Altijd weer bezig met Feyenoord onze Wottequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elleboogstoot.. Met een beetje goede wil had je dit een vriendschappelijk stootje kunnen noemen. Vorige keer waren de Feyenoorders niet te spreken over Wouter. Was ook weinig aan de hand. Bovendien als je al die halve tbs'ers die het Feyenoord shirt gedragen hebben moet opnoemen raak je buiten adem.
Niks mis met een mannelijk duel. Ze fluiten veel te snel tegenwoordig. Vroeger kon je nog eens zonder problemen een enkel meepakken. Tegenwoordig is het al rood als je paar noppen in de kuit drukt.
Geen wonder dat we zulke lage geboortecijfers hebben in dit land.
Heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elleboogstoot.. Met een beetje goede wil had je dit een vriendschappelijk stootje kunnen noemen. Vorige keer waren de Feyenoorders niet te spreken over Wouter. Was ook weinig aan de hand. Bovendien als je al die halve tbs'ers die het Feyenoord shirt gedragen hebben moet opnoemen raak je buiten adem.
Niks mis met een mannelijk duel. Ze fluiten veel te snel tegenwoordig. Vroeger kon je nog eens zonder problemen een enkel meepakken. Tegenwoordig is het al rood als je paar noppen in de kuit drukt.
Geen wonder dat we zulke lage geboortecijfers hebben in dit land.
Wie is Scholletje trouwens om zo uit de school te klappenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
RvC Ajax wilde Heitinga niet als trainer – Danny Blind spreekt zich uit
Voormalig commissaris Danny Blind heeft eindelijk tekst en uitleg gegeven over zijn vertrek bij Ajax. De 64-jarige oud-international, die begin vorige maand opstapte, weerspreekt dat de Raad van Commissarissen (RvC) achter de aanstelling van John Heitinga als hoofdtrainer stond. Integendeel: volgens Blind was de RvC juist kritisch.
"Wat Heitinga betreft is het juist totaal andersom gegaan,” zegt Blind in een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad. "Als RvC waren we afgelopen zomer juist heel kritisch. Toen de directie met John aankwam, hebben wij gezegd: jullie gaan erover, maar wij zijn kritisch. De rugzak van Heitinga als trainer is niet vol.”
Volgens Blind had de RvC duidelijke voorwaarden gesteld voor het functioneren van de onervaren coach. "We hebben aangegeven dat, als men met Heitinga in zee zou gaan, er een ervaren en sterke staf om hem heen moest komen. Dat is vervolgens niet gebeurd,” aldus Blind.
Blind benadrukt dat de toezichthouders hun bedenkingen ook officieel hebben laten vastleggen. "We hebben het in de notulen laten opnemen hoe we erin stonden. Het is onzin dat de RvC Heitinga heeft doorgedrukt. Dat beeld dat nu wordt geschetst, is gewoon niet waar.”
Verzinsel
De oud-verdediger, die binnen de RvC de voetbaltechnische portefeuille beheerde, zegt dat hij normaal gesproken niet reageert op mediageruchten, maar dat de berichtgeving bij ESPN voor hem de grens overschreed. "Meestal neem ik dingen die worden geschreven over mij of Ajax voor kennisgeving aan. Maar nu lees ik bij ESPN zaken waarvan ik heel duidelijk afstand wil nemen. Omdat het kwalijke verzinsels zijn.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)zich-uit/ar-AA1P7BL9
Nu is de chaos compleet![]()
![]()
Wat een incompetent gepruts weer op drie niveaus![]()
Ik vind jou ook wel leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar HMF is best een makkelijk visje.
Meer omdat Weghorst als kind vroeger op Vak P heeft gestaan en zei te dromen van het spelen bij Twente, je moet Tukkers niet belazeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twente-fans gaan zich vol richten op één Ajax-speler: 'Dat gaat fenomenaal worden'
Ajax-spits Wout Weghorst hoeft komende zondag in Enschede niet te rekenen op een warm welkom. Dat weet Tijmen van Wissing, die FC Twente op de voet volgt namens RTV Oost, honderd procent zeker.
Weghorst heeft de voorbije weken behoorlijk aan populariteit ingeboet, voor zover daar al sprake van is bij niet Ajax-fans. Reden daarvoor is onder meer de elleboog die hij vorige week zaterdag uitdeelde aan AZ-verdediger Wouter Goes. Komende zondag komt Weghorst waarschijnlijk in actie tegen Twente, de club die hij na een openlijke flirt afwees voor Ajax.
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een heet middagje, verwacht Van Wissing. "Het wordt gewoon een pandemonium dat zijn weerga niet kent", klinkt het bij De Oosttribune van RTV Oost. "Dat gaat echt fenomenaal worden", vervolgt de journalist, doelend op het onthaal van Weghorst in De Grolsch Veste.
https://www.voetbalprimeu(...)s-wout-weghorst.html
Popcorn inslaan dus
Gaat Woutje alleen maar goed op, dus die ramt er straks 2 in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Meer omdat Weghorst als kind vroeger op Vak P heeft gestaan en zei te dromen van het spelen bij Twente, je moet Tukkers niet belazeren.
Twee ellebogen dit keer lijkt me onverstandig, voor je het weet krijgt hij geel en een waarschuwing dat het nu echt echt echt echt niet meer mag om zich als een staatsmongool te gedragenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat Woutje alleen maar goed op, dus die ramt er straks 2 in.
in het ziekenhuis?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Die zal zich wel weer laten opnaaien door Pröpper.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Propper kan ook wel een Goes lite zijn af en toe.quote:
Bas Nijhuis geeft geenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
Twee ellebogen dit keer lijkt me onverstandig, voor je het weet krijgt hij geel en een waarschuwing dat het nu echt echt echt echt niet meer mag om zich als een staatsmongool te gedragen
Overduidelijk direct rood doen we natuurlijk niet.
Ze gaan waarschijnlijk gewoon verliezen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:42 schreef PicoMMP het volgende:
Een onterechte 0-1 vandaag. Weghorst met een pingel of zo.
Heeft Sjon al aan het Rad van Fortuin gedraaid voor de opstelling?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk gewoon verliezen.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk gewoon verliezen.
Heb je in een boekje met Oosterse wijsheden zitten lezen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil jullie allemaal veel sterkte vandaag wensen jongens.
Zelfst de donkerste dag is morgen gisteren.
Lijkt me prima, kon weinig doen aan 2 penalties en 2 van richting veranderde schoten tegen Chelsea.quote:
Gaat lukken! Merciquote:
Je moet toch wat in deze tijdenquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je in een boekje met Oosterse wijsheden zitten lezen?
Peerenboom zag dat het goed was.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:21 schreef The-BFG het volgende:
Eerste corner tegen, goal tegen..the fuck zeg
Die moet straks weer bij Alex verantwoorden voor de wanprestatiequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Peerenboom zag dat het goed was.
Kon niet koppenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:24 schreef The-BFG het volgende:
Waarom moest die Hlynsson eigenlijk weg?
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.quote:
Dat roepen we al wekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef William_Papadin het volgende:
Dit kan niet anders dan het ontslag van Charlatan Kroes en Mokerdomme Sjon zijn
Kroes had vooraf getekend voor een 3-1 nederlaagquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.
Bij andere clubs liep het meestal toch ook best lekker met John vdb?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.
Ik ben beschikbaar als data analist of setpiece coach.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:29 schreef Wotte het volgende:
Ik ben bang dat ik het maar moet gaan doen als Sjon weg moet.
Prima trainer ja.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij andere clubs liep het meestal toch ook best lekker met John vdb?
Ik heb jarenlange ervaring met Football Manager. Dus doe het vast beter dan Heitinga.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar als data analist of setpiece coach.
Wat mag ik doen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ha gisteren begonnen met de beta van FM26 wat een shitload aan specifieke coaches en scouts heb je nou zeg...quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn rechterhand natuurlijk. (Ik trek me daarmee ook af). Ik wil user @Caland graag als teammanager.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan mij. Dan lig ik na 2 jaar ''six feet under''quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Cultuur bewaker, met onbeperkt gratis bier.
Dat kan ik prima van je overnemen. #NoHomoquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn rechterhand natuurlijk. (Ik trek me daarmee ook af). Ik wil user @:caland graag als teammanager.
Beetje zoals onze mooie club.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan mij. Dan lig ik na 2 jaar ''six feet under''
Ík heb niet het idee dat jullie een hele hoge pet van mij op hebben. Jammer weer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al draag je de pionnen. We zoeken wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |