WTFquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:37 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze staat ook nog steeds minuten lang te hula-hoopen![]()
Zag laatst zelfs nog een video van vorige maand, 77 en gewoon 4 minuten de Hoop hoog
Prachtig idd, ik heb het op cd met meerdere Morricone muziek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is dan al even dood... JP
Maar wel een van mijn film helden
Chai May, het nummer raakt me ook nog steeds.
Ennio was inderdaad ook een briljante componist. Keer een docu gezien over/met hem.. fascinerend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig idd, ik heb het op cd met meerdere Morricone muziek.
Schaamde je je niet dat je moeder haar slipje op het podium gooide?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Tom Jones een jaartje of 33/34 geleden live gezien, mijn moeder wilde er graag heen, ik was 17 of zo. Vond het wel geinig ondanks dat ik tussen de oude vrouwen zat.Dat hij nog steeds optreed is ook wel geinig.
En hallo allemaal.
Wij zaten gelukkig te ver weg en heb het inderdaad zien gebeuren toen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schaamde je je niet dat je moeder haar slipje op het podium gooide?
Ja die heb ik ook gezien, het heeft ook wat emotionele lading voor me. Mijn vader liet me al jong naar spaghetti westerns kijken. En ik heb ook een muziekstuk van Morricone uitgezocht voor de begrafenis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ennio was inderdaad ook een briljante componist. Keer een docu gezien over/met hem.. fascinerend.
Mooi nummer jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooie herinnering met mooie muziek. Welke had je uitgezocht? Als ik mag vragen.. ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien, het heeft ook wat emotionele lading voor me. Mijn vader liet me al jong naar spaghetti westerns kijken. En ik heb ook een muziekstuk van Morricone uitgezocht voor de begrafenis.
Mooi Souryquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien, het heeft ook wat emotionele lading voor me. Mijn vader liet me al jong naar spaghetti westerns kijken. En ik heb ook een muziekstuk van Morricone uitgezocht voor de begrafenis.
Dezequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie herinnering met mooie muziek. Welke had je uitgezocht? Als ik mag vragen.. ?
Ja door hem ben ik een film liefhebber geworden. En hij was van de computer spelletjes dus alle eerste pong, atari enz. was in huisquote:
Zelfde als jij nu zou doen......quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij zaten gelukkig te ver weg en heb het inderdaad zien gebeuren toen.Ik weet nog dat ik echt wel dacht, wtf doen die oude vrouwen nou.
Nou nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde als jij nu zou doen......
Parel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze
Nog steeds moeilijk om naar te luister, hij was ook nog maar 63
Moet je wel een slipje aan hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde als jij nu zou doen......
Wil niet weten of jij die aan hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je wel een slipje aan hebben
Ik heb ook die film, die blijft baas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij kreeg destijds een staatsbegrafenis en werd dat nummer live gespeelt, moest een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook die film, die blijft baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Er is ook ooit een serie uitgezonden "La Piovra" (De octopus was de Nederlandse titel) Dat was ook een vet goeie Italiaanse serie ook met Morricone muziek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook die film, die blijft baas.
Ook dat was een goede seriequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ook ooit een serie uitgezonden "La Piovra" (De octopus was de Nederlandse titel) Dat was ook een vet goeie Italiaanse serie ook met Morricone muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |