Nee, dat was Daijleena als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is dit die ook daarvoor al was weggelopen? Dus de 3e keer, of is dit weer een ander?
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
Is die limburger alweer terecht die ook weer was verdwenen?
Misschien is ze daar niet eerlijk over, en je kunt haar moeilijk vastbinden op een stoel lijkt me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden mensen die vermist raken gewoon weer thuis afgezet zonder te vragen waardoor ze wegliepen?
Ik zou bij een minderjarige toch echt wel vragen waarom ze weglopen en iets doen aan die reden.
Ik hou vooral het scenario "gezellig chillen met Clarence en Delano in een kelderbox in Rotterdam-Zuid" open...quote:Ze is voor het laatst gezien op de Maasboulevard in Rotterdam. Het meisje is eerder ook al vermist geweest.
De politie spreekt van een urgente vermissing, omdat het om een minderjarig meisje gaat, en houdt alle scenario's open
Misschien wel liever dan haar ouders/verzorgers..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:59 schreef Mrmime het volgende:
Denk dat ze een heel lief vriendje heeft.
Nou nou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:51 schreef Ansa het volgende:
Thuis zal ze wel onveilig zijn. Maar Jeugdzorg doet niks.
25 gram.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:45 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is een lichte huid? Is dat wit, lichtgeel, caramel, mediterraans?
Dat is geheel afhankelijk van. De situatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden mensen die vermist raken gewoon weer thuis afgezet zonder te vragen waardoor ze wegliepen?
De reden waarom kinderen weglopen is vaak vrij simpel ze zijn het niet eens met de regeltjes thuis.quote:Ik zou bij een minderjarige toch echt wel vragen waarom ze weglopen en iets doen aan die reden.
Over 2 weken de nieuwe zoektocht naar Sennaquote:14-jarige Senna weer terecht
De 14-jarige Senna, die vermist was, is terecht. De tiener was voor het laatst gezien op de Maasboulevard in het centrum van Rotterdam.
Waar het meisje is gevonden is niet bekend.
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-senna-weer-terecht
Reeks het topic maar alvast.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over 2 weken de nieuwe zoektocht naar Senna![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |