wat? Is dat zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Danny Blind die dan zo Kroes komt vervangen als TD, dat kan toch ook niet.
Wat de regen in de drup.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:28 schreef cosmosis het volgende:
Na zondag...Kroes en Heitinga eruit, Danny Blind vervangt Kroes...Fred Grim nieuwe trainer, Daily Blind als speler/nieuwe assistent van Grim...
Daily Blind, is dat net zoiets als de Daily News?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:28 schreef cosmosis het volgende:
Na zondag...Kroes en Heitinga eruit, Danny Blind vervangt Kroes...Fred Grim nieuwe trainer, Daily Blind als speler/nieuwe assistent van Grim...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daily Blind, is dat net zoiets als de Daily News?
Scholletje...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:28 schreef cosmosis het volgende:
Heitinga, Grim, Blind, De Boer. Allemaal ouwe-jongens-krentenbrood daar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:39 schreef Jaeger85 het volgende:
Reminder dat Blind Frank de Boer wilde ipv Farioli. Als hij TD wordt weten we zeker dat we geen vooruitgang gaan boeken.
Dailyquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:28 schreef cosmosis het volgende:
Op zeker een gouden plak bij het WK Glibberen .quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:27 schreef mitt het volgende:
Zou immens veel respect hebben voor Danny Blind als hij het dan nog een keer voor elkaar krijgt om een hoge positie te bemachtigen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net een artikel van bepaalde 'watchters' die dat van Scholletje beamen
Des te knapper omdat heitinga mede door hem er zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:27 schreef mitt het volgende:
Zou immens veel respect hebben voor Danny Blind als hij het dan nog een keer voor elkaar krijgt om een hoge positie te bemachtigen.
Deze is het bewaren waardquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:41 schreef GGMM het volgende:
Danny Blind
Als dat gebeurt kies ik een andere club. Telstar ozo
Als dat gebeurt dan kies ik een andere club.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Altijd fijn dat DNA-gedoe.
Zo blijven Bommel, Nistelrooij en Bronkhorst tenminste geen optie.
Was heel weinig mis mee als ze als speler kwamen in hunnie tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan kies ik een andere club.
Respect? Die wurmt zich overal tussenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:27 schreef mitt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |