 13-jarig meisje aanzit. Die mag dat ook niet. Dus ik weet niet wat jij aan het ijlen bent?
Laffe huichelaar
pi_219270439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een knul van 20 is ook niet goed bij zijn paasei als hij achter een 13-jarig meisje aanzit. Die mag dat ook niet. Dus ik weet niet wat jij aan het ijlen bent?
Er is wel een verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden, en achter iemand aan zitten, ik hoop dat je begrijpt wat het verschil is? Je mag iemand niet aanranden, niet op opvallende wijze achtervolgen, maar dat zijn daden. En ik had had het louter over gedachten. Geloof me, als gedachten strafbaar waren, zouden velen die nog nooit met het gerecht in aanraking gekomen zijn, al minstens tien keer levenslang gekregen hebben. :')
pi_219270442
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Het zwembad constateert dat het een viespeuk is die zo vaak staat te gluren dat het opvalt. Vervolgens wordt geconstateerd dat hij zichzelf af loopt te beren in de jacuzzi. En dan mag hij gewoon blijven komen tot hij iemand aanrandt.

Dit is evenzeer de schuld van het zwembad als van de verstandelijk beperkte man.
Als zijn gedrag zo erg opvalt, waarom kunnen ze hem dan geen toegangsverbod geven?
pi_219270887
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
O, dat is een afwijking. Dan heb je kennelijk pedofiele gevoelens. Maar dat speelt hier toch helemaal niet?
pi_219270928
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hoe de wereld veranderd is: toen ik op de middelbare school zat was er een klasgenote van 13 met een 21 jarige vriend. Was bijzonder, maar het werd wel gewoon geaccepteerd.
  zaterdag 15 november 2025 @ 09:51:35 #103
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219271054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, dat is een afwijking. Dan heb je kennelijk pedofiele gevoelens. Maar dat speelt hier toch helemaal niet?
Nee, klopt. Dus laat maar.
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 november 2025 @ 09:59:11 #104
367000 roos94
pi_219271136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe de wereld veranderd is: toen ik op de middelbare school zat was er een klasgenote van 13 met een 21 jarige vriend. Was bijzonder, maar het werd wel gewoon geaccepteerd.
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud jij bent
pi_219271160
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mijn ouders schelen tien jaar, mijn vader is van 1944, mijn moeder van 1954. Hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was, heeft ze mij ooit verteld, dat moet dus rond 1970 geweest zijn. Weet je hoe die twee elkaar ontmoet hebben? Mijn vader was leerkracht, mijn moeder was een van zijn leerlingen.

Enig idee wat ze vandaag doen met een leraar die een relatie begint met een van zijn leerlingen? >:) Al weet ik niet wanneer mijn ouwe voor het eerst bij mijn moeder naar binnen gegaan is, het zou kunnen dat dat pas gebeurd is toen mijn moeder al meerderjarig was, in die tijd was het veelal nog gebruikelijk dat je pas met elkaar naar bed ging nadat je getrouwd was, toch?
pi_219271280
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud jij bent
Mijn middelbare schooltijd betrof de jaren 80 en 90.
pi_219271293
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Mijn ouders schelen tien jaar, mijn vader is van 1944, mijn moeder van 1954. Hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was, heeft ze mij ooit verteld, dat moet dus rond 1970 geweest zijn. Weet je hoe die twee elkaar ontmoet hebben? Mijn vader was leerkracht, mijn moeder was een van zijn leerlingen.

Enig idee wat ze vandaag doen met een leraar die een relatie begint met een van zijn leerlingen? >:) Al weet ik niet wanneer mijn ouwe voor het eerst bij mijn moeder naar binnen gegaan is, het zou kunnen dat dat pas gebeurd is toen mijn moeder al meerderjarig was, in die tijd was het veelal nog gebruikelijk dat je pas met elkaar naar bed ging nadat je getrouwd was, toch?
Ik denk dat ook toen er voor het huwelijk al het een en ander gebeurde.

Mijn ouders hadden een leeftijdsverschil van 17 jaar. Mijn moeder was toen 17 en zijn secretaresse.

Daar kijkt men tegenwoordig ook anders naar.

Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee als het om een bestendige relatie gaat. Als je echter als volwassen man probeert zoveel mogelijk jonge meisjes te versieren, dan wel.
pi_219271313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat ook toen er voor het huwelijk al het een en ander gebeurde.

Mijn ouders hadden een leeftijdsverschil van 17 jaar. Mijn moeder was toen 17 en zijn secretaresse.

Daar kijkt men tegenwoordig ook anders naar.

Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee als het om een bestendige relatie gaat. Als je echter als volwassen man probeert zoveel mogelijk jonge meisjes te versieren, dan wel.
Er heerst bij het publiek wat dat betreft ook een dubbele moraal wat vrouwen en mannen betreft, heb ik altijd ervaren. Als een lerares een relatie begint met een 15-jarige jongen, dan verschijnen er vaak reacties als: "Wat een geluk voor die jongen!", en zelfs degenen die het afkeuren, roepen veel minder luid dan in het geval van een leraar die een relatie begint met een 15-jarige leerlinge. In dat laatste geval staat het vol met reacties als: "Ophangen die vent! Castreren! Levenslang!"

En vrouwen maar mekkeren dat ze onderdrukt worden en geen rechten hebben. |:(
  zaterdag 15 november 2025 @ 10:32:57 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219271319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:02 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Als zijn gedrag zo erg opvalt, waarom kunnen ze hem dan geen toegangsverbod geven?
Dat kunnen ze wel, maar ze hebben het niet gedaan. Daarom stel ik ook dat zijevenzeer schuldig zijn en laakbaar gedrag hebben vertoond.
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2025 @ 10:34:39 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219271324
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom jij de ziekelijke neiging hebt hier te verdedigen dat er een 13-jarig meisje wordt aangerand. Zoek hulp.
Laffe huichelaar
pi_219271330
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Er heerst bij het publiek wat dat betreft ook een dubbele moraal wat vrouwen en mannen betreft, heb ik altijd ervaren. Als een lerares een relatie begint met een 15-jarige jongen, dan verschijnen er vaak reacties als: "Wat een geluk voor die jongen!", en zelfs degenen die het afkeuren, roepen veel minder luid dan in het geval van een leraar die een relatie begint met een 15-jarige leerlinge. In dat laatste geval staat het vol met reacties als: "Ophangen die vent! Castreren! Levenslang!"

Dat is maar een enkeling die dat post. Het gross van de weldenkende mensen walgt ook gewoon van de berichten over hitsige leraressen die minderjarige leerlingen pakken. Als je tenminste gezond verstand hebt wel.
pi_219271364
quote:

[..]

Op zich eens, maar deze knakker viel gewoon meisjes lastig. En dat is ook walgelijk met leeftijdsgenoten.
pi_219271372
quote:

[..]

Wandelinggenot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219271489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat verklaart waarom jij de ziekelijke neiging hebt hier te verdedigen dat er een 13-jarig meisje wordt aangerand. Zoek hulp.
Waar verdedig ik hier het aanranden van 13-jarige meisjes?? :{ Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Ik verdedig enkel de vrijheid van gedachten, dat is wat anders dan slechte daden verdedigen hé. Je mag ook niet vermoorden, maar ben je daarom een moordenaar omdat je puur in je hoofd iemand een kopje kleiner maakt die je niet kunt uitstaan??
pi_219271504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zich eens, maar deze knakker viel gewoon meisjes lastig. En dat is ook walgelijk met leeftijdsgenoten.
Wel ja, wat die Theo gedaan heeft, is dus allesbehalve een slachtofferloos feit. Die tieners gingen niet akkoord, en zelfs al zouden ze wel akkoord gegaan zijn, dan nog waren ze te jong om toestemming te geven.
pi_219271800
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat is maar een enkeling die dat post. Het gross van de weldenkende mensen walgt ook gewoon van de berichten over hitsige leraressen die minderjarige leerlingen pakken. Als je tenminste gezond verstand hebt wel.
:@ dit was één van mijn fantasieën als tiener.
  zaterdag 15 november 2025 @ 12:03:50 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219271802
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:01 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Waar verdedig ik hier het aanranden van 13-jarige meisjes?? :{ Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Ik verdedig enkel de vrijheid van gedachten, dat is wat anders dan slechte daden verdedigen hé. Je mag ook niet vermoorden, maar ben je daarom een moordenaar omdat je puur in je hoofd iemand een kopje kleiner maakt die je niet kunt uitstaan??
Als je in een topic over het aanranden van een 13-jarig meisje post dat het normaal is om je aangetrokken te voelen tot 13-jarige meisjes en dat de natuur is, kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig.

Ik weet dat je (hopelijk) alleen maar aan het trollen bent, maar zelfs als act is het verwerpelijk
Laffe huichelaar
pi_219271964
quote:

[..]

Omdat mannen en vrouwen misschien gelijkwaardig zijn, maar niet gelijk. Snap dus ook niet waarom je denkt dat dat per definitie een eerlijke vergelijking is.
pi_219272168
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als je in een topic over het aanranden van een 13-jarig meisje post dat het normaal is om je aangetrokken te voelen tot 13-jarige meisjes en dat de natuur is, kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig.
Als je post dat je tot iemand aangetrokken voelen hetzelfde is als die persoon aanranden, dan kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig. Als jij in de winkel iets ziet dat je graag zou hebben, maar het is heel duur en jij kunt het daarom niet betalen, ben je dan per definitie een dief alleen maar omdat je dat product zou willen hebben? :?
  zaterdag 15 november 2025 @ 20:13:54 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219274545
Dus dan kan Marco ook zoiets verwachten, denken jullie?
  zaterdag 15 november 2025 @ 21:16:02 #121
438527 MissButterflyy
pi_219275177
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:10 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Als je post dat je tot iemand aangetrokken voelen hetzelfde is als die persoon aanranden, dan kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig. Als jij in de winkel iets ziet dat je graag zou hebben, maar het is heel duur en jij kunt het daarom niet betalen, ben je dan per definitie een dief alleen maar omdat je dat product zou willen hebben? :?
Mooie vergelijking. Meisjes en spullen. Een meisje niet meer zien als een ‘ding’.
Functioneel. Voor de lust.

Weerzinwekkend hoe je dit goedpraat.
pi_219275394
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mooie vergelijking. Meisjes en spullen. Een meisje niet meer zien als een ‘ding’.
Functioneel. Voor de lust.

Weerzinwekkend hoe je dit goedpraat.
Ik wou alleen maar duidelijk maken dat er een verschil is tussen daden en gedachten, dat je iemand enkel mag straffen vanwege hetgeen diegene gedaan heeft, niet vanwege hetgeen iemand denkt of voelt. Begrijp je het dan niet? :{
  zaterdag 15 november 2025 @ 21:56:19 #123
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219275475
Dacht direct aan Theo de carabatier.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 16 november 2025 @ 02:45:23 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219276723
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:10 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Zoek hulp
Laffe huichelaar
pi_219276990
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 02:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Zoek hulp
Welke hulp? Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Er bestaat zoiets als het recht op vrije meningsuiting. Niemand zal het verkrachten of aanranden van wie dan ook goedpraten. Maar begrijp je dan niet dat je géén regels kunt maken over wat anderen mogen denken en voelen? Je kíest daar niet eens voor. Ben jij ooit verliefd op iemand geweest? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós verliefd te worden? Welke muziek hoor jij graag? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós dat soort muziek mooi te vinden? :')
pi_219277051
It wasn’t me.
  zondag 16 november 2025 @ 09:11:09 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219277056
quote:
15s.gif Op zondag 16 november 2025 08:55 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Welke hulp? Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Er bestaat zoiets als het recht op vrije meningsuiting. Niemand zal het verkrachten of aanranden van wie dan ook goedpraten. Maar begrijp je dan niet dat je géén regels kunt maken over wat anderen mogen denken en voelen? Je kíest daar niet eens voor. Ben jij ooit verliefd op iemand geweest? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós verliefd te worden? Welke muziek hoor jij graag? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós dat soort muziek mooi te vinden? :')
Zoek hulp
Laffe huichelaar
  zondag 16 november 2025 @ 11:14:02 #128
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219277690
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Zoek hulp
Waarom zeg je dat?
pi_219277715
Theo had er zin an.
U MAD?
pi_219277801
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Mwa ik weet niet. Ik denk dat elke mannelijke puber wel eens gedacht heeft aan zijn lerares, en dat daarom het woord "niceee" er bij wordt gehaald.

Ik fantaseerde ook meer over die leraressen dan over klasgenootjes in de brugklas. Die klasgenootjes hadden dan ook nog maar weinig uiterlijke geslachtskenmerken.

Ik denk dat dit voor meisjes net zo is.

Echter, er zit een verschil in fantasie en het daadwerkelijk willen uitvoeren.

Als een leraar of lerares dat uit voert moeten ze beide worden gestraft, en flink ook. Al was het niet om de leeftijd, dan nog om de machtspositie.
pi_219278122
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waarom zeg je dat?
Omdat timmmmm niet begrijpt dat opgewonden raken van iemand die je toevallig ziet, zonder daarom die persoon op welke manier dan ook lastig te vallen, iets anders is dan iemand verkrachten of aanranden. ;) Omdat timmmmm mij als een misdadiger/geesteszieke beschouwt omdat ik van mijn mening dat je mensen niet mag straffen omwille van hetgeen er in hun hoofd omgaat. |:(
  zondag 16 november 2025 @ 13:18:35 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219278142
quote:
8s.gif Op zondag 16 november 2025 13:07 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Omdat timmmmm niet begrijpt dat opgewonden raken van iemand die je toevallig ziet, zonder daarom die persoon op welke manier dan ook lastig te vallen, iets anders is dan iemand verkrachten of aanranden. ;) Omdat timmmmm mij als een misdadiger/geesteszieke beschouwt omdat ik van mijn mening dat je mensen niet mag straffen omwille van hetgeen er in hun hoofd omgaat. |:(
https://www.denederlandseggz.nl/

Ik wil je zelfs op weg helpen. Ik hoop dat je snel beter wordt!
Laffe huichelaar
pi_219278161
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat jij juist hulp nodig hebt
pi_219278181
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Doe eens normaal joh, is dit je manier van een discussie aangaan?

En dit was hier ooit nog mod ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')