abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219230237
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:31 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Hooligans bewegen zich ook niet alleen of in een klein groepje, die zie je altijd in een grote groep.
Dan waren het 2 grote groepen tegenover elkaar geweest.

En het waren niet die hooligans die mensen die gewoon over straat liepen in elkaar sloegen.
pi_219230506
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 12:44 schreef nixxx het volgende:

[..]
Holy shit, je moet het lef maar hebben om het zo om te draaien en de moslimgemeenschap als slachtoffer neer te zetten.. en je krijgt er nog een podium voor ook… :%
Ze weten dat de slachtofferol op een significant en invloedrijk deel van de Nederlandse bevolking effect heeft. Dit gaat al decennia zo, en inmiddels weten ze niet beter. Waarschijnlijk zijn ze er zelf nog in gaan geloven ook.
pi_219230515
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:05 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi peeps,

Ik kom jullie strot doorsnijden *)
Hoe komt zo’n persoon uberhaupt in Nederland? En dan vraag ik mij ook nog af of hij nog steeds hier is?
pi_219230522
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:18 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Hoe komt zo’n persoon uberhaupt in Nederland? En dan vraag ik mij ook nog af of hij nog steeds hier is?
Open grenzenbeleid.
pi_219230526
Hoewel... beleid :X
pi_219230547
Hamas-fan die bij bloedbad 7 oktober was duikt op bij sit-in Amsterdam

https://www.telegraaf.nl/(...)erdam/103314723.html (premium)
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 9 november 2025 @ 14:52:54 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219230746
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:24 schreef rutger05 het volgende:
Hamas-fan die bij bloedbad 7 oktober was duikt op bij sit-in Amsterdam

https://www.telegraaf.nl/(...)erdam/103314723.html (premium)
Zie post 156 ;)

Maar mag herhaald worden hoor, geen punt.
Laat maar zien wat voor volk die pro-'pali'protesten trekt en waar ze zich mee in laten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219231464
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je zin is wat krom, maar je bedoelt dat er alleen op hooligans gejaagd werd? Dat is natuurlijk niet zo, want slechts een deel van de mensen die meereizen met een club zijn hooligans, het grootste gedeelte is gewoon supporter.

Maar toeristen die gevraagd werden of ze jood zijn of niet, vind jij een hele normale gang van zaken en omdat de jodenjagers niet van deur tot deur zijn gegaan om te vragen of de bewoners toevallig joods zijn, is het allemaal ok.

En het dan nog omdraaien, daar ga ik maar niet op in.
Ik zeg nergens dat het maar normaal was, maar onze vriendelijke bezoekers uit Israël waren geen vriendelijke jongens. Ze waren zelf ook aan het knokken met Arabisch uitziende mensen en zowel in de stad als bij thuiskomst na hun evacuatie waren ze vrolijk genocidaal aan het zingen. En van huis naar huis gaan om te checken of er joden wonen hoor ik nu pas voor het eerst. Vermoed een dikke duim verhaal van je.
pi_219231490
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zangkoren die we normaal andersom horen.
Sodemieter toch eens op met die haat joh.
Als Pietje in de sloot springt gaat Gizmogirl28 erachteraan. En dan zegt ze tegen Pietje dat hij niet de sloot in moet springen.
pi_219231526
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als Pietje in de sloot springt gaat Gizmogirl28 erachteraan. En dan zegt ze tegen Pietje dat hij niet de sloot in moet springen.
Zangkoren vergelijken met Jodenjacht en verbannen van Joden zoals in de jaren 30 prima vinden.

Dan ben je echt niet goed bij je paasei.
pi_219231529
Maar als zelfs jullie geen voorbeeld hebben van joden buiten de hooligan groep die geslagen zijn, dan kunnen we volgens mij wel vaststellen dat het geen Jodenjacht was.
pi_219231589
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar als zelfs jullie geen voorbeeld hebben van joden buiten de hooligan groep die geslagen zijn, dan kunnen we volgens mij wel vaststellen dat het geen Jodenjacht was.
Voorbeelden zijn er meer dan genoeg geweest en dat weet je zelf ook wel.
Je probeert het weer goed te praten met je ja maar....
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 17:03:30 #188
485843 crew  Jippie
pi_219231704
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bedrijven mag je best belonen als ze wat goeds doen.
Wat een walgelijke opmerking. Staat genoteerd.
pi_219231725
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
quote:
‘Laten we massaal op Joden jacht gaan in de stad’ en ‘Ik ben zo teleurgesteld dat er haast geen Jood gebosd (geslagen, red.) is

‘CENTRAAL STATION VERZAMELEN’, ‘NU OF NOOIT’, ‘WE MOETEN DIE KK JODEN LATEN VOELEN WAT ZE ONZE BROEDERS AAN HEBBEN GEDAAN.’

Om kwart voor één ’s nachts meldt iemand dat als ze ‘jeddes’ (joden, red.) hebben, ze hun identificatiebewijzen moeten afpakken.

https://archive.ph/NR0r2
Maar omdat de jodenjagers geen joden anders dan israelis op straat konden vinden was het geen jodenjacht.
pi_219231799
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zangkoren vergelijken met Jodenjacht en verbannen van Joden zoals in de jaren 30 prima vinden.

Dan ben je echt niet goed bij je paasei.
Die zangkoren gingen verder dan kom we gaan op jodenjacht in whatsapp sturen.

Waarom fantaseer je hier over het verbannen van joden zoals in de jaren 30?
pi_219231849
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 17:09 schreef oblo het volgende:

[..]
[..]
Maar omdat de jodenjagers geen joden anders dan israelis op straat konden vinden was het geen jodenjacht.
Als je in Amsterdam geen jood kan vinden doe je niet echt je best. We hebben hier volgens mij een situatie met twee groepen downies die op zoek waren naar geweld en een groep hijgerige sensatie zoekers die handig misbruik maken van hoe weinig precies onze taal is.
pi_219231855
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Voorbeelden zijn er meer dan genoeg geweest en dat weet je zelf ook wel.
Je probeert het weer goed te praten met je ja maar....
Ik heb ze niet gezien. Jij hebt ze niet gepost.
pi_219231946
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je in Amsterdam geen jood kan vinden doe je niet echt je best. We hebben hier volgens mij een situatie met twee groepen downies die op zoek waren naar geweld en een groep hijgerige sensatie zoekers die handig misbruik maken van hoe weinig precies onze taal is.
Dus omdat ze niet hun best deden was het geen jodenjacht? Moesten ze huis aan huis gaan?

We hebben een groep racistische Macabi hooligans die aan het provoceren waren en we hebben een groep allochtonen die de situatie gebruikten om hun jodenhaat te botvieren.

Dat laatste is voor heel veel mensen lastig om te erkennen, dat terwijl de allochtonen zelf toegeven dat ze op jodenjacht gingen.
pi_219232048
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 17:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die zangkoren gingen verder dan kom we gaan op jodenjacht in whatsapp sturen.

Waarom fantaseer je hier over het verbannen van joden zoals in de jaren 30?
Ik vind mensen in elkaar trappen en overrijden met een auto erger dan een paar woorden. Woorden die de pro pali's zelf continu gebruiken.

Die lijst die jij normaal vind waar bedrijven voor beloond moeten worden.
Je bent echt walgelijk bezig. :r
pi_219232568
Er was één hamas fan aanwezig en meteen zijn alle demonstranten verdacht :') Heb je weleens gezien wat voor figuren er bij de pro-Israël demonstraties lopen? Die zijn dan niet verdacht?
What Would Goku Do
pi_219233068
En wat te denken van andere nationaliteiten en zangkoren, alsof Poolse of Turkse supporters niet lopen provoceren.

Of die Nederlanders die in Italië een eeuwenoude fontein sloopten. Hoeveel mensen werden er in Rome opgejaagd?
pi_219234326
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 18:47 schreef havanagila het volgende:
En wat te denken van andere nationaliteiten en zangkoren, alsof Poolse of Turkse supporters niet lopen provoceren.

Of die Nederlanders die in Italië een eeuwenoude fontein sloopten. Hoeveel mensen werden er in Rome opgejaagd?
Precies, het ging ze totaal niet om de spreekkoren, maar om de Joden/Israeliers.
Al voordat de Macabi supporters in Nederland waren gingen er al oproepen rond om een Jodenjacht te houden.

Het is weer goedpraten van het walgelijke gedrag van mensen.
pi_219234879
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is wat we gelezen hadden als Marokkaanse hooligans waren opgejaagd. Ik vind het vooral een beetje onnozel teamdenken zonder ruimte voor het idee dat twee partijen kut kunnen zijn.
Medelanders heet dat tegenwoordig volgens mij ;)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 9 november 2025 @ 21:36:13 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219235167
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je in Amsterdam geen jood kan vinden doe je niet echt je best (...).
Je zegt het alsof je ervaring mee hebt.
Vertel ons eens welke.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 10 november 2025 @ 11:19:07 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219237602
duppelpost
Huilen dan.