Sterker; 100% dezelfde afstanden. Alleen allemaal in een dag of 3 gestoptquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die afweging snap ik ook. Snap alleen niet waarom er nog een WK shorttrack is na de OS, dat is toch voor 90% hetzelfde format?
Oh bestaat de superfinale niet meer?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Sterker; 100% dezelfde afstanden. Alleen allemaal in een dag of 3 gestopt
Al een tijdje niet meer, er wordt ook geen klassement opgemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh bestaat de superfinale niet meer?
Volgens mij doen ze het 'allrounden' al even niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh bestaat de superfinale niet meer?
Alles wordt ons afgepaktquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het 'allrounden' al even niet meer
Ik vind dat echt ongelooflijk zwak.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:29 schreef Remco het volgende:
Antoinete zei vanmiddag dat het niet mogelijk is 2x een meerkamp achter elkaar te rijden zo vlak na de spelen. Dus ik verwacht niet dat ze het NK gaat rijden.
Nu zou je een klassementje over de 1500 en 3 kilometer opmaken maar dan krijg je wel een heel gedevalueerd NK. Zelfde krijg je als je nu al 3 man/vrouw aanwijst voor het WK.
Lekker dan voor alle andere vrouwen. Een NK Allround zonder kans om je voor het WK te plaatsenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:23 schreef Remco het volgende:
Nou het heeft wel gewerkt, Rijpma, Beune en Groenewoud aangewezen. Bij de mannen nog 1 plekje te verdienen, vd Bunt en Huizinga zijn al zeker.
Ik kan zo aan de slag bij de KNSB.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik naar de deelnamelijst van het NK kijk zou er ook wel mee kunnen leven als ze zeggen, we sturen Antwanet, Beune en Groenewoud. De enige andere die een beetje aanspraak zou maken daar is Conijn.
Ik denk dat in zijn algemeenheid in 9 dagen tijd 2 allroundtoernooien rijden verre van ideaal is. Daarnaast buiten Conijn waren er nou echt geen namen die je zou moeten willen sturen naar het WK (en Conijn is eigenlijk al te matig op de 500/1500m voor een allroundtoernooi)quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ongelooflijk zwak.
Antoinette is afgelopen twee weken maar drie dagen in actie gekomen.
14 februari team pursuit kwalificatie
17 februari team pursuit halve finale / finale
20 februari 1500m
Een gemiddeld World Cup weekend is nog zwaarder...
Bizar, alleen op basis van die ene 1500 dusquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:23 schreef Remco het volgende:
Nou het heeft wel gewerkt, Rijpma, Beune en Groenewoud aangewezen. Bij de mannen nog 1 plekje te verdienen, vd Bunt en Huizinga zijn al zeker.
En eerste reserve voor WK!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat er vier plekken waren. Dit is wel zuue voor Conijn zo, die rijdt dan op het NK nergens meer voor, naast de titel.
Voor de schaatsers die niet meekonden naar de OS is het helemaal zuur. Die hadden nog 1 kans om iets van hun seizoen te maken. Bij vrouwen allround is dat eigenlijk alleen Wijfje die kans had gemaakt, dus dat valt op zich wel mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat er vier plekken waren. Dit is wel zuue voor Conijn zo, die rijdt dan op het NK nergens meer voor, naast de titel.
Bij de Jong snap ik het dan nog wel. Die rijdt al bijna nooit meer de langere afstanden en heeft gepiekt naar de OS. Dan kun je fysiek die vorm vast nog wel even doortrekken, maar om dan 2 weekenden achter elkaar een vierkamp te doen die je al even niet gedaan hebt, is wel pittig. Voor Beune en zeker bij Groenewoud is dat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ongelooflijk zwak.
Antoinette is afgelopen twee weken maar drie dagen in actie gekomen.
14 februari team pursuit kwalificatie
17 februari team pursuit halve finale / finale
20 februari 1500m
Een gemiddeld World Cup weekend is nog zwaarder...
Dit. Zondequote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:17 schreef Starflyer het volgende:
Balen voor Conijn. Die schat ik nu toch echt hoger in als allrounder dan Rijpma-De Jong en Groenewoud. Zeker gezien de laatste (uitgezonderd de mass start) tegenviel op de OS.
Ik las dat volgens de regels van de selectiecommissie er niet eens 3 schaatsers voor 1 toernooi aangewezen kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je zal maar Conijn zijn, NK worden en dan niet naar het WK kunnen.Maar oke, wellicht komt er nog een afmelding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |