Zouden er veel D66 en VVD stemmers hier naar kijken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
D66 winnaar van het debat?
Die profiteren misschien wel weer van miskleunen van Yesilgoz
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel D66 en VVD stemmers hier naar kijken?
Wel lastig als het CDA niet de 2e partij wordt. Yesilgoz heeft een kabinet Timmermans uitgesloten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:45 schreef luxerobots het volgende:
De VVD met die reclame.![]()
''De keuze is links of centrumrechts.''
Volgens mij krijgen we gewoon een middenkabinet. Daar wijzen alle peilingen op.
Daar heeft de helft van Nederland niets aan hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Nexum het volgende:
Kankermedicijnen? Kutmedicijnen had ook gewoon gekund hoor Geert..
Dat Frans zo hoog staat wist ik niet, Eerdmans ook hoog met die 12 partijenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
PVV heeft wel echt veel figuren die al lang op het pluche zitten.
Zoveel VVD-stemmers zijn er (gelukkig) niet meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel D66 en VVD stemmers hier naar kijken?
Boeie, ze staan toch buitenspelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:54 schreef DJKoster het volgende:
Ben heel benieuwd naar de Ipsos peiling over een uurtje, zal de PVV echt zo mega groot worden als Wilders zegt?
Timmermans en Wilders zijn in de vorige eeuw (!) tegelijk in de Kamer gekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Frans zo hoog staat wist ik niet, Eerdmans ook hoog met die 12 partijen
Als ik echt moet kiezen, lijkt Bontenbal tot nu toe de enige redelijke politicus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |