40 zetels zou me ergens weer niet verbazen, maar dat betekent dan wel dat de rest op rechts is leeggevreten dus elk voordeel heeft zijn nadeelquote:
Ik weet het niet. We doen wat lacherig over SBS-kijkers maar ik weet hun doorsnede niet precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel D66 en VVD stemmers hier naar kijken?
Jij bent een soldaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien toch maar Bontenbal stemmen jongens
De enige in deze kneuzenkermis die niet als een gênant speenvarken staat te krijsen hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Jetten zal stiekem toch wel balen dat ie hier niet bijstond, want Bontenbal spint hier op basis van zijn Zwitserland-uitstraling gewoon de meeste garen bij ten opzichte van die andere 3.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Te linksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Hopelijk Timmermans en Wilders ook niet. Het is tijd voor een frisse wind.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:58 schreef DJKoster het volgende:
Yesilgoz staat daar sowieso niet over vier jaar, ook niet eerder.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. We doen wat lacherig over SBS-kijkers maar ik weet hun doorsnede niet precies.
Ga lekker naar het frikadellenbos dan als je nood zo hoog is blijkbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef Nexum het volgende:
Echt een kutdebat dit met die kutslagzinnen kutstopwoordjes kutaanvallen gewoon kut.
Waar is daddy Jetten.
Mee eens wel, die zijn al echt te oudquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk Timmermans en Wilders ook niet. Het is tijd voor een frisse wind.
Mee eensquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:59 schreef Nexum het volgende:
Vond Timmermans wel het sterkst vanavond.
Nee, ik stem niet op een homofoob.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Beiden zijn dan bijna 70 volgens mij... ik mag toch hopen dat we dan in ieder geval van Wilders verlost zijn... ik begreep laatst ergens dat ie een soort troonopvolger aan het klaarstomen zou zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk Timmermans en Wilders ook niet. Het is tijd voor een frisse wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |