Is dat deze? https://www.moviemeter.com/movies/documentary/ennioquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ennio was inderdaad ook een briljante componist. Keer een docu gezien over/met hem.. fascinerend.
Ja! Die was vet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ook ooit een serie uitgezonden "La Piovra" (De octopus was de Nederlandse titel) Dat was ook een vet goeie Italiaanse serie ook met Morricone muziek.
Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kijk het liefst alleen Engelse of Amerikaanse films en series. Soms Nederlandse dingen. De rest ontwijk ik zoveel mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Slow Horses is een serie wat echt tof is, zit te wachten tot woensdag dan is de laatste aflevering van serie 5 online (op spotnet)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk weinig series of films tegenwoordig...
Maar iedere keer als ik een Niet Engelstalige serie of film kijk ben ik weer blij verast dat het ook 'anders' kan, en ook mooi, de andere talen en gewoontes, of het nu Italiaans is, of Scandinavisch of film Noire..
Ik vind Gooise Vrouwen echt héél erg leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kijk het liefst alleen Engelse of Amerikaanse films en series. Soms Nederlandse dingen. De rest ontwijk ik zoveel mogelijk.
Oh ja, die wil ik ook nog gaan kijken. Dat gaat dan nog wel als iets wat Nederlands is. Destijds genoten van de oude seizoenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Gooise Vrouwen echt héél erg leuk.
Drinker, thinker, rebel, spy !quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Slow Horses is een serie wat echt tof is, zit te wachten tot woensdag dan is de laatste aflevering van serie 5 online (op spotnet)8.3 op IMDB
Lol je kent het dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Drinker, thinker, rebel, spy
Heb je hem ook weer.quote:
Avond mevr. Shii.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |