abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219097284
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:37 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Deze staat ook nog steeds minuten lang te hula-hoopen _O-

Zag laatst zelfs nog een video van vorige maand, 77 en gewoon 4 minuten de Hoop hoog
WTF _O- _O_

Edit: Die benen *)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_219097291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
WTF _O- _O_
9.5 minuten lees ik _O-
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_219097320
Deze is dan al even dood... JP

Maar wel een van mijn film helden :Y

Chai May, het nummer raakt me ook nog steeds.

Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_219097346
Ok, ok.. eigenlijk was dat off topic. :D

Maarja dat komt doordat ik Paul Mcartny niet kan posten omdat ik niet zeker ben of het wel dezelfde is als vroeger O-)
pi_219097431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Prachtig idd, ik heb het op cd met meerdere Morricone muziek.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219097453
Ik heb Tom Jones een jaartje of 33/34 geleden live gezien, mijn moeder wilde er graag heen, ik was 17 of zo. Vond het wel geinig ondanks dat ik tussen de oude vrouwen zat. *O* Dat hij nog steeds optreed is ook wel geinig.
En hallo allemaal. :W
pi_219097464
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Prachtig idd, ik heb het op cd met meerdere Morricone muziek.
Ennio was inderdaad ook een briljante componist. Keer een docu gezien over/met hem.. fascinerend.
pi_219097486
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Tom Jones een jaartje of 33/34 geleden live gezien, mijn moeder wilde er graag heen, ik was 17 of zo. Vond het wel geinig ondanks dat ik tussen de oude vrouwen zat. *O* Dat hij nog steeds optreed is ook wel geinig.
En hallo allemaal. :W
Schaamde je je niet dat je moeder haar slipje op het podium gooide?
pi_219097506
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Schaamde je je niet dat je moeder haar slipje op het podium gooide?
Wij zaten gelukkig te ver weg en heb het inderdaad zien gebeuren toen. _O- Ik weet nog dat ik echt wel dacht, wtf doen die oude vrouwen nou.
pi_219097586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ennio was inderdaad ook een briljante componist. Keer een docu gezien over/met hem.. fascinerend.
Ja die heb ik ook gezien, het heeft ook wat emotionele lading voor me. Mijn vader liet me al jong naar spaghetti westerns kijken. En ik heb ook een muziekstuk van Morricone uitgezocht voor de begrafenis.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219097605
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Mooi nummer ja ^O^
pi_219097606
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die heb ik ook gezien, het heeft ook wat emotionele lading voor me. Mijn vader liet me al jong naar spaghetti westerns kijken. En ik heb ook een muziekstuk van Morricone uitgezocht voor de begrafenis.
Mooie herinnering met mooie muziek. Welke had je uitgezocht? Als ik mag vragen.. ?
pi_219097616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Mooi Soury O+
pi_219097628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Mooie herinnering met mooie muziek. Welke had je uitgezocht? Als ik mag vragen.. ?
Deze

Nog steeds moeilijk om naar te luister, hij was ook nog maar 63
pi_219097646
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:07 schreef pullup het volgende:

[..]
Mooi Soury O+
Ja door hem ben ik een film liefhebber geworden. En hij was van de computer spelletjes dus alle eerste pong, atari enz. was in huis O+
pi_219097649
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:57 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Wij zaten gelukkig te ver weg en heb het inderdaad zien gebeuren toen. _O- Ik weet nog dat ik echt wel dacht, wtf doen die oude vrouwen nou.
Zelfde als jij nu zou doen......
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_219097666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Nou nee.
pi_219097678
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Deze

Nog steeds moeilijk om naar te luister, hij was ook nog maar 63
Parel!
pi_219097681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Moet je wel een slipje aan hebben ;)
pi_219097688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Moet je wel een slipje aan hebben ;)
Wil niet weten of jij die aan hebt :X
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:20:04 #97
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_219097715
quote:

Ik heb ook die film, die blijft baas.
pi_219097737
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Hij kreeg destijds een staatsbegrafenis en werd dat nummer live gespeelt, moest een traantje wegpinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219097745
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Er is ook ooit een serie uitgezonden "La Piovra" (De octopus was de Nederlandse titel) Dat was ook een vet goeie Italiaanse serie ook met Morricone muziek.

En ik was een beetje verliefd op de hoofdrol speler :D
pi_219097761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Er is ook ooit een serie uitgezonden "La Piovra" (De octopus was de Nederlandse titel) Dat was ook een vet goeie Italiaanse serie ook met Morricone muziek.
Ook dat was een goede serie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')